BMW X6 od ArmorTechu se dvěma dveřmi: jde to i hůř

Když „kupé“, tak opravdu kupé. Ruské ladičské společnosti se podařilo zdánlivě nemožné: postavila dvoudveřové provedení BMW X6, jež je dokonce ještě méně praktické než nechvalně proslulý výchozí model.

Ačkoli to jistě nebylo jednoduché, jádrem přestavby se stalo posunutí sloupků B o 250 mm vzad a adekvátní prodloužení předních dveří, naopak zadní okno bylo přemístěno o 200 mm vpřed. U ArmorTechu museli použít nová přední sedadla s jednoduchým posunováním a sklápěním pro usnadnění nastupvání na zadní sedadla. Podle informací úpravce se však rozměry prostoru pro posádku nikterak nezměnily. Toto prapodivné kupé lze na přání vybavit doplňkovými karosářskými díly, ale též výkonnějším motorem a většími brzdami.

Ceny zatím neznáme, ale výše popsaná modifikace by měla být dostupná na většině světových trhů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X6 ArmorTech: když už, tak už...
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků