Na tom není nic překvapivého. Vemte si průměrného kupujícího nového BMW - to není novinář motoristického časopisu, inženýr technického oboru nebo fanoušek jezdící na srazy aut BMW. To je podnikatel nebo manažer, který toho o autech moc neví. BMW to ví ... vždyť už řadu let se prodávají diesely víc než benzíny a automaty víc než manuální převodovky. Tříválce pod kapotou "levnějších" BMW a diesely pod kapotou M-verzí jsou prostě jen dalsím pokračováním. Tohle je dlouhodobá věc ... staší se podívat na palubní desku 20 let starých BMW, Mercedesů či Audin - tlakoměr a teploměr oleje či voltmetr baterii rozzáří oči každého technicky založeného člověka. Dnes tam nic takového nenajdete - a za takových 10 let nebudou mít ani otáčkoměr. To je prostě realita.
BMW je uz zufale :-D
Trochu to opravím. Bmw je zoufalé několik desetiletí zpět. Kulminuje v ofenzivě do SUV modelů označených X... už od první X3, což byl zoufalý model ve všech směrech. Komentovat typ x6 je zbytečné, to už tady bylo uděláno mnohokrát a byla by to jen rekapitulace. Všwechny verze X označované jako M to už je zoufalství na druhou. Osazení typu M motorem s naftou je z pohledu image rádoby sportovní značky frontální útok na řitní otvor metroseksuálního zákazníka.
http://imageupload.org/...
Spíše zoufalé chytré... vedle nesmyslností jako je Audi Q7 V12 se jevím tato naftová X6 Md jako poměrně racionální varianta. Takže proč ne, ačkoliv v globálu nebude hrát tento model zrovna hlavní roli. :-)
O co větší smysl bude mít toto BMW než Q7 V12 TDI?
Smysl už je ten že BMW na to potřebuje (jenom) 6 válců a Audi 12 válců. Audi je prostě tučné :-D Rozdíl mezi těmi dvěma že každý má svůj okruh zákazníků.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.