BMW X6 M50d: přichází první naftové „emko“

BMW X6 M50d: přichází první naftové „emko“

Automobilka BMW vydala v pořadí už druhé video, na kterém se prohání s největší nové BMW X6 M50d. Oproti prvnímu snímku je ten druhý doplněn také o komentáře, které by měly dát odpovědi na otázku, proč BMW přichází s historicky vůbec prvním naftovým automobilem doplněným o písmeno M.

Dokážu si představit, že z toho ortodoxní fanoušci „emkové“ divize asi velkou radost míti nebudou. Nejprve se do vybrané rodiny vloudila obří SUV, aby sem pak zanesla ještě dokonce dieselový motor. A to se spekuluje o tom, že stejný motor dostane také M5 a že by dokonce ve výsledku naftová M5 mohla být rychlejší než ta benzinová.

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

BMW se nás prostřednictvím videa snaží přesvědčit o tom, že tohle auto do rodiny M patří. Nové provedení X6 M údajně vypadá jako sportovní stroj, zní jako sportovní stroj, kdekoliv, kam s ním vyrazíte, budete mít pocit, že jste na závodní trati a tak dále. S příchodem naftového „emka“ se jednoduše musíme smířit. Opravdu ale půjde o sportovní stroj? 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků