BMW X6 M50d: přichází první naftové „emko“

BMW X6 M50d: přichází první naftové „emko“

Automobilka BMW vydala v pořadí už druhé video, na kterém se prohání s největší nové BMW X6 M50d. Oproti prvnímu snímku je ten druhý doplněn také o komentáře, které by měly dát odpovědi na otázku, proč BMW přichází s historicky vůbec prvním naftovým automobilem doplněným o písmeno M.

Dokážu si představit, že z toho ortodoxní fanoušci „emkové“ divize asi velkou radost míti nebudou. Nejprve se do vybrané rodiny vloudila obří SUV, aby sem pak zanesla ještě dokonce dieselový motor. A to se spekuluje o tom, že stejný motor dostane také M5 a že by dokonce ve výsledku naftová M5 mohla být rychlejší než ta benzinová.

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

BMW se nás prostřednictvím videa snaží přesvědčit o tom, že tohle auto do rodiny M patří. Nové provedení X6 M údajně vypadá jako sportovní stroj, zní jako sportovní stroj, kdekoliv, kam s ním vyrazíte, budete mít pocit, že jste na závodní trati a tak dále. S příchodem naftového „emka“ se jednoduše musíme smířit. Opravdu ale půjde o sportovní stroj? 

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků