BMW X6 M údajně zvládne na Nürburgringu pokořit RR Sport SVR

BMW X6 M údajně zvládne na Nürburgringu pokořit RR Sport SVR

Novou generaci BMW X6 M jsme si už představili. Podle všeho půjde o hodně rychlý crossover. Ten by měl být dokonce natolik rychlý, že se na Nürburgringu vyrovná BMW M3 E92. A to neznamená nic jiného, než že by tento model měl také dokázat pokořit i aktuálního držitele rekordního času na slavném okruhu mezi SUV - Range Rover Sport SVR.

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Range Rover Sport SVR stanovil rekord na Nürburgringu

Alespoň takto prezentoval nové BMW X6 M projektový manažer BMW M, Herbert Bayerl. Ten potvrdil, že je novinka na Nürburgringu o dvacet sekund rychlejší než předchůdce a také to, že se během testování několikrát podařilo zajet rychlejší čas, než jaký předvedl Range Rover Sport SVR. Mimochodem v prvním odstavci zmíněná M3 E92 zvládla zajet tento okruh za osm minut a pět sekund.

Podle Bayerla ale BMW žádné oficiální pokusy o rekord na Nürburgringu neplánuje. Údajně je to na médiích, ať předvedou, jak na tom jsou. A to zní jako výzva...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zdroj: Sport Auto

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků