BMW X5 Vision Efficient Dynamics: vize úspornosti

7 komentářů

DS
25. února • 13:54

já hlavně oceňuji, že to zase vypadá jako BMW ...po těch oteklinách z poslední doby je to příjemná změna - především ten předek

Petr
25. února • 16:04

S predkem souhlasim, tam se to povedlo ... neim cemu ty rikas otekliny ... awe temi oteklinamy bych ja osobne nazval zad tohotu vozu ... je oskliva a ty kola, videl sem kupu lepcich.

DS
25. února • 16:16

No ta záď je podivná, ale dávám to na vrub bílé barvě - i když se říká, že pohledné auto se pozná tak, že vypadá dobře i v bílé a na plecháčích. Otekliny - nevím, dnešní BMW se mi zdají takové nějaké "opuchlé", vytratila se ta jednoduchá elegance. Kola jsou u tohoto asi daň aerodynamice, ale snad povinná nebudou :-)

JSmith
25. února • 11:15

Určitě slouží ty solární panely k produkci energie pro elektromotor? Na tom obrázkovém schématu píšou Solar roof for pre-warming of transmission fluid, což znamená něco jako solární střecha pro předehřátí převodové kapaliny... Zní to celkem jako blbost, ale když to tam píšou:-D

Martin
17. července • 12:00

Neni to blbost, blbost maji v clanku. Chladny olej v prevodovem ustroji ma nizkou viskozitu to znamena, ze klade vetsi odpor v soukoli a i rizeni prevodovky nepracuje optimalne. Solarni panel by jiste vypadal jinak a mel i jonou plochu, nehlede na to, ze ucinnost dnesnich panelu by tomuto zroutu energii moc nepomohla.

Jeffry
25. února • 14:10

co ja vim tak tyhle panely se vecinou pouzivaji na dobijeni/udrzovani elektroniky ktera bezi i kdyz auto neni v provozu a tohle ji ma znacne, min alarm, imobiliser, central, zrejme si dal majitel sherlocka a pager...
a co ja vim co jeste

Jeffry
25. února • 9:43

I kdyz u bmw novinka celkove se nejedna o zadny zazrak
jedine co me zaujalo na to jaka je to velka krabice sama o sobe + hybridni pohon
a ten dvoulitr udela stovku pod 105,4l nafty neni taky nic moc ovsem zase utakovehle krabice.... me by ale spis zajimalo kolik to bude zrat do opravdy kdyz se s tim bude jezdit na krevpod pojmem efficient dynamics si predstavuji jezdit s tim tech 160 za tech 5 ;)

Doporučujeme

Články odjinud