BMW X5 už může být plug-in hybridem. Verze 45e mezigeneračně posílila

6 komentářů

JohnST
8. září • 22:04

To je nejaky cinsky klon? Nechutne auto....3-[

Anti-automat
9. září • 12:04

dizajn je vec nazoru. No ale ak to predaju (preco ine to vyrabaju, ze), potom preco nie?
Je to kratkodoba zalezitost.

Anti-automat
8. září • 7:54

inymi slovami, zakladny jednoduchy trojliter v nafte stale najlepsia volba.

Petr
8. září • 14:37

Cisty benzin je lepsi volba nez hybrid i diesel

Anti-automat
9. září • 11:59

Tu by som si tvrdil nesuhlasit. Diesel o dostatocnom objeme v spojeni s velmi rozsirenym /a dobre vychytanym/ automatom, so zasobou Nm prakticky od volnobehu, naozaj nepotrebuje vozit nijake zbytocne kila navyse. Velky motor je tu efektivnejsia volba. Zaberie a ide.Skuste im dat dajme tomu 100l paliva a uvidite, ktory z nich dalej zajde. O nizsej pravdepodobnosti problemov a dlhsej pouzitelnosti (vymenit tzv. dozivotny olej v ZF naozaj nie je problem a ak chcete, ukazem Vam to, stoji to par smiesnych babiek v porovnani s novym autom/repasom), ani nehovoriac. Naozaj, tato zlozitost za vysledny efekt (teda ak nechceme ste viac spravit zakaznika zavislym od experimetov marketingu), nestoji za to.

Joint
9. září • 0:15

Do sporťáku určitě, do takovéto almary určitě ne.

Doporučujeme

Články odjinud