Redakce km77 si na polygon pozvala modernizovanou verzi xDrive30d, která v základu obouvá 19palcové ráfky. Zdoj: YouTube, km77

Redakce km77 si na polygon pozvala modernizovanou verzi xDrive30d, která v základu obouvá 19palcové ráfky. | Zdoj: YouTube, km77

Zde je příplatková sada s průměrem 21 palců a rozměry pneumatik Pirelli PZero 275/40R21 vpředu a 315/35 R21 vzadu. Zdoj: YouTube, km77

Zde je příplatková sada s průměrem 21 palců a rozměry pneumatik Pirelli PZero 275/40R21 vpředu a 315/35 R21 vzadu. | Zdoj: YouTube, km77

Navzdory hmotnosti 2 295 kg a délce 4,94 m si X5 počíná mezi kužely nadmíru obratně. Zdoj: YouTube, km77

Navzdory hmotnosti 2 295 kg a délce 4,94 m si X5 počíná mezi kužely nadmíru obratně. | Zdoj: YouTube, km77

Náklony karoserie zvládá vzduchový podvozek příkladně a řízení zůstává přesné po celou dobu. Zdoj: YouTube, km77

Náklony karoserie zvládá vzduchový podvozek příkladně a řízení zůstává přesné po celou dobu. | Zdoj: YouTube, km77

Výsledek 23,7 sekundy, tedy na chlup stejný jako u sportovnějšího BMW M340d xDrive Touring a Mercedesu EQE 350+. To je na takový kolos velmi dobrý výkon. Zdoj: YouTube, km77

Výsledek 23,7 sekundy, tedy na chlup stejný jako u sportovnějšího BMW M340d xDrive Touring a Mercedesu EQE 350+. To je na takový kolos velmi dobrý výkon. | Zdoj: YouTube, km77

V losím testu už je boj s fyzikou výraznější. Zejména v komfortním režimu je odpružení měkké, řízení pomalejší a BMW má problém poskládat se kvůli náklonu a nedotáčivosti zpět do pruhu ve vymezeném prostoru. Zdoj: YouTube, km77

V losím testu už je boj s fyzikou výraznější. Zejména v komfortním režimu je odpružení měkké, řízení pomalejší a BMW má problém poskládat se kvůli náklonu a nedotáčivosti zpět do pruhu ve vymezeném prostoru. | Zdoj: YouTube, km77

Navíc zadní náprava ztrácí trakci.  Zdoj: YouTube, km77

Navíc zadní náprava ztrácí trakci.  | Zdoj: YouTube, km77

Při zpomalení ze 77 km/h na 72 km/h a zapnutí sportovního režimu se X5 pěkně zakousne vnějšími koly a své těžké tělo pošle zamýšleným směrem. Zdoj: YouTube, km77

Při zpomalení ze 77 km/h na 72 km/h a zapnutí sportovního režimu se X5 pěkně zakousne vnějšími koly a své těžké tělo pošle zamýšleným směrem. | Zdoj: YouTube, km77

V komfortním režimu zůstává BMW neřiditelné i při 70 km/h. Zdoj: YouTube, km77

V komfortním režimu zůstává BMW neřiditelné i při 70 km/h. | Zdoj: YouTube, km77

Obecně platí, že X5 je hodně nedotáčivá, což prokazuje sražení kuželů i v režimu sport při rychlosti 74 km/h. Zdoj: YouTube, km77

Obecně platí, že X5 je hodně nedotáčivá, což prokazuje sražení kuželů i v režimu sport při rychlosti 74 km/h. | Zdoj: YouTube, km77

Ani v tomto případě se nepodařilo vrátit se včas zpět. Zdoj: YouTube, km77

Ani v tomto případě se nepodařilo vrátit se včas zpět. | Zdoj: YouTube, km77

Zde je příplatková sada s průměrem 21 palců a rozměry pneumatik Pirelli PZero 275/40R21 vpředu a 315/35 R21 vzadu. Zdoj: YouTube, km77
Navzdory hmotnosti 2 295 kg a délce 4,94 m si X5 počíná mezi kužely nadmíru obratně. Zdoj: YouTube, km77
Náklony karoserie zvládá vzduchový podvozek příkladně a řízení zůstává přesné po celou dobu. Zdoj: YouTube, km77
Výsledek 23,7 sekundy, tedy na chlup stejný jako u sportovnějšího BMW M340d xDrive Touring a Mercedesu EQE 350+. To je na takový kolos velmi dobrý výkon. Zdoj: YouTube, km77
11
Fotogalerie

BMW X5 má rozpolcenou osobnost. Ve slalomu tančí jako baletka, v losím testu je těžkopádné jako slon

Jednou ladné a agilní, podruhé těžkopádné a neohrabané. BMW x5 střídá nálady podle situace.

Po sérii sportovně laděných vozů se vracíme s BMW X5 do nejoblíbenějšího SUV segmentu. Redakce km77 si na polygon pozvala modernizovanou verzi xDrive30d, která v základu obouvá 19palcové ráfky. Zde je příplatková sada s průměrem 21 palců a rozměry pneumatik Pirelli PZero 275/40R21 vpředu a 315/35 R21 vzadu.

Navzdory hmotnosti 2295 kg a délce 4,94 m si X5 počíná mezi kužely nadmíru obratně. Náklony karoserie zvládá vzduchový podvozek příkladně a řízení zůstává přesné po celou dobu. Zásluhu na tom mají i obří pneumatiky. Výsledek 23,7 sekundy, tedy na chlup stejný jako u sportovnějšího BMW M340d xDrive Touring a Mercedesu EQE 350+. To je na takový kolos velmi dobrý výkon.

V losím testu už je boj s fyzikou výraznější. Zejména v komfortním režimu je odpružení měkké, řízení pomalejší a BMW má problém poskládat se kvůli náklonu a nedotáčivosti zpět do pruhu ve vymezeném prostoru. Navíc zadní náprava ztrácí trakci.

Při zpomalení ze 77 km/h na 72 km/h a zapnutí sportovního režimu se X5 pěkně zakousne vnějšími koly a své těžké tělo pošle zamýšleným směrem. V komfortním režimu zůstává BMW neřiditelné i při 70 km/h. Obecně platí, že X5 je nedotáčivé, což prokazuje sražení kuželů i v režimu sport při rychlosti 74 km/h. Ani v tomto případě se nepodařilo vrátit se včas zpět.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud