BMW X5 M50d: s třikrát přeplňovaným dieselem na prvních fotkách

BMW X5 M50d: s třikrát přeplňovaným dieselem na prvních fotkách

Novou generaci BMW X5 jsme si už podrobněji představili. Na úvod prodejů připravila mnichovská automobilka paletu motorizací zahrnující celkem tři položky. Tou nejdostupnější má být xDrive30d s dieselem naladěným na 258 koní, pro zájemce o opravdu expresní svezení bude k dispozici benzinové provedení xDrive50i. Kdo chce šetřit a zároveň jezdit svižně, ten má možnost pořídit třetí motor, a sice vrcholný šestiválec s označením M50d.

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

Jeho parametry mají hodnotu 381 koní a 740 Nm. Stovku zvládne tato varianta za 5,3 s, což je o jednu desetinu lepší čas, než co nabízela odstupující generace. Server BMWBlog zveřejnil první neoficiální snímky, na kterých si toto „skoro M“ můžeme prohlédnout. Na první pohled je zřejmý sportovnější nárazník, rozšířené blatníky a samozřejmě nemůže chybět dvojice černých koncovek výfuku. Je velmi pravděpodobné, že stejně (nebo dost podobně) bude vypadat i vrcholná X5 M.

Na brzdě: BMW M550d

Na brzdě: BMW M550d

K tématu třikrát přeplňovaného dieselu se sluší doplnit, že také ten se zastavil na brzdě. Naměřený výkon ovšem daleko zaostal za tabulkovými údaji.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků