BMW X5 M50d: s třikrát přeplňovaným dieselem na prvních fotkách

BMW X5 M50d: s třikrát přeplňovaným dieselem na prvních fotkách

Novou generaci BMW X5 jsme si už podrobněji představili. Na úvod prodejů připravila mnichovská automobilka paletu motorizací zahrnující celkem tři položky. Tou nejdostupnější má být xDrive30d s dieselem naladěným na 258 koní, pro zájemce o opravdu expresní svezení bude k dispozici benzinové provedení xDrive50i. Kdo chce šetřit a zároveň jezdit svižně, ten má možnost pořídit třetí motor, a sice vrcholný šestiválec s označením M50d.

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

Jeho parametry mají hodnotu 381 koní a 740 Nm. Stovku zvládne tato varianta za 5,3 s, což je o jednu desetinu lepší čas, než co nabízela odstupující generace. Server BMWBlog zveřejnil první neoficiální snímky, na kterých si toto „skoro M“ můžeme prohlédnout. Na první pohled je zřejmý sportovnější nárazník, rozšířené blatníky a samozřejmě nemůže chybět dvojice černých koncovek výfuku. Je velmi pravděpodobné, že stejně (nebo dost podobně) bude vypadat i vrcholná X5 M.

Na brzdě: BMW M550d

Na brzdě: BMW M550d

K tématu třikrát přeplňovaného dieselu se sluší doplnit, že také ten se zastavil na brzdě. Naměřený výkon ovšem daleko zaostal za tabulkovými údaji.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků