BMW X5 M50d: s třikrát přeplňovaným dieselem na prvních fotkách

BMW X5 M50d: s třikrát přeplňovaným dieselem na prvních fotkách

Novou generaci BMW X5 jsme si už podrobněji představili. Na úvod prodejů připravila mnichovská automobilka paletu motorizací zahrnující celkem tři položky. Tou nejdostupnější má být xDrive30d s dieselem naladěným na 258 koní, pro zájemce o opravdu expresní svezení bude k dispozici benzinové provedení xDrive50i. Kdo chce šetřit a zároveň jezdit svižně, ten má možnost pořídit třetí motor, a sice vrcholný šestiválec s označením M50d.

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

Test: BMW X6 M50d – špatný výborný

Jeho parametry mají hodnotu 381 koní a 740 Nm. Stovku zvládne tato varianta za 5,3 s, což je o jednu desetinu lepší čas, než co nabízela odstupující generace. Server BMWBlog zveřejnil první neoficiální snímky, na kterých si toto „skoro M“ můžeme prohlédnout. Na první pohled je zřejmý sportovnější nárazník, rozšířené blatníky a samozřejmě nemůže chybět dvojice černých koncovek výfuku. Je velmi pravděpodobné, že stejně (nebo dost podobně) bude vypadat i vrcholná X5 M.

Na brzdě: BMW M550d

Na brzdě: BMW M550d

K tématu třikrát přeplňovaného dieselu se sluší doplnit, že také ten se zastavil na brzdě. Naměřený výkon ovšem daleko zaostal za tabulkovými údaji.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků