BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

Sériová BMW X5 M patří k tomu vůbec nejrychlejšímu, co si u podobně velkých SUV můžete koupit. Pro některé zákazníky by to ale pořád mohlo být málo, a tak se společnost G-Power vytasila s novou úpravou, která zvedne výkon motoru na rovných sedm stovek koní.

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Základem lepšího výkonu je zde jiný software řídicí jednotky, ale došlo také na nové svody vyrobené z nerezové oceli a nový katalyzátor. Kromě vyššího výkonu má výsledek samozřejmě také vyšší točivý moment. Sériové maximum 700 Nm dostalo navíc dalších 250 Nm.

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Co se vizuální stránky týká, G-Power vám nabídne třeba kola o velikosti 23 palců obutá do pneumatik s šířkou 315 mm. Vybírat můžete ze tří barevných provedení. K dispozici jsou verze Jet Black, Gun Metal Grey a Stardust Silver.

A kdyby vám to ještě pořád nestačilo, můžete se poohlédnout po svém expresním SUV někde jinde. Třeba takový Brabus dorazil do Frankfurtu s Mercedesem GLE Coupé vyladěným na 625 kW (850 koní). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků