BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

Sériová BMW X5 M patří k tomu vůbec nejrychlejšímu, co si u podobně velkých SUV můžete koupit. Pro některé zákazníky by to ale pořád mohlo být málo, a tak se společnost G-Power vytasila s novou úpravou, která zvedne výkon motoru na rovných sedm stovek koní.

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Základem lepšího výkonu je zde jiný software řídicí jednotky, ale došlo také na nové svody vyrobené z nerezové oceli a nový katalyzátor. Kromě vyššího výkonu má výsledek samozřejmě také vyšší točivý moment. Sériové maximum 700 Nm dostalo navíc dalších 250 Nm.

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Co se vizuální stránky týká, G-Power vám nabídne třeba kola o velikosti 23 palců obutá do pneumatik s šířkou 315 mm. Vybírat můžete ze tří barevných provedení. K dispozici jsou verze Jet Black, Gun Metal Grey a Stardust Silver.

A kdyby vám to ještě pořád nestačilo, můžete se poohlédnout po svém expresním SUV někde jinde. Třeba takový Brabus dorazil do Frankfurtu s Mercedesem GLE Coupé vyladěným na 625 kW (850 koní). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků