BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

Sériová BMW X5 M patří k tomu vůbec nejrychlejšímu, co si u podobně velkých SUV můžete koupit. Pro některé zákazníky by to ale pořád mohlo být málo, a tak se společnost G-Power vytasila s novou úpravou, která zvedne výkon motoru na rovných sedm stovek koní.

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Základem lepšího výkonu je zde jiný software řídicí jednotky, ale došlo také na nové svody vyrobené z nerezové oceli a nový katalyzátor. Kromě vyššího výkonu má výsledek samozřejmě také vyšší točivý moment. Sériové maximum 700 Nm dostalo navíc dalších 250 Nm.

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Range Rover Sport SVR vs. BMW X5 M: Kdo je rychlejší?

Co se vizuální stránky týká, G-Power vám nabídne třeba kola o velikosti 23 palců obutá do pneumatik s šířkou 315 mm. Vybírat můžete ze tří barevných provedení. K dispozici jsou verze Jet Black, Gun Metal Grey a Stardust Silver.

A kdyby vám to ještě pořád nestačilo, můžete se poohlédnout po svém expresním SUV někde jinde. Třeba takový Brabus dorazil do Frankfurtu s Mercedesem GLE Coupé vyladěným na 625 kW (850 koní). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků