BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

BMW X5 M dostane od Manhart Racing 750 koní a 1000 Nm

Nové BMW X5 M se ještě ani nezačalo prodávat a už tu máme zprávy o připravovaném tuningu. Ten chystá společnost Manhart Racing, která nedávno stručně oznámila základní fakta a vypustila na veřejnost také první obrázky.

Video | SUV | Premiéry | BMW | Sportovní auta | BMW X5

BMW X5 M a X6 M: 575 koní, stovka za 4,2 s a 280 km/h

Standardní BMW X5 M se může pochlubit přeplňovaným osmiválcem naladěným na 423 kW (575 k) a 750 Nm. Manhart se blíže nespecifikovanými úpravami dostal na výkon 551 kW (750 k) a točivý moment zvedl na rovných 1000 Nm. Údaje o zrychlení a maximálce zatím neznáme, jisté ovšem je, že půjde o zatraceně svižné svezení. Základní X5 M totiž zvládne stovku za 4,2 s.

Tuning | BMW | Sportovní auta

Manhart brutálně vytunil BMW M235i

Úpravy designu jsou klasické. BMW X5 M dostalo novou kapotu vyrobenou z karbonu, karbonová jsou také zpětná zrcátka. Nechybí přepracované nárazníky, pořádné koncovky výfuku a difuzor. Disky mají velikost 23 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků