BMW X5 M dostalo 700 koní a 900 Nm. Maximálně jede 315 km/h

BMW X5 M prošlo péčí společnosti Manhart. Ta původně slibovala, že pod kapotu mnichovského SUV nastěhuje 551 kW (750 k) a 1000 Nm, ale výsledek je nakonec o trochu nižší. Komu standardních 423 kW (575 k) nestačí, ten si může nechat výkon zvýšit na rovných 515 kW (700 k).

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Manhart MHX5 700, jak je tohle upravené BMW označováno, samozřejmě stále používá přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, Manhart ale přidá jiný software řídicí jednotky, nové svody a sportovnější nerezový výfuk. Maximální rychlost tohoto monstra dosahuje na 315 km/h, takže si na vás nepřijde ani Bentley Bentayga.

Bentley Bentayga First Edition: Specialita pro prvních 608 zákazníků

Bentley Bentayga First Edition: Specialita pro prvních 608 zákazníků

Kromě úprav motoru došlo také na podvozek. Ten je nižší o 35 mm. Co se disků týká, Manhart nasadil kola o velikosti 23 palců s pneumatikami 315/25 ZR23. Exkluzivitu pak podtrhne ještě matně šedý lak karoserie.

Komu by 700 koní přišlo zbytečně moc, ten může sáhnout po decentnější úpravě naladěné na „pouhých“ 471 kW (640 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

dnes | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků