BMW X5 M dostalo 700 koní a 900 Nm. Maximálně jede 315 km/h

BMW X5 M prošlo péčí společnosti Manhart. Ta původně slibovala, že pod kapotu mnichovského SUV nastěhuje 551 kW (750 k) a 1000 Nm, ale výsledek je nakonec o trochu nižší. Komu standardních 423 kW (575 k) nestačí, ten si může nechat výkon zvýšit na rovných 515 kW (700 k).

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Manhart MHX5 700, jak je tohle upravené BMW označováno, samozřejmě stále používá přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru, Manhart ale přidá jiný software řídicí jednotky, nové svody a sportovnější nerezový výfuk. Maximální rychlost tohoto monstra dosahuje na 315 km/h, takže si na vás nepřijde ani Bentley Bentayga.

Bentley Bentayga First Edition: Specialita pro prvních 608 zákazníků

Bentley Bentayga First Edition: Specialita pro prvních 608 zákazníků

Kromě úprav motoru došlo také na podvozek. Ten je nižší o 35 mm. Co se disků týká, Manhart nasadil kola o velikosti 23 palců s pneumatikami 315/25 ZR23. Exkluzivitu pak podtrhne ještě matně šedý lak karoserie.

Komu by 700 koní přišlo zbytečně moc, ten může sáhnout po decentnější úpravě naladěné na „pouhých“ 471 kW (640 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků