BMW X5 M a X6 M v edici Individual

Automobilka BMW představila pro vybrané asijské trhy připravenou sérii Individual určenou špičkovým verzím SUV X5 a X6.
BMW X5 M a X6 M v edici Individual

Značka BMW právě v Singapuru vystavila dvojici specifických provedení oblíbených SUV X5 a X6, jež mají tomto výrobci pomoci dále ukrojit z podílu bujících prodejů na asijských trzích. Odvozeny jsou z nejdražších verzí X5 M a X6 M a dodávat se mají ve speciálních metalizovaných odstínech Azurite Black, Ruby Black, Citrine Black nebo Pearl Silver.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW X5 M a X6 M Individual

Interiér je opatřen čalouněním prvotřídní kůží Merino, palubním internetem, zábavním systémem pro cestující na zadních sedadlech a leskle černými dekory, přičemž za příplatek lze objednat obklady z různých druhý dřeva. O pohon se v případě obou modelů stará nám dobře známý zážehový osmiválec s objemem 4,4 l, dvojicí dmychadel, výkonem 555 koní (408 kW) a točivým momentem 680 Nm. 

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný


 

BMW X5

S prvním BMW X5 přepsalo BMW pravidla hry a nastavilo standard luxusních SUV. V roce 2018 přišla na trh už čtvrtá generace. Oproti předchozím verzím je větší a má asistent jízdy v koloně, startování mobilním telefonem aj.

Ceny, data, motory • Test BMW X5 (G05) • Plug-in hybrid • Test BMW X5 M50d 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Dacia Duster 1.3 TCe 130 4x4 N1: Řešení emisní otázky, ovšem s následky

Dacia Duster TCe 130 N1

Dacia od začátku letošního roku nabízí SUV Duster v užitkové variantě N1. Kde se verze vzala a jaká přináší omezení? To jsme zjišťovali v redakčním testu.

včera | Vladimír Kadera | 12 příspěvků
Dlouhodobý test Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Zajetá! Super spotřeba je standard (1. díl)

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

S titulem evropské Auto roku 2021 (COTY) přichází velká zodpovědnost. A k tomu všemu nové Toyotě Yaris přibyl další úkol: sloužit po dobu šesti měsíců v naší redakci. Nyní přišel čas na první report.

20.  6.  2021 | Jan Mička | 42 příspěvků
TEST Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD Sport Line: Šetříme, teď už implicitně

Honda CR-V e:HEV 2.0 i-MMD AWD

V této chvíli už Cé-Er-Véčko ve vlastní konfiguraci koupíte jenom jako hybrid. Absence možnosti výběru starosvětského pohonného ústrojí sice zamrzí, ale budoucím majitelům to díky dobrému fungování zřejmě vadit nebude.

18.  6.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků