BMW X5 M a X6 M nové generace se chystají na svou premiéru

BMW X5 M a X6 M nové generace se chystají na svou premiéru

Nová generace BMW X5 se už několik měsíců prodává, X6 si odbyla premiéru na nedávném autosalonu v Paříži. Jako další bod programu mají u BMW naplánované ostré verze M, které se poprvé (a pouze v náznaku) představují na oficiálním videu.

Test BMW X5 xDrive30d: Když to není rozbité…

Test BMW X5 xDrive30d: Když to není rozbité…

Z něj toho moc nerozluštíme, za pozornost snad stojí pouze sympatický zvuk motoru. Podle neoficiálních informací se obě tyto ostré verze představí na autosalonu v Los Angeles. Dá se očekávat, že se rozdíly oproti standardu ponesou v klasickém duchu (jiný nárazník, jiná kola, prahové nástavce, čtyři koncovky výfuku...).

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Pod kapotou by se měl představit dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru s výkonem 412 kW (560 k) a točivým momentem 680 Nm. Zrychlení z nuly na stovku je pak odhadováno na méně než 4,7 s a maximální rychlost jisto jistě určí omezovač na obligátních 250 km/h. 

TEST Mercedes-Benz A 180 d: Opravdu potřebujete naftu?

Mercedes-Benz A 180 d

Nová generace Mercedesu třídy A dostala svěží vnější tvary a doslova revoluční interiér. Otestovali jsme jedinou vznětovou verzi nabídky a příjemně překvapila nejenom reálnou spotřebou.

včera | Jan Mička | 16 příspěvků
Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků