BMW X5 M a X6 M nové generace se chystají na svou premiéru

BMW X5 M a X6 M nové generace se chystají na svou premiéru

Nová generace BMW X5 se už několik měsíců prodává, X6 si odbyla premiéru na nedávném autosalonu v Paříži. Jako další bod programu mají u BMW naplánované ostré verze M, které se poprvé (a pouze v náznaku) představují na oficiálním videu.

Test BMW X5 xDrive30d: Když to není rozbité…

Test BMW X5 xDrive30d: Když to není rozbité…

Z něj toho moc nerozluštíme, za pozornost snad stojí pouze sympatický zvuk motoru. Podle neoficiálních informací se obě tyto ostré verze představí na autosalonu v Los Angeles. Dá se očekávat, že se rozdíly oproti standardu ponesou v klasickém duchu (jiný nárazník, jiná kola, prahové nástavce, čtyři koncovky výfuku...).

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Pod kapotou by se měl představit dvakrát přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 litru s výkonem 412 kW (560 k) a točivým momentem 680 Nm. Zrychlení z nuly na stovku je pak odhadováno na méně než 4,7 s a maximální rychlost jisto jistě určí omezovač na obligátních 250 km/h. 

bazar

BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 360 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 238 083 km
Cena: 100 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 168 957 km
Cena: 260 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 181 678 km
Cena: 230 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2011
Stav: 54 374 km
Cena: 320 000 Kč
BMW 3 3
Rok výroby: 2008
Stav: 146 703 km
Cena: 300 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků