Velké změny v nabídce BMW X5: V ČR už koupíte V8 i hybrid se skvělou spotřebou

Kankunen  |  23. 07. 2019 11:48

Jestli ten hybrid koupíš manželce na rozvoz dětí nebo psa po městě, tak to je superauto. Ani nepozná, že pro pohyb dvou lidí do kupy stokilových je třeba 2,5 tuny.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  23. 07. 2019 11:52

No ty voe, spotřeba 1,7-2,0. Konečně nějaký pokrok. V reálu to bude samozřejmě určitě mnohem méně. Bravo!

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 12:02

V reálu to bude u někoho mnohem méně (u toho komu stačí na většinu jízd elektrický dojezd) a u někoho mnohem více (ten kdo si spletl hybrid s dálničním polykačem km).

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  23. 07. 2019 12:40

Z pohladu zakaznika ktory kupuje auto na 4r. nevidim v tom hybride ziadny zmysel. Rozdiel v cene 45e/40i veselo pokryje naklady na benzin na obdobie 4 rokov a este si majitel uzije lepsie, lahsie vozidlo. To som nepocital este ze aj elektrika nieco stoji + 100% nabeh kilometrov nebude na elektriku. Pre mna ekonomicky nezmysel.

Odpovědět  |   | 
.  |  23. 07. 2019 14:44

Plug-in hybridy dávají smysl jenom v zemích a městech, kde je zákaz vjezdu spalováků do center měst. Tam jsou společně s čistými EV jedinou možností jak nepřijít o individuální mobilitu. A protože takových měst bohužel přibývá, tak plug-in se stává v těchto případech jedinou racionální možností.

Odpovědět  |   | 
AAF  |  25. 07. 2019 14:06

Ja mám hybridnú verziu objednanú a plánujem ju mať 3 roky. Zmysle oproti 40i to dáva kvôli tomu, že budem jazdiť dosť veľa v meste s možnosťou dobíjania a hlavne preto, že mi na hybrid dali vyššiu zľavu ako pri 40i, čím sa cena v podstate vyrovnala.

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  25. 07. 2019 14:37

kolik % slevy dal dealer bmw, jestli se mohu zeptat hybrid?

Odpovědět  |   | 
AAF  |  25. 07. 2019 21:27

Blizi sa to k 20%. Ale je to na OL vramci uvadzacej akcie pre hybrid. Pri 40i bola zlava na urovni12,5 %.

Odpovědět  |   | 
Jirka B  |  25. 07. 2019 21:59

NO ja si objednal X5 plug in M paket a dostal jsem slevu 15% z ceníkovek, ,cca 10 dnů zět, a to jsem oslovil asi 4 prodejce a v té době to byl asi max limit,, tak jestli nyní 20% tak pěkné,, to jsem mohl 10 dnů počkat,, ale dostal jsem výrobu do 9 měsíce a dodání cca listpad tak alespon dám do odpisů

Odpovědět  |   | 
AAF  |  26. 07. 2019 08:32

Ako vravím, tá naša ponuka je na operatívny leasing. Tvárili a, že pri kúpe by to bolo maximálne tých 12,5 ako pri 40i. Ale keďže sme cheli OL, tak nám ta ponuka padla vhod. Takže tvojich 15% sa mi zdá byť celkom fajn..

Odpovědět  |   | 
AAF  |  26. 07. 2019 08:41

A este som si spomenul, ze informacia od predajcu bola, ze to vedia poskytnut len na prvych 15 hybridov.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  23. 07. 2019 16:15

to zalezi taky kde ten zakaznik zije, jasne v Cesky kotline to bude jen rozdil za benzin, ale jaksi existuji i krajiny kde jsou treba mastne poptakty za vjezd, za parkovani a nejaky ty "ekologicky dane" a tam jiz muze jit o tisice aur rocne

plug-in neni urcen priparne pro CR, z pohledu trhu je CR tak na okraji ze se divim ze zde plug-in vubec zalistovali do ceniku, prodeje zde budou v radu mozna nizsich desitek kusu, jestli vubec

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 07. 2019 16:52

U nás to má význam v Praze, kde je zdarma parkování, což může být výhoda. Pak možná někdy dálniční známka zdarma. Ale to jsou takové drobné, že to moc smysl nemá. Jinde v Evropě to ale může být (a taky je) jiné.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 07. 2019 17:14

Příští rok už neprojde max CO2, co vyžaduje Praha. Nevím, ale myslím, ze maximální limit bude 90g/km.

Odpovědět  |   | 

nepsali 50? Nevím, ale je to daný i RZ, ta bude i na dálnici free.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  24. 07. 2019 08:22

Teď to měnili nedávno a limit CO2 je 50, což tento plugin s teoretickou spotřebou pod 2 litry splňuje.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 07. 2019 17:13

Bereš v potaz ticho, absenci jakýchkoliv vibrací a idiotskeho start/stop a komfort jízdy?
Lidé se na všechno nedívají jen čísly.

Odpovědět  |   | 
IceDive1  |  23. 07. 2019 22:51

Nemyslim si ze v pripade 40i budu problemy s hlukom a vibraciami. Komfort jazdy a jazdne vlastnosti budu tiez lepsie u 40i. Ale chapem, ze jednak automobilky musia produkovat tieto modely kvoli tlaku EU na CO2 + je to alternativa pre ludi zijucich v mestach s roznymi obmedzeniami namierenymi voci spalovacim motorom.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  23. 07. 2019 18:43

Alternativa k M 50d?

Odpovědět  |   | 
Kamil.  |  23. 07. 2019 12:00

V této paletě motorizací je sice hybrid zcela okrajová záležitost, ale alespoň je to výkonově důstojné na rozdíl od mrzáků co dává do hybridů Toyota.

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  23. 07. 2019 12:33

Jestli je článek o X5, srovnávej s Landcruiserem.

Odpovědět  |   | 
Kamil.  |  23. 07. 2019 13:44

Jednak Landcruiser hybrid vůbec neumí a druhak je to jiná kategorie (offroad) než X5 (SUV)

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  23. 07. 2019 16:49

Já bych to srovnával s Lexusem RX, i když to není plugin. Každopádně výkonově i parametry za tímto X5 zaostává.

Odpovědět  |   | 

ale zase si přiznejme, na mamataxi nebude stačit ten prius?, Toyota asi zaostala stěma pluginama, nemáme moc na výběr.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  24. 07. 2019 08:25

Ale pochybuji, že někdo kdo uvažuje o X5 jako o mamataxi si řekně, že by mu stačil Prius... to asi těžko, že?

A Toyota plugin technologii má, v Priuse, takže asi by nebyl problém implementovat ji i do ostatních modelů. Ale zatím nemusí, emise v Evropě plní v pohodě.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  24. 07. 2019 07:37

Ale ve stejne vybave bude ry tak jeden milion levnejsi a nebudeme resit ktere auto bude spolehlivejsi

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  24. 07. 2019 08:23

Samozřejmě, debata byla ale o výkonu motoru

Odpovědět  |   | 
iPace  |  24. 07. 2019 10:02

porovnavat se daji u BMW a Toyoty mozna tak Corola TS se 180k hybridem a treba BMW 225xe s 225 konmi (plug-in hybrid), ale tak BMW si taky necha tu neco navic slusne zaplatit, jako mamacar bude spise slouzit to BMW, tu Toyotu si budou porizovat spise lide jako rodinne auto

proti X5 nema Toyota vesmes nic, takze nema smysl polemizovat o necem jako srovnani nejakych modelu

Odpovědět  |   | 
petr prokopec  |  23. 07. 2019 12:37

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato křupka co nic nevydrží, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Odpovědět  |   | 
Velitel tanku  |  23. 07. 2019 12:44

Proč se tu snažíš všechny nasrat? To jsi taková nula?

Odpovědět  |   | 
Puk  |  23. 07. 2019 13:40

Porad mene trapne, nez udavana spotreba v clanku.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  23. 07. 2019 17:37

Ja mám na hybridu 2.8 dlouhodobě. Výrobce píše 2.1.
Většinou 0.8 ale když přijde nějaká cesta do Nemecka apod, zvýší se to. Každopádně po 50000 km mám 2.8

Bez baterii, pouze benzin, rychlostní průměr 130km/h na 370 kilometrech 7.2

Odpovědět  |   | 

taky budu tak jezdit

Odpovědět  |   | 
homer  |  23. 07. 2019 21:13

Muzes na ten rychlostni prumer dat odkaz s nejakou fotkou pp at te nemam za kokota?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 07. 2019 08:31

Určitě. Hned to pošlu. Podmínky byly Ostrava -17 stupňů (úplně vytriskane baterie) Brno -7 stupňů až Praha 0 stupňů.

Nulový provoz, 140 km/h 99% času jízdy, jen řidič.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 07. 2019 08:45

Tak tady to je. Nafoceno 4.3.2018. BTW, opravdu musím dávat důkazy?

http://www.imagebam.com/image/d855751282797824...

Klasická věc nebude omluva nebo tak, ale diskuzní ticho, že?
Mimochodem ta spotřeba není špatná, ale jsme ve 21. století, čekal jsem na 2.0 turbo benzin a 1700 kg hmotnosti trochu méně.

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 07. 2019 19:34

Kamo to neni ukazka prumerny ale OKAMZITY rychlosti ze?

Odpovědět  |   | 
homer  |  24. 07. 2019 19:46

Ted jsem si vsiml 2,54 hour 370km to bych neveril ze to v Cechach jde autem, takovej prumer nemam ani na bike kdyz jedu pilu. Prijmi omluvu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 07. 2019 21:03

Díky za gentlemanské chování. Jel jsem z okraje Poruby a hned najel na dálnici. Tam jsem měl po nějakých kilometrech průměr okolo 100 a tempomat na 140 to potom zvyšoval. Nikde jsem nebrzdil, opravdu vzácně žádné zdržování dopravou ani uzavírkami.
Fotku jsem pořídil při sjezdu z okruhu D0 směr Centrum / Radotín.
Jinak normálně mívám (hlavně přes léto) cca 95.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  23. 07. 2019 21:41

Na rozdil od ostatnich ti to verim, ale s dieselem taky jde jet za 3.5 a na dalnici za 6, ale koho by to bavilo. (podobne pomalu jako ty s hybridem)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  24. 07. 2019 08:48

Není důvod nevěřit, nejsme přece malé děti. Já jsem jel s BMW 520d F11 jednou Praha-Hradec Králové za 3.2 ale to byl extrém, protože jsem si nechal doklady i peníze doma a nějak jsem musel dojet s prázdnou nádrží za příbuznými.

Odpovědět  |   | 
Petr prokopec  |  23. 07. 2019 18:26

😳

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

včera | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro