Velké změny v nabídce BMW X5: V ČR už koupíte V8 i hybrid se skvělou spotřebou

42 komentářů

petr prokopec
23. července • 12:37

Mě stačí škoda kodiak, mám jí čiplou a výkonu je tam opravdu dostatek, hmotnost nižší než tato křupka co nic nevydrží, u nás na moravě v Buchlovských serpentinách, když jí dám napít tak letí jako raketa

Velitel tanku
23. července • 12:44

Proč se tu snažíš všechny nasrat? To jsi taková nula?

Petr prokopec
23. července • 18:26

😳

Puk
23. července • 13:40

Porad mene trapne, nez udavana spotreba v clanku.

stealth01
23. července • 17:37

Ja mám na hybridu 2.8 dlouhodobě. Výrobce píše 2.1.
Většinou 0.8 ale když přijde nějaká cesta do Nemecka apod, zvýší se to. Každopádně po 50000 km mám 2.8Bez baterii, pouze benzin, rychlostní průměr 130km/h na 370 kilometrech 7.2

Freddka
23. července • 21:41

Na rozdil od ostatnich ti to verim, ale s dieselem taky jde jet za 3.5 a na dalnici za 6, ale koho by to bavilo. (podobne pomalu jako ty s hybridem)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
24. července • 8:48

Není důvod nevěřit, nejsme přece malé děti. Já jsem jel s BMW 520d F11 jednou Praha-Hradec Králové za 3.2 ale to byl extrém, protože jsem si nechal doklady i peníze doma a nějak jsem musel dojet s prázdnou nádrží za příbuznými.

homer
23. července • 21:13

Muzes na ten rychlostni prumer dat odkaz s nejakou fotkou pp at te nemam za kokota?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
24. července • 8:45

Tak tady to je. Nafoceno 4.3.2018. BTW, opravdu musím dávat důkazy?http://www.imagebam.com/image/d855751282797824... Klasická věc nebude omluva nebo tak, ale diskuzní ticho, že?
Mimochodem ta spotřeba není špatná, ale jsme ve 21. století, čekal jsem na 2.0 turbo benzin a 1700 kg hmotnosti trochu méně.

homer
24. července • 19:34

Kamo to neni ukazka prumerny ale OKAMZITY rychlosti ze?

homer
24. července • 19:46

Ted jsem si vsiml 2,54 hour 370km to bych neveril ze to v Cechach jde autem, takovej prumer nemam ani na bike kdyz jedu pilu. Prijmi omluvu.

stealth01
24. července • 21:03

Díky za gentlemanské chování. Jel jsem z okraje Poruby a hned najel na dálnici. Tam jsem měl po nějakých kilometrech průměr okolo 100 a tempomat na 140 to potom zvyšoval. Nikde jsem nebrzdil, opravdu vzácně žádné zdržování dopravou ani uzavírkami.
Fotku jsem pořídil při sjezdu z okruhu D0 směr Centrum / Radotín.
Jinak normálně mívám (hlavně přes léto) cca 95.

stealth01
24. července • 8:31

Určitě. Hned to pošlu. Podmínky byly Ostrava -17 stupňů (úplně vytriskane baterie) Brno -7 stupňů až Praha 0 stupňů. Nulový provoz, 140 km/h 99% času jízdy, jen řidič.

petr r. (petrumr)
23. července • 20:38

taky budu tak jezdit B-]

Kamil.
23. července • 12:00

V této paletě motorizací je sice hybrid zcela okrajová záležitost, ale alespoň je to výkonově důstojné na rozdíl od mrzáků co dává do hybridů Toyota.

iPace
24. července • 10:02

porovnavat se daji u BMW a Toyoty mozna tak Corola TS se 180k hybridem a treba BMW 225xe s 225 konmi (plug-in hybrid), ale tak BMW si taky necha tu neco navic slusne zaplatit, jako mamacar bude spise slouzit to BMW, tu Toyotu si budou porizovat spise lide jako rodinne autoproti X5 nema Toyota vesmes nic, takze nema smysl polemizovat o necem jako srovnani nejakych modelu

Velitel tanku
23. července • 12:33

Jestli je článek o X5, srovnávej s Landcruiserem.

Kamil.
23. července • 13:44

Jednak Landcruiser hybrid vůbec neumí a druhak je to jiná kategorie (offroad) než X5 (SUV)

Marek71
23. července • 16:49

Já bych to srovnával s Lexusem RX, i když to není plugin. Každopádně výkonově i parametry za tímto X5 zaostává.

Petr
24. července • 7:37

Ale ve stejne vybave bude ry tak jeden milion levnejsi a nebudeme resit ktere auto bude spolehlivejsi:-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
24. července • 8:23

Samozřejmě, debata byla ale o výkonu motoru :-)

petr r. (petrumr)
23. července • 20:28

ale zase si přiznejme, na mamataxi nebude stačit ten prius?, Toyota asi zaostala stěma pluginama, nemáme moc na výběr.:-|

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
24. července • 8:25

Ale pochybuji, že někdo kdo uvažuje o X5 jako o mamataxi si řekně, že by mu stačil Prius... to asi těžko, že? :-)A Toyota plugin technologii má, v Priuse, takže asi by nebyl problém implementovat ji i do ostatních modelů. Ale zatím nemusí, emise v Evropě plní v pohodě.

Brouk
23. července • 11:52

No ty voe, spotřeba 1,7-2,0. Konečně nějaký pokrok. V reálu to bude samozřejmě určitě mnohem méně. Bravo!

.
23. července • 12:02

V reálu to bude u někoho mnohem méně (u toho komu stačí na většinu jízd elektrický dojezd) a u někoho mnohem více (ten kdo si spletl hybrid s dálničním polykačem km).

IceDive1
23. července • 12:40

Z pohladu zakaznika ktory kupuje auto na 4r. nevidim v tom hybride ziadny zmysel. Rozdiel v cene 45e/40i veselo pokryje naklady na benzin na obdobie 4 rokov a este si majitel uzije lepsie, lahsie vozidlo. To som nepocital este ze aj elektrika nieco stoji + 100% nabeh kilometrov nebude na elektriku. Pre mna ekonomicky nezmysel.

chacha
23. července • 18:43

Alternativa k M 50d?

stealth01
23. července • 17:13

Bereš v potaz ticho, absenci jakýchkoliv vibrací a idiotskeho start/stop a komfort jízdy?
Lidé se na všechno nedívají jen čísly.

IceDive1
23. července • 22:51

Nemyslim si ze v pripade 40i budu problemy s hlukom a vibraciami. Komfort jazdy a jazdne vlastnosti budu tiez lepsie u 40i. Ale chapem, ze jednak automobilky musia produkovat tieto modely kvoli tlaku EU na CO2 + je to alternativa pre ludi zijucich v mestach s roznymi obmedzeniami namierenymi voci spalovacim motorom.

iPace
23. července • 16:15

to zalezi taky kde ten zakaznik zije, jasne v Cesky kotline to bude jen rozdil za benzin, ale jaksi existuji i krajiny kde jsou treba mastne poptakty za vjezd, za parkovani a nejaky ty "ekologicky dane" a tam jiz muze jit o tisice aur rocneplug-in neni urcen priparne pro CR, z pohledu trhu je CR tak na okraji ze se divim ze zde plug-in vubec zalistovali do ceniku, prodeje zde budou v radu mozna nizsich desitek kusu, jestli vubec

Marek71
23. července • 16:52

U nás to má význam v Praze, kde je zdarma parkování, což může být výhoda. Pak možná někdy dálniční známka zdarma. Ale to jsou takové drobné, že to moc smysl nemá. Jinde v Evropě to ale může být (a taky je) jiné.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
23. července • 17:14

Příští rok už neprojde max CO2, co vyžaduje Praha. Nevím, ale myslím, ze maximální limit bude 90g/km.

Marek71
24. července • 8:22

Teď to měnili nedávno a limit CO2 je 50, což tento plugin s teoretickou spotřebou pod 2 litry splňuje.

petr r. (petrumr)
23. července • 20:23

nepsali 50? Nevím, ale je to daný i RZ, ta bude i na dálnici free.

.
23. července • 14:44

Plug-in hybridy dávají smysl jenom v zemích a městech, kde je zákaz vjezdu spalováků do center měst. Tam jsou společně s čistými EV jedinou možností jak nepřijít o individuální mobilitu. A protože takových měst bohužel přibývá, tak plug-in se stává v těchto případech jedinou racionální možností.

AAF
25. července • 14:06

Ja mám hybridnú verziu objednanú a plánujem ju mať 3 roky. Zmysle oproti 40i to dáva kvôli tomu, že budem jazdiť dosť veľa v meste s možnosťou dobíjania a hlavne preto, že mi na hybrid dali vyššiu zľavu ako pri 40i, čím sa cena v podstate vyrovnala.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Lojza
25. července • 14:37

kolik % slevy dal dealer bmw, jestli se mohu zeptat hybrid?

AAF
25. července • 21:27

Blizi sa to k 20%. Ale je to na OL vramci uvadzacej akcie pre hybrid. Pri 40i bola zlava na urovni12,5 %.

Jirka B
25. července • 21:59

NO ja si objednal X5 plug in M paket a dostal jsem slevu 15% z ceníkovek, ,cca 10 dnů zět, a to jsem oslovil asi 4 prodejce a v té době to byl asi max limit,, tak jestli nyní 20% tak pěkné,, to jsem mohl 10 dnů počkat,, ale dostal jsem výrobu do 9 měsíce a dodání cca listpad tak alespon dám do odpisů

AAF
26. července • 8:41

A este som si spomenul, ze informacia od predajcu bola, ze to vedia poskytnut len na prvych 15 hybridov.

AAF
26. července • 8:32

Ako vravím, tá naša ponuka je na operatívny leasing. Tvárili a, že pri kúpe by to bolo maximálne tých 12,5 ako pri 40i. Ale keďže sme cheli OL, tak nám ta ponuka padla vhod. Takže tvojich 15% sa mi zdá byť celkom fajn..

Kankunen
23. července • 11:48

Jestli ten hybrid koupíš manželce na rozvoz dětí nebo psa po městě, tak to je superauto. Ani nepozná, že pro pohyb dvou lidí do kupy stokilových je třeba 2,5 tuny.

Doporučujeme

Články odjinud