BMW X5 (E53) jako pečlivě postavený pick-up z Austrálie

Podobných přestaveb jezdí po světě celá řada, ale tato působí opravdu dotaženým dojmem.

V Austrálii přezdívají užitkovým pick-upům „ute“. Toto jméno vychází z anglického výrazu utility a na tamním trhu působící automobilky je dokonce často používají k oficiálnímu označování svých modelů. Nyní vám můžeme ukázat překvapivě elegantně působící „ute“ adaptovaný z BMW X5 první generace (E53).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
BMW X5 jako úhledný pick-up z Austrálie

Tato pečlivě provedená přestavba vznikla v dílnách jistého dealerství značky BMW v australském Queenslandu a její snímky zveřejnil tamní web DailyAutoFix. Vůz je údajně osazen původním, robustním vznětovým třílitrem, jenž požadavkům kladeným na vůz podobné kategorie jistě vyhoví. A pokud ne, u takového auta je to asi už celkem jedno.

Je to jasné: kdysi drahý, luxusní vůz zestárnul a mnoho parády již neudělá, takže nový druh služby je pro něj náznakem nového života. Za zmínku stojí velmi čisté provedení přestavby s elegantními boky karoserie s decentně zapravenými prolisy v místech po zadním páru dveří. Všimneme si také ochranného trubkového rámu nad ložnou plochou či trojúhelníkových okének z nějaké Toyoty.

Zdroj: DailyAutoFix

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků