BMW X5 Concept Security Plus: kdo se bojí, může i do lesa

20 komentářů

Petr
9. září • 22:08

Už se jim povedlo udělat auto tak, aby vyjelo střední travnatý kopeček? http://www.youtube.com/watch...

Tom
10. září • 9:08

tak pokud clovek chce, najde na internetu ledaco
http://www.youtube.com/watch...

Petr
10. září • 12:03

Co má společného soukrémé video, kde tři auta řídí nějací tři řidiči s testem nejprestižnějšího automobilového pořadu? To je jako byste se s Top Gearem chtěl měřit vy s kamoši.

Tom
10. září • 12:52

Ma to spolecneho to, ze lze natocit cokoliv... Tady X6 bez problemu na rozdil od RR.
Ja nepochybuju ze RR a LC zvladnou mnohem vice nez X6, ale proste to co v TG natocili je proste lez. Prestizni neprestizni, TG me celkem bavi jen ho neberu tak vazne.

Petr
10. září • 17:19

ona přání teoretika ja jedna věc a fakta jsou druhá věc

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
10. září • 19:37

Doprdele.... Jste slepej ? Dve videa dva ruzne vysledky.... Proste natocit lze cokoliv a to jak Jarda z Horni dolni tak i "slovutny" TG
Jak jsem psal RR a LC jsou bez diskuze lepsi v terenu, taky jsou na to stavena na rozdol od X5/6 ale proste to co prdvedli v TG je nesmysl/umysl

J
10. září • 13:28

Presne, ved BMW cku tam naraz presmyykuju vsetky kolesa, tad ziadn auto by tam nespravilo nic viac. Vlastne dokazali ze je super a oni nekvalifikovani.Ake ma vlastne Jeremy vzdelanie? Humanitne?

Tom
9. září • 22:20

Tak nejsem zrovna fanda BMW, ake tady to zrovna bylo pneumatikama a ne pohonem a navic proste chteli NEvyjet 😉

Petr
10. září • 0:33

společně testovaný RR měl stejné standardní obutí, z čeho usuzujete, že chtěli nevyjet

Tom
10. září • 7:13

Protoze z vlastni zkusenosti vim ze podobnou louky s mokrou travou da X5 v pohode...
Na normalnich novych letnich tusim 19" pneu.
Ten pokus na snehu snad ani nema smysl komentovat :-)
No a taky proto ze ani ten TG neni uplne obektivni coz se da pri RR vs. X6 cekat.
Nerikam ze Xdrive je vrchol AWD techniky, ale takova sracka to fakt neni.

Petr
10. září • 11:58

Z vlastní zkušenosti jsem nevyjel s X5 II. na zimácích kopec k chalupě, který vyjela návštěva s Ochcávkou I. 4x4, a který mé bývalé ML vyjelo na letních gumách.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
10. září • 12:54

Tak to se klidne vsadim ze je lez...
X5 na zimacich na snehu urcite zvladne mnohem vice nez ML na letnich.

Petr
10. září • 17:17

nikomu není příjemné když je nazíván lhářem, můžete napsat, že jsem s tím neuměl, nebo, že jsem si nezapnul správný mód aj., ale fakt je, že ten kopec nevyjelo na sněhový mód a ML ano a na letních, stalo se přesně co na videu na trávě, nakonec jsem zklouzal dolů, nechal otevřená vrata a více se rozjel, ale bylo to jen tak tak, ...nic o všeobechných schopnostech jsem nepsal a předpokládám, že to je jak píšete, v opačném případě by to byla tragédie, po této zkušenosti X5 letěla zpět k dealerovi a to přesto, že se mi II. velmi líbila

Tom
10. září • 19:41

Tak sorry no, mam opacnou zkusenost, X5na zimacich v pohode a mistr v Pajeru na letnich ani prd.... Prijel pro nej traktor.

miloš kořala
10. září • 8:21

Tak on to nebyl test BMW vs RR. Range používají jako kamerovací vůz, takže prostě ukázali že v kufru range maj kameramany a zvukaře, v kufru BMW nikoho páč se tam nevejde, no a prostě range umí v terénu a BMW moc ne no....Ten test měl ukázat jen to že X6 je auto na pykaču nic víc v podstatě. Někomu se ten batmobile líbí jinejm ne. :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
10. září • 8:34

vice méně souhlas, neobhajuju obludu X6 ,ale prostě to, že X6 nevyjela tu louku musel byt záměr nebo tam měli nějaké "okruhové" pneu :-D
neobhajuju obludu X6

J
10. září • 10:34

BMW pod kopcom zastavili spomalili a zrychlili a spomali.Land Rover isiel viditelne rychlejsie s rozbehom bez zmien rychlosti.
Jeremy je primitiv.

Petr
10. září • 11:57

Takže chcete říct, že když s X6 zastavím v takovém kopci už jej nevyjedu?
Zde máte celý test: http://www.youtube.com/watch... kde jste viděl, že s X6 zastavili?
Není potřeba si nic nalhávat X6 i X5 nemají s autama do terénu nic společného jsou to průchodností terénem podprůměrná SUV, které překovává Yetti: http://auto.sme.sk/c/6564026/test-skode-yeti... ...

J
10. září • 13:26

BMW ckom isli pomaly a menili rychlost.
Land Rover om isli ovela rychlejsie s rozbehom po mirenejsej casti kopca.BMw ma dobry pohon presmykuju mu vsetky kolesa - teda nic sa nedalo robit - auto je teda perfektne.... Jeremy primitiv aj s Vami.

J
10. září • 10:36

BMW cku sa TOCIA VSETKY KOLESA, je to sposobom jazdy.

Doporučujeme

Články odjinud