Nové BMW X5 a X7 ve specifikaci M50i se nyní stávají nejvýkonnějšími SUV v nabídce německé značky. | BMW X7 M50i Zdroj: BMW

Nové BMW X5 a X7 ve specifikaci M50i se nyní stávají nejvýkonnějšími SUV v nabídce německé značky. | BMW X7 M50i | Zdroj: BMW

Pod tímto označením se totiž u obou modelů objevuje 4,4litrový, dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 390 kW (530 koní) a točivém momentu 750 N.m. | BMW X7 M50i Zdroj: BMW

Pod tímto označením se totiž u obou modelů objevuje 4,4litrový, dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 390 kW (530 koní) a točivém momentu 750 N.m. | BMW X7 M50i | Zdroj: BMW

Takže ano, nejvýkonnější SUV, alespoň tedy do chvíle, než se dočkáme plnohodnotného BMW X5 M –  fotky již unikly a mluví se až o 625 koních.  | BMW X7 M50i Zdroj: BMW

Takže ano, nejvýkonnější SUV, alespoň tedy do chvíle, než se dočkáme plnohodnotného BMW X5 M – fotky již unikly a mluví se až o 625 koních. | BMW X7 M50i | Zdroj: BMW

Motorizace M50i v X5 a X7 jsou pochopitelně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive. V rámci vrcholné výbavy M Performance u standardních modelů se velká SUV dočkala i sportovního M diferenciálu a upravených podvozků... | BMW X7 xDrive50i M Sport Zdroj: BMW

Motorizace M50i v X5 a X7 jsou pochopitelně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive. V rámci vrcholné výbavy M Performance u standardních modelů se velká SUV dočkala i sportovního M diferenciálu a upravených podvozků... | BMW X7 xDrive50i M Sport | Zdroj: BMW

...u X5 M50i standardně s vinutými pružinami a adaptivními tlumiči, u X7 M50i standardně s adaptivním vzduchovým odpružením. | BMW X7 xDrive50i M Sport Zdroj: BMW

...u X5 M50i standardně s vinutými pružinami a adaptivními tlumiči, u X7 M50i standardně s adaptivním vzduchovým odpružením. | BMW X7 xDrive50i M Sport | Zdroj: BMW

X5 M50i poté jezdí v základu na 20palcových kolech (21- až 22palcová jsou za příplatek), zatímco u X7 M50i jsou 22palcová kola standardní výbavou. | BMW X7 M50i Zdroj: BMW

X5 M50i poté jezdí v základu na 20palcových kolech (21- až 22palcová jsou za příplatek), zatímco u X7 M50i jsou 22palcová kola standardní výbavou. | BMW X7 M50i | Zdroj: BMW

Modely dostaly i silnější M Sport brzdovou soustavu a koneckonců budou i lépe znít, jelikož mají sportovní výfukový systém s aktivními klapkami. | BMW X5 M50i Zdroj: BMW

Modely dostaly i silnější M Sport brzdovou soustavu a koneckonců budou i lépe znít, jelikož mají sportovní výfukový systém s aktivními klapkami. | BMW X5 M50i | Zdroj: BMW

Dynamika macatých vozů zaslouží uznání, protože X7 M50i zvládne vystřelit z nuly na 100 km/h za 4,7 vteřiny, kdežto X5 M50i je na stovce už za 4,3 vteřiny. Oba modely poté dosáhnou maximální elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. | BMW X5 M50i Zdroj: BMW

Dynamika macatých vozů zaslouží uznání, protože X7 M50i zvládne vystřelit z nuly na 100 km/h za 4,7 vteřiny, kdežto X5 M50i je na stovce už za 4,3 vteřiny. Oba modely poté dosáhnou maximální elektronicky omezené rychlosti 250 km/h. | BMW X5 M50i | Zdroj: BMW

Design SUV je v režii M Performance klasicky ozdoben agresivněji pojatými nárazníky s většími přístupy vzduchu a vzadu najdete rozměrné rámečky koncovek výfuku. V nabídce jsou pak i unikátně zbarvené díly z nabídky BMW Individual. | BMW X5 M50d Zdroj: BMW

Design SUV je v režii M Performance klasicky ozdoben agresivněji pojatými nárazníky s většími přístupy vzduchu a vzadu najdete rozměrné rámečky koncovek výfuku. V nabídce jsou pak i unikátně zbarvené díly z nabídky BMW Individual. | BMW X5 M50d | Zdroj: BMW

České cenovky nových specifikací X5 a X7 zatím nebyly zveřejněny. Na německý trh se však mají vozy dostat na podzim letošního roku. | BMW X5 M50d Zdroj: BMW

České cenovky nových specifikací X5 a X7 zatím nebyly zveřejněny. Na německý trh se však mají vozy dostat na podzim letošního roku. | BMW X5 M50d | Zdroj: BMW

Tamní ceny X5 M50i začnou na 116.900 euro (asi 3 miliony korun), X7 M50i začne na částce 141.500 euro (asi 3,7 milionu korun). | BMW X5 M50i Zdroj: BMW

Tamní ceny X5 M50i začnou na 116.900 euro (asi 3 miliony korun), X7 M50i začne na částce 141.500 euro (asi 3,7 milionu korun). | BMW X5 M50i | Zdroj: BMW

Pod tímto označením se totiž u obou modelů objevuje 4,4litrový, dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 390 kW (530 koní) a točivém momentu 750 N.m. | BMW X7 M50i Zdroj: BMW
Takže ano, nejvýkonnější SUV, alespoň tedy do chvíle, než se dočkáme plnohodnotného BMW X5 M –  fotky již unikly a mluví se až o 625 koních.  | BMW X7 M50i Zdroj: BMW
Motorizace M50i v X5 a X7 jsou pochopitelně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive. V rámci vrcholné výbavy M Performance u standardních modelů se velká SUV dočkala i sportovního M diferenciálu a upravených podvozků... | BMW X7 xDrive50i M Sport Zdroj: BMW
...u X5 M50i standardně s vinutými pružinami a adaptivními tlumiči, u X7 M50i standardně s adaptivním vzduchovým odpružením. | BMW X7 xDrive50i M Sport Zdroj: BMW
11
Fotogalerie

BMW X5 a X7 dostávají vrcholnou motorizaci M50i. Twin-turbo V8 zajistí 530 koní

Pod taktovkou řady M Performance nyní BMW rozšiřuje nabídku motorizací u svých velkých SUV. Kromě silných osmiválců pod kapotou tak čekejte i agresivněji pojatý zevnějšek.

Nové BMW X5 a X7 ve specifikaci M50i se nyní stávají nejvýkonnějšími SUV v nabídce německé značky. Pod tímto označením se totiž u obou modelů objevuje 4,4litrový, dvakrát přeplňovaný osmiválec o výkonu 390 kW (530 koní) a točivém momentu 750 N.m. Takže ano, nejvýkonnější SUV, alespoň tedy do chvíle, než se dočkáme plnohodnotného BMW X5 M – fotky již unikly a mluví se až o 625 koních.

Motorizace M50i v X5 a X7 jsou pochopitelně spojeny s osmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol xDrive. V rámci vrcholné výbavy M Performance u standardních modelů se velká SUV dočkala i sportovního M diferenciálu a upravených podvozků – u X5 M50i standardně s vinutými pružinami a adaptivními tlumiči, u X7 M50i standardně s adaptivním vzduchovým odpružením.

X5 M50i poté jezdí v základu na 20palcových kolech (21- až 22palcová jsou za příplatek), zatímco u X7 M50i jsou 22palcová kola standardní výbavou. Modely dostaly i silnější M Sport brzdovou soustavu a koneckonců budou i lépe znít, jelikož mají sportovní výfukový systém s aktivními klapkami.

Dynamika macatých vozů zaslouží uznání, protože X7 M50i zvládne vystřelit z nuly na 100 km/h za 4,7 vteřiny, kdežto X5 M50i je na stovce už za 4,3 vteřiny. Oba modely poté dosáhnou maximální elektronicky omezené rychlosti 250 km/h.

Design SUV je v režii M Performance klasicky ozdoben agresivněji pojatými nárazníky s většími přístupy vzduchu a vzadu najdete rozměrné rámečky koncovek výfuku. V nabídce jsou pak i unikátně zbarvené díly z nabídky BMW Individual. Uvnitř nesmí chybět loga „M50i“, sportovní volant potažený kůží, čalounění dalších částí interiéru kůží Vernasca s kontrastním prošíváním nebo stropnice z Alcantary (v X7 M50i).  

České cenovky nových specifikací X5 a X7 zatím nebyly zveřejněny. Na německý trh se však mají vozy dostat na podzim letošního roku. Tamní ceny X5 M50i začnou na 116.900 euro (asi 3 miliony korun), X7 M50i začne na částce 141.500 euro (asi 3,7 milionu korun).

Galerie doplněna o X7 xDrive50i M Sport a X5 M50d. 

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud