BMW X5 a X7 dostávají vrcholnou motorizaci M50i. Twin-turbo V8 zajistí 530 koní

27 komentářů

Takurcite
23. května • 12:59

Takze hnusna stodola ted muze byt i rychla. Super!
Uz se tesim, az prijde zatacka a piloti v tomhle hnusu razem pojedou 20 pod limit (jako obvykle)...

stealth01
23. května • 19:41

Jsi mimo. Ale to je normální.

Tom
24. května • 7:50

A ze teda tak casto potkavam x5 a x6 v protismeru v zatackach?

anonym
24. května • 9:51

Nemas jezdit v protismeru :-P

Já první
23. května • 20:05

Je realista.

stealth01
24. května • 7:18

Ne

JirkaX
23. května • 13:19

pokud se ale nepřevrátí v první zatáčce..

Kodl
23. května • 11:52

550i bude v tomhle šíleně žrát. Osobně bych volil 540i
Jel jsem v 530d. Do 120 km/h výborně zrychluje a pak konec. Nicméně by stačil taky.
laser lights neuvěřitelná pecka!!

Tom
24. května • 7:51

Laser lights jsou fakt pecka, hlavne kdyz jede za mnou a sviti mi z SUVcka rovnou do auta. Nechapu, jak vubec mohlo projit homologaci.

stealth01
24. května • 9:43

No ale to nemohou být laserová světla. Ta se spustí, pokud kamera ve spojení s radarem nevidí / neregistrují před sebou auto ve vzdálenosti 350m.

Vlk z Vlkohradu
24. května • 12:47

To by mě zajímalo, za co máš to mínus, když píšeš holý fakt. Na druhou stranu nevím čemu se tady divím, místní žumpoidní diskutéři omínusují i příspěvek typu "voda je mokrá".

JirkaX
24. května • 13:23

voda je mokrá..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vlk z Vlkohradu
24. května • 14:07

Hezky sis to naklikal, potrefená huso.

WP
24. května • 4:34

Jel jsi v 530d a po dosažení 120kph nezrychluje? Aha...a co to bylo za rok výroby? 90-tky a dva mio najetých kilometrů bez údržby. Tohle plácání mě vždy rozesměje...

jogurt
23. května • 16:27

No, pokud chcete výkonný diesel v SUV, tak jaksi není radno mířít k BMW, od toho jsou tu jiní. Jak pojede X7 M50d netuším, nejel jsem s tím, ale předpokládám, že to bude ještě vetší bída s nouzí, než v X5/X6. Ale 40i je a 50i bude rozhodně dobrá volba.

stealth01
23. května • 19:40

Ja tuším. Včera jsem v této verzi cely den jezdil. Přijde mi to ne příliš dynamické.

WP
24. května • 4:35

No tak, tobě přijde X5 50d nepříliš dynamická?:-P

stealth01
24. května • 7:20

Ostatně úplně nejhorší zrychlení 80-140 které jsem kdy naměřil mluví za své.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
27. května • 7:47

Teď fakt nerozumím;-)

stealth01
24. května • 7:18

Nemluvil o X7?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WP
27. května • 7:50

Zkoušel jsem ji jen krátce, ale na bavorské, rozkolíbané GLS bych víc výkonu snad ani nechtěl. Je to na cestě obr rozdíl X5/7 v neprospěch mastodonta. GLS i X7 by se měly učit od Range Roveru, jak se může a má chovat velké SUV.

bzzz
24. května • 15:32

Mluvil/psal, selsky rozum odtusi.

dagmarrr
23. května • 11:08

hmmm, to bude konkurence muset přitlačit na pilu, ale je škoda, že tyhle bavoráky jsou zepředu žralok bílý a zezadu trošku páprdovské vozítko (alespoň mi to tak připadá) :-)

Jiří
23. května • 15:22

Proč by konkurence tlačila na pilu když je daleko vpředu? Cayenne, Urus, Bentayga, Q8 RS, všichni si to mažou na chleba.

WP
24. května • 4:33

Dej sem dojmy z toho srovnání, co jsi evidentně osobně dělal a dej k dobru co jsi si za své peníze nakonec vybral a proč.;-)

jogurt
23. května • 16:21

RSQ8 je zatím pouze v prototypu, resp proti původním plánům už má notné zpoždění. Ostatní OK, i tak ale soudím, že na dynamiku X7 50i bude bohatě stačit už existující SQ7, ovšem s polovičními provozními náklady. Ta se spolu s SQ8 se stejným motorem V8 vrací na evropský trh a je jen dobře, že BMW, Audi, VW a Porsche drží osmiválce naživu i přes úpornou snahu socialistických europoslanců.

HovadiakOdSusedov
23. května • 11:36

Mne to nazivo pride super :) Mat Cash a moznost mat dve auta tak si novu X5 rad kupim

Doporučujeme

Články odjinud