BMW X5 a X6 mají nový hybridní diesel. Dynamikou dotahuje ostrou verzi M50d

6 komentářů

Art Vandelay
12. února • 13:42

Pri X5 by som bol radsej za plug-in, v meste elektrika, na dialnici benzin/ nafta, ake jednoduche, druhe auto do rodiny samozrejme cisto elektricke...

Dinar
12. února • 14:24

Můžeš si ho koupit, jmenuje se X5 45e.

Vasil
12. února • 14:10

Plug-in? Jakoze misto 2t auta bych chtel do mesta jezdit 2.5t? Co treba zkusit trolejbus/tramvaj?

iPace
12. února • 19:59

plug-in X5 xDrive45e ma 2510kg, obdobne dinamicka X5 xDrive40i ma 2135kg ale znacne vetsi apetit a X5 M50d ma 2350 s z rozumnym apetitem, takze rozdil smesnych 160kg v pripade dieselu kterej ma navic pridomek M, onen diesel je ale o vice nez 430 tisic drazsi, pritom vybava bez priplatku je stejna B-]dle udaju BMW tak pravem prave plug-in hybridni X5 patri s vice nez 30% v Evrope k nejprodavanejsim motorizacim X5, ze 7 moznych motorizaci je to hodne solidni cislovka B-]

chlapaq pasaq
12. února • 15:54

To je pravda. Proc bychom se nemohli inspirovat nejchudsimi castmi sveta a jezdit sockou ci na kole? Ostatne, pred vice desitkami let se tak mesty bezne pohybovali nasi predci. MHD je sice ponekud nepohodlna, lec cloveku v transu (= na Facebooku, Twitteru, WhatsAppu, atd.) bey to melo byt jedno. A pokud mu to jedno neni, nebere ty socialni site dostatecne seriozne.

Lulda
12. února • 14:13

To ale není o váze, nýbrž o velikosti, ne? 2 tuny maj dneska běžně sedany.

Doporučujeme

Články odjinud