Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

35 komentářů

světelná tyč
4. července • 12:13

Pěkné. Ale Duster je lepší.

Jan Taraba
5. července • 1:16

Rozhodně. V kamenolomu určitě. Ale do Barcelony bych s tím jet fakt nechtěl. Ani do Rumunska.

petr r. (petrumr)
5. července • 18:53

jasný, nedávejte dacii do jednoho pytle, třeba duster je i do lesa a na dálnici také, když se jede do té stovky, spíše tych devadesát.

Martin
4. července • 8:49

A teraz počkať neaký ten mesiac kým BMW začne dávať 20 - 25 a 30 % zľavy...a hneď to bude krajšia cenovka

Jan Taraba
5. července • 1:15

... ale pořád to bude BMW...

stealth01
3. července • 7:25

Nelíbí se mi ani jedna generace X5 včetně faceliftů, ale tady to dosáhlo vrcholu. Bavíme se o reklamách agentur, které instruoval Vošický u Hyundai, ale když jsem viděl jak hluboko klesli na importu. Že prý: BOSS JE ZPĚT. :-))

bafunak
4. července • 5:39

Pohled na design je rozhodně individuální záležitost. Mně se naopak všechny X5 líbí, snad F15 trochu méně, a všechny Audiny Q, obzvlášť Q7, nelíbí.

Jan Taraba
5. července • 1:14

Také se mi Q7 aktuální generace zvenku spíše nelíbí. Ale v okamžiku, kdy sednete dovnitř, nastartujete a rozjedete se, je to jasná volba.

bafunak
10. července • 17:18

Dost možná. Na čtyřlitr s elektro turbem nemá BMW odpověď. Jen ten vzhled sakra...

NeviditelnaStihacka02
3. července • 10:31

"keby to pisala audina, uz ti stoji cicina" :-P

stealth01
3. července • 11:50

To zcela určitě. Ty tři nové bavoráky, co jsem koupil od 2012 doteď byl jeden velký omyl. ;-)

stealth01
4. července • 12:46

Kluci vy jste s těmi minusy skutečně už pos...li. Když napisu něco o nákupu aut, tak se opravdu nevychloubam - opravdu ne (podle sebe soudím tebe, ze), ale jenom ukazuji, ze Audi není pro mě nedotknutelné božstvo, které si kupuji okamžitě a ihned. Mám rad pravdu a objektivitu a objektivně tehdy byla A6 horší než 5er.
Objektivně jsem vyhodnotil M3 lepší než RS3 atd.

WP
5. července • 8:39

Mas zas nejak nekonzistentni nazory, jedte nedavno chvalozpevy na 330e nebo M3 a voila, uz je to spatne ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
5. července • 14:58

Ne, tak to vůbec nebylo myšleno. Naopak... Jen mě zase nazvali koncernistou alá Audi apod., tak jsem jim chtěl naznačit, že jsem ty auta koupil asi omylem a že jsem podepsal asi omylem smlouvy u dealera BMW... Když už jsem ten koncernista. ;-)

jean
3. července • 7:15

4 turbá - neni to málo Antone Pavloviči? :-D

Jan Taraba
5. července • 1:23

X6 M70d bude čtyřválec 1,5 se sedmi turby:-P

matchboxx
2. července • 21:03

jj, 5ti litr se spotrebou 6,8 l na 20" balonech :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

stealth01
3. července • 7:21

Ja mám 4 litr V8 3x přeplňovaný plus permanentní 4x4 a plně naloženi včetně kolon jsme dorazili do Chorvatska za 7.6l nafty. Nemůžeš žít pořád na začátku tisíciletí.
Mimochodem aby to nebylo jen o koncernu, tak tempem 130-145 v Lexusu LC500 (V8 5.0 atmosféra) jsem z Německa do Prahy dojel za 8.8l benzinu.

Jan Taraba
5. července • 1:22

Já tedy nevím, jak to děláte, ale na 85l nádrž (tankuji při dojezdu kolem 40km= něco přes 80l) s tím 3x přeplňovaným 4,0 V8 ujedu při motýlím zacházení s pedálem plynu 800-840km, když si užívám toho, co ten motor umí, tak 770-820km. Pod 9l se nedostanu, kdybych se rozkrájel. Ale moc nad deset taky ne. Připadá mi, že tomu autu je fuk, kde a jak s ním jezdím, žere pořád svých 9,6 plusminus 0,5.

stealth01
5. července • 12:35

Jojo, mezi devíti a desíti jezdím i já. Samozřejmě dlouhé trasy jdou i šetrně. Záleží na mnoha věcech. Já jsem dojel do Berlína za 6,1 podle PP (takže 7 realita).
Kolem 115-120 rychlostního tempa Brno-Praha za 5,9https://photos.app.goo.gl/woZH3TCW5zvpaMRj6...

Brouk
3. července • 12:38

Ano, to jsou hodnoty při dlouhých trasách, kdy se lechtá plyn a motor točí ani ne 2000 otáček. Jestli toto má být reálná spotřeba, tak potom ano. Těch 8,5 litru u xDrive40i je výsměch lidské inteligenci. Kombinovaná bude někde kolem 11 litrů a to ještě hodně ubírám.

stealth01
3. července • 16:24

Je v tom hodinová kolona a laškování 230+ s Panamerou. Ale u 40i bych to reálně viděl taky na těch 11. Pětka s touto motorizací papá 10.

bafunak
4. července • 5:33

U takto těžkých aut rozdíl mezi naftou a benzínem bude kolem 4 litrů, to ano.

Marek71
3. července • 8:28

Hm... tak to jsou super hodnoty spotřeby. Já mám R5 2x přeplňovaný s výkonem 165 kW, AWD a dlouhodobě jsem na 7,6 a když jedu klidně (taky tempem kole, 130-140 DE-CZ) tak se dá kolem 7. Jo a je to model 2011. Koukám, že pokrok v oblasti spotřeby je znatelný.

stealth01
3. července • 8:55

R5? Volvo nebo Audi, ale spíše tipuji Volvo. ;-)

Marek71
3. července • 9:31

Ano, je to S80 :-)

Fckyou
2. července • 22:07

Není to náhodou třílitr se čtyřmi turby? Ty pětilitre obecný, první čti a pak komentuj.

jean
3. července • 7:14

Aj tak je tá spotreba blbosť možná na papieri.

fic
2. července • 20:22

Ne ne. Raději koupim Teslu. Na zimu objednám. Lepší než vypadat v tomhle, jak drogovej dýler... anebo autíčkář. O jízdním projevu letícího kostitřasu sní jen nějaká skupina lidí.

Moik
3. července • 7:27

Bohužel takovou image si u nás s řadou x BMW vybudovalo i u mě.

bafunak
4. července • 5:28

Což není vinou BMW, ale obyvatel postsocialistických zemí..

stealth01
3. července • 11:52

Taky u mě. Ale celkem ji překonávají Range Rovery. Když chci nabíjet s hybridem, co tam nestojí - benzinový Evoque. Když jedu na třicítce přes 40, dojede mě idiotka s Range Roverem a začne troubit. Nevím nevím... :)

stealth01
3. července • 7:22

A kteří Teslu porovnáváš s X5?

richie.rich
2. července • 21:55

s tou teslou si blazen. Na to musi kazdy prijit samB-]

ven
2. července • 21:04

no von taky drogovej dýler potřebuje někam dojet a občas ujet, což sice s Téčkem jde, ale jen na krátkou vzdálenost

Doporučujeme

Články odjinud