BMW X4 M40i oficiálně: 360 koní, 4,9 s, 8,6 l/100 km

Po předčasném neoficiálním představení vrcholné verze BMW X4 přichází automobilka s oficiální tiskovou zprávou a pořádnou sadou fotografií. Právě fotky nakonec můžeme brát jako jedinou zajímavou novinku, protože všechna fakta už byla prozrazena dříve a oficiální představení je už pouze potvrdilo.

BMW X4 M40i prozrazeno před premiérou. Jeho šestiválec má 360 koní

BMW X4 M40i prozrazeno před premiérou. Jeho šestiválec má 360 koní

Takže jen pro zopakování můžeme uvést, že pod kapotou vrcholné verze M40i najdeme třílitrový přeplňovaný benzinový šestiválec, který disponuje parametry 265 kW (360 k) a vrcholem točivého momentu 465 Nm. Zmenšené X6 to stačí ke zdolání stovky za 4,9 s a k dosažení rychlosti 250 km/h. Maximálka je ovšem daná omezovačem. V průměru by si M40i mělo vystačit pouze s přídělem 8,6 l benzinu na 100 km.

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

BMW X4 M40i má upravený sportovní podvozek (silnější stabilizátory, tužší pružiny), adaptivní tlumiče a posílené brzdy. Samozřejmostí je pohon všech kol, stejně jako osmistupňová automatická převodovka.

BMW přidalo navíc i sportovní výfuk, devatenácti nebo dvacetipalcová litá kola a pár drobností na karoserii typu matně stříbrných zpětných zrcátek. Celkově budeme ale M40i jen těžko rozeznávat od klasického M paketu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků