BMW X4 M40i oficiálně: 360 koní, 4,9 s, 8,6 l/100 km

Po předčasném neoficiálním představení vrcholné verze BMW X4 přichází automobilka s oficiální tiskovou zprávou a pořádnou sadou fotografií. Právě fotky nakonec můžeme brát jako jedinou zajímavou novinku, protože všechna fakta už byla prozrazena dříve a oficiální představení je už pouze potvrdilo.

BMW X4 M40i prozrazeno před premiérou. Jeho šestiválec má 360 koní

BMW X4 M40i prozrazeno před premiérou. Jeho šestiválec má 360 koní

Takže jen pro zopakování můžeme uvést, že pod kapotou vrcholné verze M40i najdeme třílitrový přeplňovaný benzinový šestiválec, který disponuje parametry 265 kW (360 k) a vrcholem točivého momentu 465 Nm. Zmenšené X6 to stačí ke zdolání stovky za 4,9 s a k dosažení rychlosti 250 km/h. Maximálka je ovšem daná omezovačem. V průměru by si M40i mělo vystačit pouze s přídělem 8,6 l benzinu na 100 km.

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

BMW X4 M40i má upravený sportovní podvozek (silnější stabilizátory, tužší pružiny), adaptivní tlumiče a posílené brzdy. Samozřejmostí je pohon všech kol, stejně jako osmistupňová automatická převodovka.

BMW přidalo navíc i sportovní výfuk, devatenácti nebo dvacetipalcová litá kola a pár drobností na karoserii typu matně stříbrných zpětných zrcátek. Celkově budeme ale M40i jen těžko rozeznávat od klasického M paketu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Test letních pneumatik má překvapivého vítěze. Mladou značku Falken

Autoklub ADAC otestoval šestnáct letních pneumatik v rozměru 205/55 R16 V a čtrnáct plášťů 175/65 R14 T.

včera | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 5 příspěvků
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků