BMW X4 M40i oficiálně: 360 koní, 4,9 s, 8,6 l/100 km

Po předčasném neoficiálním představení vrcholné verze BMW X4 přichází automobilka s oficiální tiskovou zprávou a pořádnou sadou fotografií. Právě fotky nakonec můžeme brát jako jedinou zajímavou novinku, protože všechna fakta už byla prozrazena dříve a oficiální představení je už pouze potvrdilo.

BMW X4 M40i prozrazeno před premiérou. Jeho šestiválec má 360 koní

BMW X4 M40i prozrazeno před premiérou. Jeho šestiválec má 360 koní

Takže jen pro zopakování můžeme uvést, že pod kapotou vrcholné verze M40i najdeme třílitrový přeplňovaný benzinový šestiválec, který disponuje parametry 265 kW (360 k) a vrcholem točivého momentu 465 Nm. Zmenšené X6 to stačí ke zdolání stovky za 4,9 s a k dosažení rychlosti 250 km/h. Maximálka je ovšem daná omezovačem. V průměru by si M40i mělo vystačit pouze s přídělem 8,6 l benzinu na 100 km.

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

Test BMW X4 xDrive35i: Vařili v Mnichově guláš

BMW X4 M40i má upravený sportovní podvozek (silnější stabilizátory, tužší pružiny), adaptivní tlumiče a posílené brzdy. Samozřejmostí je pohon všech kol, stejně jako osmistupňová automatická převodovka.

BMW přidalo navíc i sportovní výfuk, devatenácti nebo dvacetipalcová litá kola a pár drobností na karoserii typu matně stříbrných zpětných zrcátek. Celkově budeme ale M40i jen těžko rozeznávat od klasického M paketu. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků