BMW X3: vzhled ve stylu poslední generace X5 a nový diesel pod kapotou

Druhá generace BMW X3 figuruje na trhu od roku 2010. Jak je známým pravidlem, po třech letech přichází vhodná doba pro facelift, což se také u tohoto modelu stalo. Rozpoznat na pohled modernizované provedení nebude těžké. Designéři nasadili přepracovanou přední část, která kopíruje to, co jsme už viděli u posledního vydání většího BMW X5. Menší změny najdete i vzadu.

Test: BMW X3 xDrive35d - řádný řadový řádí

Test: BMW X3 xDrive35d - řádný řadový řádí

Kromě toho přichází spolu s faceliftem klasicky také nové designy kol, nové barvy, jiná jsou také zpětná zrcátka a novinkou je rovněž verze xLine. Ta přidá na přední i zadní nárazník jakousi kovovou ochranu, kovové lišty se objevují také v nárazníku (konkrétně v otvorech pro přívod vzduchu) a součástí jsou pro toto provedení určené designy osmnácti nebo devatenáctipalcových litých kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

V interiéru revoluci nečekejte, změny jsou pouze dílčí. Kromě lepších materiálů nabídne X3 jako standardní výbavu kůží potažený volant, přepracovaný středový tunel dostal nové držáky kelímků, pokud je ve výbavě klimatizace, tak také její ovladače jsou provedeny nově, nechybí ani větší ovladač systém iDrive s touchpadem a případně další vymoženosti typu barevného head-up displeje.

Pro snadnější nakládání přidalo BMW funkci Smart Opener. Jinak řečeno mávnete nohou pod zadním nárazníkem a páté dveře se otevřou (nebo zavřou).

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

Nejdůležitější novinku hledejte pod kapotou. BMW X3 dostalo v rámci faceliftu nový naftový dvoulitr. Verze xDrive 20d tak místo původních 184 koní disponuje výkonem 190 koní a namísto 380 Nm vrcholí točivý moment hodnotou 400 Nm. Stovka je otázkou 8,1 s (-0,4 s) a zlepšila se také spotřeba.

Audi Q5 vs. BMW X3: Quattro, nebo xDrive? (video)

Audi Q5 vs. BMW X3: Quattro, nebo xDrive? (video)

Oficiální čísla slibují 5,4 l/100 km v kombinovaném provozu ve spojení s šestistupňovým manuálem. Ten lze na přání vyměnit za osmistupňový automat, který spotřebu sníží ve stejném režimu provozu o dvě deci.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků