BMW X3 ve třetím vydání je tu. Tentokrát může i vonět...

18 komentářů

27. června • 14:41

Predrazene BMW jako vse.

Jednabedna
27. června • 15:37

To bych netvrdil. Mechanicky jsou prémiová auta úplně jinde, že mainstream, stačí to nechat zvednout a podívat se třeba na robustnost zavěšení kol. Tam jsou MB-BMW-Audi o galaxii dál než ostatní, byť by měli ambice se jim alespoň verbálně rovnat. A podobně je to se vším, komfortem, atmosférou při jízdě, únavou,.... Jo, u BMW mají víc odfláknuté interiéry než ostaní dva, ale pořád to je jednoznačně jinde než "střední proud" a rádobyprémie. A má to samzřejmě vliv na jízdní pohodu. Z prémie vylezete po 6 hodinách jízdy fit a s úsměvem. Pokud je někdo spokojený s levelem Santafé, Kodiaq, Kuga, Mondeo,............, je to v pořádku, proč by vyhazoval peníze navíc za vyšší level. Neměl by ale plácat nesmysly, že tamti chtějí jen víc peněz za totéž. Totéž to tedy sakra není.

Antiautomat
27. června • 19:12

Velky Santa (grand) stoji v plnej (v serii ma vsetko) s velkym r4 nieco tesne cez melon ak ma pamat neklame. Kolega ho ma v rodine (deti, polmetrakovy nekupirovany maznak, kocar...). Jedine, do coho by som tu nesiel je plexi nad globusom. Auto je v-e-l-k-e (doslova), jazdi komotne ako autobus, ale je pohodlne, vyzaruje z neho max.klud. Problemy zatial ziadne, s tou kvalitou...no, palubka nie je navonana kolinskou, ale nikde nic nevrzga. Ak si do tej vybavy nakonfigurujem mensi (a ovela mensi) X3 2od, zistim, ze si mozem zrovna odviezt dvoch santaklausov.

x12345678
27. června • 19:32

6 piv a 4 rumy?

Lojza
29. června • 0:22

ja myslim, ze tech piv mel vice nebo spise rumu. srovnavat Hnujday s BMW. Ach jo.

Antiautomat
27. června • 19:36

hm, tak daj este jednu rundu a bez domov sa z toho vyspat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jogurt
27. června • 19:52

Jakože proč? On na rozdíl od tebe neblábolí, chceš to srovnat?

Antiautomat
27. června • 20:13

s cim konkretne nesuhlasis, teda ak ste nechlastali spolu?

27. června • 16:08

Predrazene je vse nejen "premie" a nejen auta jako takova v Evrope.

Pavel
27. června • 15:57

Souhlas, nechť si každý koupí dle vlastního uvážení a peněženky. Moje poslední 2 auta: FoFo, koupen nový, po 4 letech šel se 110 tis. km pryč protože za poslední rok jeho provozu jsem odvezl přes 100 k Kč do servisu, sralo se všechno. Dalších min.100 k jsem dal za těch pár let za prohlídky, oleje, spotřebáky a gumy a tak. Současné X1 má za 4 roky 120 tis. km, má první stěrače, brzdy ukazuje pp za 30 tis. km, pneu jsem měnil ve 100 tis. (OK, reálně měly 70 tis. zbytek byl provoz na zimních), žádná prasklá žárovka apod., nic, nic, nic. S tím autem jezdím jen k pumpě, prohlídky, filtry a oleje byly do 100 tis. km zdarma. Obě auta kupovaný jako nový, jetý stejným stylem, péče v autorizákách...
Moje zkušenost. Asi tak.

Art Bandelay
27. června • 18:10

Tklh

jogurt
26. června • 18:22

Provedení minulé X3, především otřesná kvalita zpracování interiéru a zavazadlového prostoru, byly fakt humus v levelu Made in USA. Tohle (foto neukazují úplné detaily, ale zmizely hadice s kabely, hnusná ocelová oka, nepasující Hyundai style čalounění,...) vypadá o level či dva lépe. Pokud to bude zpracované jako Audi a neokopíruje jejich slabomyslné motorovo-výbavové-barevné restrikce, kterými teď koncern (bohužel včetně Audi) jen srší, tak by to mohlo Qju pětce slušně zatopit.

Driver
27. června • 11:06

Ty ale vytrhuješ věci z kontextu. V managmentu i vedení jsou dědci s fousama, co vypadají jak "Franz Josef" co jezdili ještě s koňmi, zažili první 3er a 5er a v tom kontextu je kvalita interéru oproti minulosti z jejich pohledu ok. Však je to lepší neš Ford. Kdo nemá německý plat a neuvažuje německou cenovku, má v pokoji na plagátu BMW vyfocené z venku jako modlu a pak přijde do reality, tak píše podobné ptákoviny. Neříkám že nemáš pravdu, oproti Audi je to jinde, ale tak to bylo vždy. A ty Audi výbavy jsou jen v CZ na hlavu. Venku je to lepší. A komu to nestačí, musí jít nahoru, Audi S atd...

jogurt
27. června • 20:08

Audi S nic neřeší, barevná paleta 50x šedá je úplně stejná, výbavové restrikce jsou až na výjimky úplně stejně pitomé. Rozdíl je jen v akčních paketech a v tom, že prodejci v Německu nemusí povinně nakupovat centrálně idiotsky konfigurovaná auta ale mohou si je konfigurovat sami. Proto je tam nabídka skladových aut na úplně jiné úrovni, než tady, restrikce výbav a motorů jsou ale stejné.
A například srovnání:
Q5: 4 motory (2x2,0TDI, 1x 2,0TFSI, 1x3,0TFSI)
X3: 7 motorů (18d,20d,30d,35d,20i,28i,35i)Q7: 4 motory + 1 hybrid
X5: 7 motorů + 1 hybridatd.....
a úplně katastrofální je nabídka barev pro Q7....

Jednabedna
27. června • 20:25

Absolutní pravda. Barevná nabídka Q7 je naprostý průser, nabídka motorů Audi velká bída. Jasně, mají SQ7, ale ten si vybere jen fajnšmekr, většina je odkázaná na 3,0TDI 200kW. Proč, proboha, když mají skvělé 3,0 BiTDI???? Ten je dnes pouze pro A6/A7, zatímco BMW poskytuje trvale v podstatě všechny dostupné motory pro všechny modely.
Na obranu Audi ale přeci jen jedna věc: Hybrid X5 je nesmysl, hybrid Q7 nesmysl není. Jednak Q7e-tron má V6TDI (akorát zas nepochopitelně škrcený výkonem dolů) plus elektromotor, tedy to pojede za smysluplné náklady i dálku. Naproti tomu BMW udává u benzínového čtyřválce x5.40e na dálkových trasách spotřebu kolem 11l, takže je to hybrid akorát pro mamataxi.
Ale zas jedna hloupá Audi restrikce.....Q7 e-tron neumí za jízdy dobíjet spalovacím motorem baterii. X5e to umí.

LaraX
27. června • 8:47

Zajímavá zkušenost, s novými modely BMW mám osobní zkušenost jen s X4 M a kvalita mi přišla jako dobrá, kufr jsem neviděl, jen palubku z pohledu řidiče a tam mi to přišlo jako mírně lepší průměr mezi prémií.

Mleko
26. června • 22:51

Jogurtem jel si někdy v BMW X3,asi ne.

Jednabedna
27. června • 15:24

Plně souhlasím s jogurtem. Provedení interiéru BMW a X1 a X3 obzvlášť byla doteď hodně velká bída. Kvalita materiálů, ty popsané hadice s kabely, hnusné černé šrouby, čalounění kufru horší než Re ault. Pro mě to byl důvod nekoupit a utekl jsem k SQ5, Ta má nyní 5let a před obnovou se rozhodně na X3 půjdu podívat a když nebude tak zprasená jako ta stará, tak je adept. U Audi mi neskutečně leze na nervy momentální nabídka motorů současné Q5, 7-Stronic místo plnohodnotného automatu 8ZF, nabídka barev (někdo tu nedávno naprosto trefně napsat Audi = 50 odstínů šedi) a restrikce typu tohle nejde s támhletím, tuhle kůži nemůžete mít perforovanou a s támhletou barvou zase nejdou masážní sedadla, zato povinně nesmysl jménem ultraquattro. Současná Q5 v pouhém dvoulitru TDI a běžnou obvyklou výbavou je ceník za 1,75M, což je naprosto absurdní. V koncernu se patrně úplně zbláznili, ve Stuttgartu i v Mnichově se musejí plácat smíchy. S SQ5 jsem maximálně spokojen, ale její čas nastane a při současné motoro-barevno-výbavo-cenové politice asi Audi nebude mít šanci.

Doporučujeme

Články odjinud