BMW X3 na Slovensku (slovenské ceny)

Prednedávnom sme vás informovali o oficiálnom príchode BMW X3 na český trh. K dispozícii je už aj slovenský cenník, a tak sa pozrieme na ceny práve odtiaľ.

X3 2.0d (110 kW/150 koní) 1 172 000 Sk bez DPH, 1 394 700 Sk vr. DPH
X3 3.0d (160 kW/218 koní) 1 387 400 Sk bez DPH, 1 651 100 Sk vr. DPH
X3 3.0sd (210 kW/286 koní) 1 563 300 Sk bez DPH, 1 860 400 Sk vr. DPH
X3 2.0i (110 kW/150 koní) 1 080 100 Sk bez DPH, 1 285 400 Sk vr. DPH
X3 2.5si (160 kW/218 koní) 1 282 600 Sk bez DPH, 1 526 300 Sk vr. DPH
X3 3.0si (200 kW/272 koní) 1 372 900 Sk bez DPH, 1 633 800 Sk vr. DPH

Ako už býva zvykom, pri tejto príležitosti si neodpustím malé porovnanie. Iks-trojka vychádza na Slovensku lacnejšie, u verzie 2,0d je tento rozdiel najmenší, cca 73 000 Sk (55 300 Kč). Pri šesťvalcových agregátoch sa tento rozdiel už blíži hodnote 100 000 Sk (75 800 Kč). Najväčší cenový rozdiel je prekvapivo u verzie 2,5i, kde dosahuje sumu cca 110 000 Sk (83 400 Kč).

Tip: Predstavenie faceliftovaného BMW X3 si môžete pozrieť tu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X3

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků