Brusel se těšil na vysoký pokuty automobilkám a díky těmto plugin vozům setřel dokud nepřijde ňáký jiný měření třeba s vybitou baterií.
Souhlasím.
Uvést někoho v omyl nepravdivě uvedenými informacemi k výrobku nebo službě, je podle mě trestný čin.
To není nepravdivá informace. Metodika jasně říká, jak vypadá testovací cyklus.Člověk, co najede do 50km/den s tím nebude mít problém, dálniční dálkař si to pochopitelně nekoupí, pokud není padlý na hlavu.
Hlupáků, kteří tomu věří, že budou jezdit za 2l je ale hodně a tohle auto rozhodně není jen o ježdění do lidlu. Až s tím vyrazí třeba na hory, tak se budou divit.
Tady se pár "hlupáků"kteří za ty 2l jezdí, asi do toho lidlu:-D https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/1323-... ... a při cestě z hor se mu část energie na rozdíl od klasiky vrátí zpátkyB-]
Tady je jich taky "pár" https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/37-3e... ...
Šprcmonitor, to jo, to je stejně věrohodné jako Rudé Právo. :-D:-D:-DCo přispěvatel, to pacient.
Pokud máte něco lepšího, tak se podělteB-]
je tvou povinností když tos zjistil jít to ohlásit, já bych stím jezdil i pod tych udávaný.;-)
To že do SUV velikosti středního tanku nalijete 6,5l benzínu a ujedete 300 km . To může napsat a uvěřit tomu jen velice jednoduchý člověk .Stejně inteligentní nápady mají lidé prosazující daň z chudoby na stará auta ,která mají dost často nižší spotřebu a tudíž uhlíková stopa nehledě na výrobu ,je jinde než u rádoby ekologických aut ,a nějaká pochybná laboratorní měření s tím nic neudělají.
X3 je SUV velikosti malého tančíku, nikoli středního tanku a když nalijete do nádrže 6,5 litru benzínu, tak sice 300km ujedete, ale jen když budete 5x nabíjet na 100%. Jinak samozřejmě ani omylem.
Aktuální X3 je větší než originální X5....takže žádný tančík, ale tank....:-)
Je dost řidičů, kteří do práce najedou do těch cca. 50km/den na elektřinu a o víkendu pár set km na benzín, a pak ten průměr může sedětB-]
Spotrebu plug in hybridov by mali merat na trati dlhej minimalne 400-500 km jazdou bez prestavky.Rovnomerny mix dialnica,mesto,okreska.Takto je to iba fraška a sebaklam.
Ostrava - Praha 370kmVytriskane baterky, minus 15 stupňů 7,2l při průměrné rychlosti 130 km/hJinak 4,5 až 5,5 podle podmínek.
Většina tvých cest má 400-500 km? Pak pro tebe nemá plug-in smysl, jen bys 350-450 km vozil mrtvou váhu...
Průměrný nájezd je u nás 40-50km /denB-]
Co je "u nás" je dost nepodstatné. Pro průměrný nájezd 40-50km/den to smysl dává, nad 100km už to smysl nedává. To nechť si kupující porovná v hlavě sám.
Produkce emisí CO₂ činí 49 až 54 g/km.To jako někdo vážně uvede na trh plug-in s emisemi nad 50 g/km? Vždyť tím ten plug-in ztrácí legislativní smysl... B-]
Rozhodně neztrácí. Jednak jde o relativně velké auto, které by pouze s naftovým motorem mělo hodně nad 100g a s benzínovým 150+g, dále proto, že každý gram dolů se počítá a za třetí proto, že to má nejen legislativní, ale i praktický význam. Do 50km s tím jde jezdit ve stylu ZEV.
Ale ztrácí. Ztrácí výhody elektromobilu ve městě, takže si to cílovka nepořídí. Pokud je to velké auto, je potřeba přidat baterie, aby to těch 49 g/100 km dalo....
Tak legislativní výhoda nebo cílovka? Máte v tom trošku guláš.
Jaký guláš? Tu cílovku tvoří v reálném světě mimo jiné i ta legislativní výhoda...
Cílovce je legislativní výhod u pr..... maximálně to (ne)pozná v kupní ceně vozu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.