BMW X3 dostává plug-in hybridní verzi. Má spotřebu 2,1 litru a na elektřinu ujede 55 km

25 komentářů

Michal
5. listopadu • 7:35

Brusel se těšil na vysoký pokuty automobilkám a díky těmto plugin vozům setřel dokud nepřijde ňáký jiný měření třeba s vybitou baterií.

Petr
5. listopadu • 10:21

Souhlasím.

Petr
4. listopadu • 19:05

Uvést někoho v omyl nepravdivě uvedenými informacemi k výrobku nebo službě, je podle mě trestný čin.

jogurt
4. listopadu • 21:08

To není nepravdivá informace. Metodika jasně říká, jak vypadá testovací cyklus.
Člověk, co najede do 50km/den s tím nebude mít problém, dálniční dálkař si to pochopitelně nekoupí, pokud není padlý na hlavu.

Petr
5. listopadu • 10:20

Hlupáků, kteří tomu věří, že budou jezdit za 2l je ale hodně a tohle auto rozhodně není jen o ježdění do lidlu. Až s tím vyrazí třeba na hory, tak se budou divit.

kkk
5. listopadu • 15:18

Tady se pár "hlupáků"kteří za ty 2l jezdí, asi do toho lidlu:-D https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/1323-... ... a při cestě z hor se mu část energie na rozdíl od klasiky vrátí zpátkyB-]

kkk
5. listopadu • 15:25
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Nojono
5. listopadu • 21:29

Šprcmonitor, to jo, to je stejně věrohodné jako Rudé Právo. :-D:-D:-D
Co přispěvatel, to pacient.

kkk
6. listopadu • 15:13

Pokud máte něco lepšího, tak se podělteB-]

petr r. (petrumr)
4. listopadu • 20:30

je tvou povinností když tos zjistil jít to ohlásit, já bych stím jezdil i pod tych udávaný.;-)

jan
4. listopadu • 19:01

To že do SUV velikosti středního tanku nalijete 6,5l benzínu a ujedete 300 km . To může napsat a uvěřit tomu jen velice jednoduchý člověk .Stejně inteligentní nápady mají lidé prosazující daň z chudoby na stará auta ,která mají dost často nižší spotřebu a tudíž uhlíková stopa nehledě na výrobu ,je jinde než u rádoby ekologických aut ,a nějaká pochybná laboratorní měření s tím nic neudělají.

jogurt
4. listopadu • 21:00

X3 je SUV velikosti malého tančíku, nikoli středního tanku a když nalijete do nádrže 6,5 litru benzínu, tak sice 300km ujedete, ale jen když budete 5x nabíjet na 100%. Jinak samozřejmě ani omylem.

expat
5. listopadu • 9:41

Aktuální X3 je větší než originální X5....takže žádný tančík, ale tank....:-)

kkk
4. listopadu • 19:34

Je dost řidičů, kteří do práce najedou do těch cca. 50km/den na elektřinu a o víkendu pár set km na benzín, a pak ten průměr může sedětB-]

Ďuri
4. listopadu • 18:55

Spotrebu plug in hybridov by mali merat na trati dlhej minimalne 400-500 km jazdou bez prestavky.Rovnomerny mix dialnica,mesto,okreska.Takto je to iba fraška a sebaklam.

stealth01
5. listopadu • 9:57

Ostrava - Praha 370km
Vytriskane baterky, minus 15 stupňů
7,2l při průměrné rychlosti 130 km/h
Jinak 4,5 až 5,5 podle podmínek.

OTTO
4. listopadu • 22:06

Většina tvých cest má 400-500 km? Pak pro tebe nemá plug-in smysl, jen bys 350-450 km vozil mrtvou váhu...

kkk
4. listopadu • 19:27

Průměrný nájezd je u nás 40-50km /denB-]

jogurt
4. listopadu • 20:58

Co je "u nás" je dost nepodstatné. Pro průměrný nájezd 40-50km/den to smysl dává, nad 100km už to smysl nedává. To nechť si kupující porovná v hlavě sám.

OTTO
4. listopadu • 18:15

Produkce emisí CO₂ činí 49 až 54 g/km.
To jako někdo vážně uvede na trh plug-in s emisemi nad 50 g/km? Vždyť tím ten plug-in ztrácí legislativní smysl... B-]

jogurt
4. listopadu • 20:56

Rozhodně neztrácí. Jednak jde o relativně velké auto, které by pouze s naftovým motorem mělo hodně nad 100g a s benzínovým 150+g, dále proto, že každý gram dolů se počítá a za třetí proto, že to má nejen legislativní, ale i praktický význam. Do 50km s tím jde jezdit ve stylu ZEV.

OTTO
4. listopadu • 23:17

Ale ztrácí. Ztrácí výhody elektromobilu ve městě, takže si to cílovka nepořídí. Pokud je to velké auto, je potřeba přidat baterie, aby to těch 49 g/100 km dalo....

Nojono
5. listopadu • 15:07

Tak legislativní výhoda nebo cílovka? Máte v tom trošku guláš.

OTTO
5. listopadu • 18:11

Jaký guláš? Tu cílovku tvoří v reálném světě mimo jiné i ta legislativní výhoda...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jedna Bedna
5. listopadu • 21:27

Cílovce je legislativní výhod u pr..... maximálně to (ne)pozná v kupní ceně vozu.

Doporučujeme

Články odjinud