BMW X3 dostává plug-in hybridní verzi. Má spotřebu 2,1 litru a na elektřinu ujede 55 km

OTTO  |  04. 11. 2019 18:15

Produkce emisí CO₂ činí 49 až 54 g/km.
To jako někdo vážně uvede na trh plug-in s emisemi nad 50 g/km? Vždyť tím ten plug-in ztrácí legislativní smysl...

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 11. 2019 20:56

Rozhodně neztrácí. Jednak jde o relativně velké auto, které by pouze s naftovým motorem mělo hodně nad 100g a s benzínovým 150+g, dále proto, že každý gram dolů se počítá a za třetí proto, že to má nejen legislativní, ale i praktický význam. Do 50km s tím jde jezdit ve stylu ZEV.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  04. 11. 2019 23:17

Ale ztrácí. Ztrácí výhody elektromobilu ve městě, takže si to cílovka nepořídí. Pokud je to velké auto, je potřeba přidat baterie, aby to těch 49 g/100 km dalo....

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  05. 11. 2019 15:07

Tak legislativní výhoda nebo cílovka? Máte v tom trošku guláš.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  05. 11. 2019 18:11

Jaký guláš? Tu cílovku tvoří v reálném světě mimo jiné i ta legislativní výhoda...

Odpovědět  |   | 
Jedna Bedna  |  05. 11. 2019 21:27

Cílovce je legislativní výhod u pr..... maximálně to (ne)pozná v kupní ceně vozu.

Odpovědět  |   | 
Ďuri  |  04. 11. 2019 18:55

Spotrebu plug in hybridov by mali merat na trati dlhej minimalne 400-500 km jazdou bez prestavky.Rovnomerny mix dialnica,mesto,okreska.Takto je to iba fraška a sebaklam.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  04. 11. 2019 19:27

Průměrný nájezd je u nás 40-50km /den

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 11. 2019 20:58

Co je "u nás" je dost nepodstatné. Pro průměrný nájezd 40-50km/den to smysl dává, nad 100km už to smysl nedává. To nechť si kupující porovná v hlavě sám.

Odpovědět  |   | 
OTTO  |  04. 11. 2019 22:06

Většina tvých cest má 400-500 km? Pak pro tebe nemá plug-in smysl, jen bys 350-450 km vozil mrtvou váhu...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  05. 11. 2019 09:57

Ostrava - Praha 370km
Vytriskane baterky, minus 15 stupňů
7,2l při průměrné rychlosti 130 km/h
Jinak 4,5 až 5,5 podle podmínek.

Odpovědět  |   | 
jan  |  04. 11. 2019 19:01

To že do SUV velikosti středního tanku nalijete 6,5l benzínu a ujedete 300 km . To může napsat a uvěřit tomu jen velice jednoduchý člověk .Stejně inteligentní nápady mají lidé prosazující daň z chudoby na stará auta ,která mají dost často nižší spotřebu a tudíž uhlíková stopa nehledě na výrobu ,je jinde než u rádoby ekologických aut ,a nějaká pochybná laboratorní měření s tím nic neudělají.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  04. 11. 2019 19:34

Je dost řidičů, kteří do práce najedou do těch cca. 50km/den na elektřinu a o víkendu pár set km na benzín, a pak ten průměr může sedět

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 11. 2019 21:00

X3 je SUV velikosti malého tančíku, nikoli středního tanku a když nalijete do nádrže 6,5 litru benzínu, tak sice 300km ujedete, ale jen když budete 5x nabíjet na 100%. Jinak samozřejmě ani omylem.

Odpovědět  |   | 
expat  |  05. 11. 2019 09:41

Aktuální X3 je větší než originální X5....takže žádný tančík, ale tank....

Odpovědět  |   | 
Petr  |  04. 11. 2019 19:05

Uvést někoho v omyl nepravdivě uvedenými informacemi k výrobku nebo službě, je podle mě trestný čin.

Odpovědět  |   | 

je tvou povinností když tos zjistil jít to ohlásit, já bych stím jezdil i pod tych udávaný.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  04. 11. 2019 21:08

To není nepravdivá informace. Metodika jasně říká, jak vypadá testovací cyklus.
Člověk, co najede do 50km/den s tím nebude mít problém, dálniční dálkař si to pochopitelně nekoupí, pokud není padlý na hlavu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 11. 2019 10:20

Hlupáků, kteří tomu věří, že budou jezdit za 2l je ale hodně a tohle auto rozhodně není jen o ježdění do lidlu. Až s tím vyrazí třeba na hory, tak se budou divit.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 11. 2019 15:18

Tady se pár "hlupáků"kteří za ty 2l jezdí, asi do toho lidlu https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/6-BMW/1323-... ... a při cestě z hor se mu část energie na rozdíl od klasiky vrátí zpátky

Odpovědět  |   | 
kkk  |  05. 11. 2019 15:25
Nojono  |  05. 11. 2019 21:29

Šprcmonitor, to jo, to je stejně věrohodné jako Rudé Právo.
Co přispěvatel, to pacient.

Odpovědět  |   | 
kkk  |  06. 11. 2019 15:13

Pokud máte něco lepšího, tak se podělte

Odpovědět  |   | 
Michal  |  05. 11. 2019 07:35

Brusel se těšil na vysoký pokuty automobilkám a díky těmto plugin vozům setřel dokud nepřijde ňáký jiný měření třeba s vybitou baterií.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  05. 11. 2019 10:21

Souhlasím.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A