BMW X3 2011: nové snímky a informace

Připravili jsme pro vás sadu fotek jen minimálně maskovaných vozů BMW X3 a řadu detailů. Nejsou to přitom snímky špionážní, ale oficiální.

Ačkoli se během posledních měsícu objevovaly špionážní fotografie nové generace BMW X3 a náznaky podrobností, o skutečných detailech jsme museli pouze spekulovat. Ale jen do této chvíle. Nyní se zdá, že rouška tajemství začíná z obrysů novinky připravované pro modelový rok 2011 postupně klesat. Za konkrétní informace můžeme vděčit anonymnímu zaměstnanci automobilky BMW, jenž se vyzpovídal redaktorům britského magazínu Autocar.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Podle jeho vyjádření si má nové BMW X3 zachovat řadu stylistických řešení z předchozí generace (to nazančuje i jeden z přiložených snímků přímo porovnávající stávající i budoucí vůz), aby byla zachována kontinuita a hned na první pohled bylo jasné, o jaký vůz se jedná. Může to znít jako drobné zklamání, protože nedávno uvedené X1 míří poměrně vysoko a větší X5 se od stávající X3 liší dosti podstatně. Teprve však uvidíme, zda se novému X3 podaří udržet si pozici hrdého mezistupně mezi řadami X1 a X5.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Podlahová plošina má těžit ze sady vylepšení aplikované na přepracované „trojky“, což přinese i nepatrný nárůst rozměrů do všech stran. Zásadním způsobem prý byl přepracován interiér s ohledem na zvýšení kvality použitých prvků a materiálů, aby se nové BMW X3 mohlo hrdě stavět proti čerstvé konkurenci od Mercedesu, Audi nebo Lexusu.

V Evropě budou k mání čtyři motory, Američané se nejspíš spokojí jen s řadovým zážehovým šestiválcem N55 s objemem 3,0 l a přeplňováním jediným turbodmychadlem, který dobře známe z cestovních vozů BMW 1, 3 nebo 5. Na našich silnicích však budeme potkávat spíše vozy 30d a 35d osazené třílitrovým „turbodieselem“ vypůjčeným zejména z typů 5 a X5.

 Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A těšit se můžeme samozřejmě i na prvky uváděné pod tradičním označením EfficientDynamics. Mezi ně budou patřit například elektrický posilovač řízení, osmistupňová převodovka či soustava start/stop.

Na další podrobnosti si budeme muset počakt do chvíle, kdy se je BMW uvolí uvolnit (výše popsaný únik by mohl tento krok uspíšit), ale zatím to vypadá, že BMW X3 prochází solidní evolucí, jež bude plně korespondovat s celkovým pojetím modelové škály vozů BMW připravených pro modelový rok 2011. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
BMW X3 2011
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků