...a ked sa to uz rozbehne, tak X5 s dieselom bude lepsia.Majitelia 3.2l R6 su v klude.
No X2 sem naživo sice nepotkal, ale všechny ostatní Xka ano. Od šestky až po jedničku a nemůžu si pomoct, vše co je "X" a zároveň menší, než pětka je hnus. Minimálně po stránce vzhledu jsou fakt ošklivý... Na celkový rozměry auta moc malý kola a celý to vypadá, jako kdyby si ošklivej kombík zasloužil z hodně malým a postiženým SUV...Popravdě jediný X-ka, který mi dávají aspoň nějakej smysl, jsou X5 a X6. Zbytek je na nic. Ale chápu, že když je někdo exekutor, právník, nebo "vyšší manager", tak prostě musí mít BMW, i kdyby to bylo nejošklivější auto na světě... Image je prostě image a musíme přece lůze ukázat, že na to máme, ne? 😅
Oprava: jako kdyby si kombík zasouložil s ošklivým a postiženým SUV...Zradila mě autokorekce na mobilu... 😂
Jak kdyby žigul kombi vošukal ladu niva :-D
Macron by mozno vedel ake to je B-]
přesně :) no já si bmw koupím jedině až to bude jednoválec s 6ti turby...hrozný co z té značky udělali, býval jsem fanda a měl 3 řady po sobě.
Další úžasná SUV závodní almara. Kupjte kupjte :-DB-]
dost nesouhlasím, viděl jsi někdy X2 naživu? almara? rozhodně dává více smyslu než X5M, X6M ...
Jedinou výhodu to má pro ženský, že se jim bude lépe nastupovat a vystupovat. X5 a X6 dává větší smysl než X2. Hlavní nevýhody: vysoká hmotnost, snížený výhled řidiče, vyšší spotřeba, pomalejší akcelerace, falešný pocit bezpečí atd. Prostornost stejná, možná menší než u srovnatelně půdorysně velkého kombíku.
á další kombíkovec, X2 je jen o trochu vyšší hatch něco jako GLA, jakýkoliv kombík je delší, tj. všechny nevýhody s tím spojený, nemotorný, hlučný
Vysoký těžiště je vždycky na houno.
Motoricky palec nahoru. Uvědomme si, že před deseti roky tyto parametry měly WRC motory byť s restriktorem. Samozřejmě vím, že srovnávat závodní a "normální" motor je nesmysl. Na druhou stranu je pro mě to auto nezajímavé - k čemu ta výška s tím výkonem??? Prostě mi tyto auta nedávají smysl.
Za mna, motoricky 'palec nahoru' ma trebars E39 M5, nejakych 20 rokov dozadu. A vlastne pardon, ono to jazdi doteraz a ma to viac pary, rozumej 400k/500Nm. Tak nic, zelene peklo sa nekona.
je to nesmysl srovnávat no. V 80. let měly formule 1 přes 1000 koní při 4 válci o 1.5 litru objemu
V dnešní době nijak závratný výkon z přeplňovaného dvoulitru, to má kdekdo v mainstreamu. Kdyby nad tím byl ještě šestiválec tak ok, ale takto bída.
Jediné věrohodné číslo je ta jeho délka.
dobrej kentaur
takový německý lepší karoq...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.