BMW X2 M35i oficiálně! Má čtyřválec a 306 koní. Stovku zvládne pod 5 s

18 komentářů

Anti-automat
7. září • 14:55

...a ked sa to uz rozbehne, tak X5 s dieselom bude lepsia.
Majitelia 3.2l R6 su v klude.

LK
7. září • 12:13

No X2 sem naživo sice nepotkal, ale všechny ostatní Xka ano. Od šestky až po jedničku a nemůžu si pomoct, vše co je "X" a zároveň menší, než pětka je hnus. Minimálně po stránce vzhledu jsou fakt ošklivý... Na celkový rozměry auta moc malý kola a celý to vypadá, jako kdyby si ošklivej kombík zasloužil z hodně malým a postiženým SUV...
Popravdě jediný X-ka, který mi dávají aspoň nějakej smysl, jsou X5 a X6. Zbytek je na nic. Ale chápu, že když je někdo exekutor, právník, nebo "vyšší manager", tak prostě musí mít BMW, i kdyby to bylo nejošklivější auto na světě... Image je prostě image a musíme přece lůze ukázat, že na to máme, ne? 😅

LK
7. září • 12:16

Oprava: jako kdyby si kombík zasouložil s ošklivým a postiženým SUV...
Zradila mě autokorekce na mobilu... 😂

Kuk Vykuk
8. září • 9:09

Jak kdyby žigul kombi vošukal ladu niva :-D

Anti-automat
9. září • 11:49

Macron by mozno vedel ake to je B-]

majk
7. září • 14:56

přesně :) no já si bmw koupím jedině až to bude jednoválec s 6ti turby...hrozný co z té značky udělali, býval jsem fanda a měl 3 řady po sobě.

Kuk Vykuk
7. září • 10:17

Další úžasná SUV závodní almara. Kupjte kupjte :-DB-]

JM
7. září • 11:16

dost nesouhlasím, viděl jsi někdy X2 naživu? almara? rozhodně dává více smyslu než X5M, X6M ...

Ginter
7. září • 12:13

Jedinou výhodu to má pro ženský, že se jim bude lépe nastupovat a vystupovat. X5 a X6 dává větší smysl než X2. Hlavní nevýhody: vysoká hmotnost, snížený výhled řidiče, vyšší spotřeba, pomalejší akcelerace, falešný pocit bezpečí atd. Prostornost stejná, možná menší než u srovnatelně půdorysně velkého kombíku.

JM
7. září • 14:24

á další kombíkovec, X2 je jen o trochu vyšší hatch něco jako GLA, jakýkoliv kombík je delší, tj. všechny nevýhody s tím spojený, nemotorný, hlučný

Kuk Vykuk
8. září • 9:01

Vysoký těžiště je vždycky na houno.

Ginter
7. září • 10:12

Motoricky palec nahoru. Uvědomme si, že před deseti roky tyto parametry měly WRC motory byť s restriktorem. Samozřejmě vím, že srovnávat závodní a "normální" motor je nesmysl. Na druhou stranu je pro mě to auto nezajímavé - k čemu ta výška s tím výkonem??? Prostě mi tyto auta nedávají smysl.

Anti-automat
8. září • 7:42

Za mna, motoricky 'palec nahoru' ma trebars E39 M5, nejakych 20 rokov dozadu.
A vlastne pardon, ono to jazdi doteraz a ma to viac pary, rozumej 400k/500Nm.
Tak nic, zelene peklo sa nekona.

jméno
7. září • 11:14

je to nesmysl srovnávat no. V 80. let měly formule 1 přes 1000 koní při 4 válci o 1.5 litru objemu

.
7. září • 9:35

V dnešní době nijak závratný výkon z přeplňovaného dvoulitru, to má kdekdo v mainstreamu. Kdyby nad tím byl ještě šestiválec tak ok, ale takto bída.

runner42
7. září • 9:07

Jediné věrohodné číslo je ta jeho délka.

jméno
7. září • 8:47

dobrej kentaur

Drahoslav Vejsasa
7. září • 9:34

takový německý lepší karoq...

Doporučujeme

Články odjinud