BMW X2 M35i oficiálně! Má čtyřválec a 306 koní. Stovku zvládne pod 5 s

jméno  |  07. 09. 2018 08:47

dobrej kentaur

Odpovědět  |   | 
Drahoslav Vejsasa  |  07. 09. 2018 09:34

takový německý lepší karoq...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  07. 09. 2018 09:07

Jediné věrohodné číslo je ta jeho délka.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 09. 2018 09:35

V dnešní době nijak závratný výkon z přeplňovaného dvoulitru, to má kdekdo v mainstreamu. Kdyby nad tím byl ještě šestiválec tak ok, ale takto bída.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 09. 2018 10:12

Motoricky palec nahoru. Uvědomme si, že před deseti roky tyto parametry měly WRC motory byť s restriktorem. Samozřejmě vím, že srovnávat závodní a "normální" motor je nesmysl. Na druhou stranu je pro mě to auto nezajímavé - k čemu ta výška s tím výkonem??? Prostě mi tyto auta nedávají smysl.

Odpovědět  |   | 
jméno  |  07. 09. 2018 11:14

je to nesmysl srovnávat no. V 80. let měly formule 1 přes 1000 koní při 4 válci o 1.5 litru objemu

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 09. 2018 07:42

Za mna, motoricky 'palec nahoru' ma trebars E39 M5, nejakych 20 rokov dozadu.
A vlastne pardon, ono to jazdi doteraz a ma to viac pary, rozumej 400k/500Nm.
Tak nic, zelene peklo sa nekona.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 09. 2018 10:17

Další úžasná SUV závodní almara. Kupjte kupjte

Odpovědět  |   | 
JM  |  07. 09. 2018 11:16

dost nesouhlasím, viděl jsi někdy X2 naživu? almara? rozhodně dává více smyslu než X5M, X6M ...

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  07. 09. 2018 12:13

Jedinou výhodu to má pro ženský, že se jim bude lépe nastupovat a vystupovat. X5 a X6 dává větší smysl než X2. Hlavní nevýhody: vysoká hmotnost, snížený výhled řidiče, vyšší spotřeba, pomalejší akcelerace, falešný pocit bezpečí atd. Prostornost stejná, možná menší než u srovnatelně půdorysně velkého kombíku.

Odpovědět  |   | 
JM  |  07. 09. 2018 14:24

á další kombíkovec, X2 je jen o trochu vyšší hatch něco jako GLA, jakýkoliv kombík je delší, tj. všechny nevýhody s tím spojený, nemotorný, hlučný

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 09. 2018 09:01

Vysoký těžiště je vždycky na houno.

Odpovědět  |   | 
LK  |  07. 09. 2018 12:13

No X2 sem naživo sice nepotkal, ale všechny ostatní Xka ano. Od šestky až po jedničku a nemůžu si pomoct, vše co je "X" a zároveň menší, než pětka je hnus. Minimálně po stránce vzhledu jsou fakt ošklivý... Na celkový rozměry auta moc malý kola a celý to vypadá, jako kdyby si ošklivej kombík zasloužil z hodně malým a postiženým SUV...
Popravdě jediný X-ka, který mi dávají aspoň nějakej smysl, jsou X5 a X6. Zbytek je na nic. Ale chápu, že když je někdo exekutor, právník, nebo "vyšší manager", tak prostě musí mít BMW, i kdyby to bylo nejošklivější auto na světě... Image je prostě image a musíme přece lůze ukázat, že na to máme, ne? 😅

Odpovědět  |   | 
LK  |  07. 09. 2018 12:16

Oprava: jako kdyby si kombík zasouložil s ošklivým a postiženým SUV...
Zradila mě autokorekce na mobilu... 😂

Odpovědět  |   | 
majk  |  07. 09. 2018 14:56

přesně :) no já si bmw koupím jedině až to bude jednoválec s 6ti turby...hrozný co z té značky udělali, býval jsem fanda a měl 3 řady po sobě.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  08. 09. 2018 09:09

Jak kdyby žigul kombi vošukal ladu niva

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 09. 2018 11:49

Macron by mozno vedel ake to je

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  07. 09. 2018 14:55

...a ked sa to uz rozbehne, tak X5 s dieselom bude lepsia.
Majitelia 3.2l R6 su v klude.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A