BMW X2 M by vypadalo takto. Konkurent Mercedesu GLA 45 AMG asi vznikne

BMW X2 by mohlo dostat i pravověrnou variantu M.
BMW X2 M by vypadalo takto. Konkurent Mercedesu GLA 45 AMG asi vznikne

S poměrně konzervativním způsobem, jakým přistupuje divize Motorsport k designovým úpravám vozů BMW, se dá s velkou přesností určit, jak by vypadalo jakékoli BMW, kdyby dostalo "tu pravou" verzi M.

S tím šel do editoru i grafik X-Tomi. Ten si představil vzhled ostrého BMW X2. Stylový malý crossover se přitom představil teprve před pár dny. Samozřejmostí je v rámci úprav zcela typický tvar předního nárazníku, snížená světlá výška nebo dvacetipalcová tmavá kola.

BMW uvádí novinku X2. Je menší než X1 a má další dvě loga navíc

BMW uvádí novinku X2. Je menší než X1 a má další dvě loga navíc

Má takový vůz šanci na sériovou výrobu? Podle některých zpráv nad "emkovou" X2 v Bavorsku uvažují. Vznikl by tak přímý konkurent Mercedesu-AMG GLA 45. X2 staví na architektuře s předním pohonem, stejně jako třeba řada 2 Active Tourer nebo Mini Countryman. Právě proto s řadovým šestiválcem počítat nelze, ale s příčně uloženým čtyřválcem, masivně přeplňovaným, už ano...

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků