BMW X1: nejmenší bavorské SUV opět na scéně (spy photos)

Špionážním fotografům se opět podařilo zachytit nejmenší SUV automobilky z Mnichova, tentokrát však ne na okruhu, ale na běžných silnicích. Nový model prozatím budí ve světě rozporuplné názory, úspěch či neúspěch však ukážou až konečná čísla prodejů.

Tip: Pokud chcete vidět X1 v pohybu na Nordschleife, kliněte zde.

Délka rozvoru bude na úrovni Fordu Kuga nebo Toyoty RAV4 a startovací začne na 32 tisících Eur. Uvnitř kabiny nalezneme prvky z klasické „jedničky“, nejnovější iDrive a zákazníci nebudou ochuzeni ani o příplatkovou luxusní výbavu.

Také tento model půjde po vzoru ostatních a dostane systém Efficient Dynamics, který se pozitivně podílí na snižováni spotřeby a emisí. S hybridním pohonem pro X1 se nyní nepočítá, ten bude prozatím vyhrazen jen pro řadu 7.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Nejmenší z SUV od BMW při testech na sněhu

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků