BMW X1 M Paket: unikly první oficiální snímky vysportovaného SUV

Na konci září loňského roku jsme vám představili špionážní snímky BMW X1 opatřeného M Paketem, nyní již známe jeho produkční podoby. Je jasné, že půjde pouze o sadu karosářských doplňků, ačkoli nový dvoulitrový „superčtyřválec“ připravovaný pro verzi X1 xDrive28i zřejmě srdce sportovně smýšlejícího řidiče nezklame…

Ale zpět k M Paketu. Na přiložených snímcích si všimneme nových nárazníků, rozšířených podběhů i robustního předního spoileru s rozměrnými vstupy pro vzduch k chladičům. Nový M Paket pro BMW X1 zasáhne také do interiéru, kde najdeme sportovní tříramenný volant a loga „M“ na obkladech prahů, změn prý dozná také řadicí páka, což ale není z jediného zveřejněného snímku interiéru nijak zvlášť patrné.

Oficiální premiéru M Paketu určeného pro překvapivě úspěšnou řadu BMW X1 můžeme očekávat každým dnem, veřejné představení pak na ženevském autosalonu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Snímky BMW X1 s M paketem automobilka neuhlídala, oficiální představení nás nezaskočí
Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

včera | Radek Pecák | 16 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 31 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků