BMW X1 Hartge: ošklivé káčátko po „fitku”

Lacomme  |  17. 09. 2010 21:20

se libi moc

Odpovědět  |   | 
Egi  |  17. 09. 2010 22:48

Mě taky, ono 1) Už Pininfarina řekl, že každé krásné auto musí být určitým způsobem ošklivé 2) Někdo možná řekne ošklivý, jiný řekne originální, nápaditý 3) kdyby každé auto mělo pouze ladné křivky, všechna auta by vypadala stejně a nemělo by smysl mít tolik druhů a značek aut 4) obzvláště v té medově hnědé (myslím Marrakesh) mu to sakra sluší

Odpovědět  |   | 
Dave  |  18. 09. 2010 16:39

Souhlasim na plne care...jsem velky fanda BMW a i kdyz se mi zase X1 nelibi uplne nejvice, tak bych chtel videt kde autor prisel na to, ze neni z ceho vybirat krasne BMW v poslednich letech...autor se asi nediva kolem sebe, nebo ma asi cerne bryle a k chuzi pouziva cernou hul. Napsat takovy blabol to chce dost odvahy. M3, M5, X5, X6, nova rada 3,5,7 a chystane nove "kousky", at uz coupe, krasna cabria ci sedany...proboha, jestli se Vam mistre zda, ze neni z ceho vybirat, tak si kupte novou Fabii ci jeste krasnejsi SuperB, urcite je dle Vasich predstav...me jste tedy maximalne zklamal napsat toto v dobe, kdy jine casopisy a auto salony rvou po novych BMW...

Odpovědět  |   | 
Dave  |  18. 09. 2010 16:41

sorry...bílou hůl...

Odpovědět  |   | 
Dave  |  18. 09. 2010 17:04

no nevim...nevericne ctu ten clanek porad dokola a takova agrasivita vuci BMW to jsem jeste snad nevidel...slysel jsem uz hodne nazoru, vetsinou hodne pozitivnich, ale ani ty negativni to neni nic proti tomuto clanku...nevim, zda se hodi aby tento pan autor mel psat clanky o BMW. Meli byste nejit nekoho vice realnejsiho a mene zaujateho...tot muj nazor...z toho clanku davam -100 bodu a chce se mi zvrac..

PS: kdyby toto bylo o Mercedesu ci Audi, VW, Seatu, atd... reakce by byla uplne stejna...zadna automobilka si nezaslouzi takovehoto hodnoceni, protoze na Svete je tolik lidi a kazde auto si nejde sveho fandu a myslim, ze hned dokonce miliony...takze jak je to s tim vybiranim???

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  20. 09. 2010 11:15

Vetsinou hodne odporu vuci novemu designu BMW jde prave od velkych fandu BMW - jde o syndrom "uz to neni co to byvalo"
navic autor tam nerekl ani pul kriveho slova oproti zbytku auta, nadaval pouze na design.

Ja to beru tak, ze design je subjektivni a pokrok je taky potreba. Kazdy nadava na neco jineho, nekdo na to ze BMW meni design, nekdo na to ze Audi ho nemeni... Porad to ale bude jen osobni nazor a netreba ho nutit ostatnim. Kazdy at si vybere

Odpovědět  |   | 
Standa  |  17. 09. 2010 22:58

Mě se taky líbí

Odpovědět  |   | 
Palo  |  18. 09. 2010 13:26

Design a krása vôbec je subjektívna vec, takže to čo sa páči jednému, inému nesadne. Bangl bol dizajnér, ktorý by aj v tom najhoršom Talianskom dizajnérskom centre mohol robiť nanajvýš vrátnika. Realita áut v tejto triede je však taká, že 90% zákazníkov „prémiových“ značiek dizajn až taj veľmi netrápi, ich nákup je silne ovplyvnený konzervatívnym myslením, ktoré im dáva pocit, že v tom BMW budú automaticky patriť do „vyššej sociálnej“ skupiny. Nech je to akokoľvek hnusné (rada 1), je to BMW tak mu treba všetko odpustiť. Ak by s takým dizajnom prišla niektorá napr. Kórejská automobilka, všetci by ju za to skopali pod holú zem. Je to primitívne myslenie, ale v automobilovom priemysle to tak bohužiaľ funguje.

Odpovědět  |   | 
josephko  |  18. 09. 2010 15:58

Nie som nejaký obdivovateľ BMW od dizajnéria Bangla, ale práve X1 (ak je to vôbec ešte jeho diela) patrí medzi tie krajšie. Na fotkách vyzerá síce trochu nudne, ale v skutočnosti je od škaredého káčatka svetelné roky ďaleko. Čo je potom Fiat Multipla alebo SSangyong Korando alebo Seat Toledo? Votrelci z vesmíru?

Odpovědět  |   | 
sa  |  18. 09. 2010 20:04

ale nemusi nam to cpat....

Odpovědět  |   | 
kaa  |  18. 09. 2010 20:24

udeřil hřebíček na hlavičku. Nový bavoráci nestojí designově za nic.

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  18. 09. 2010 23:49

Nový BMW nestojí za nic a zbytek světa je úžasnej nebo co? Tenhle web je na baworáky zakomplexovanej , já osobně si myslím že většina autorů článků na autoreve buď nemá žádný auto nebo jezdí ve Fabii 1.2 HovnoToPojede. Baworák je a vždycky bude úžasný auto pro toho kdo chce opravdu řídit a ne jen točit kolečkem.

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  20. 09. 2010 11:19

myslis i-drive koleckem?

Odpovědět  |   | 
kaa  |  21. 09. 2010 10:25

Netvrdím že jízdně nestojí za nic. Co se tyče jízdních vlastností, tak je úžasný. Hovořím o designu. To je ta hrůza hrůz. Kde jsou ty krásný vozy z před osmi, deseti lety? Bez i-drive koleček, dvojitých kapliček a pseudo korejského výrazu??

Odpovědět  |   | 
remus  |  23. 09. 2010 11:21

Zajímavé je jak to i drive kolečko všichni odsuzují a přitom ho teď v jiných modifikacích najdeš téměř v každém autě ;

Odpovědět  |   | 
Dave  |  07. 10. 2010 12:26

Bez i-drive? aaaa...tady nekdo zaspal nekolik let vyvoj....

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 32 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A