"Nový crossover s označením X1 by měl vytáhnout do boje ve třídě, které zatím vládnou vozy typu Honda CR-V nebo Suzuki Grand Vitara."Pan redaktor, vy na com ficite... ?
BMW X1 podľa mňa pre Suzuki Grand Vitara nebude konkurent ani náhodou. Tú si ľudia kupujú hlavne kvôli jazdným vlastnostiam v teréne a BMW X1 je prémiový crossover, je stvorené najmä pre jazdu po spevnených cestách. Osobne sa mi ale nová X1 veľmi páči.
Ted jim chybi jeste X7, X9 a X11 ( ta bude pro supermegalomany s dvanactivalcem vepredu a osmivalcem vzadu ), od kazde z nich bude i verze Kupe a Cabriolet a mezitim sfouknou jeste X0,5. Ta bude velka jako Tata Nano a v plne vybave bude stat pouhych 1 200 000,- Korun. Samosebou bude i verze s prepazkou kvuli odpisu dani, ale krom prepazky se do kufru uz nic nevejde. No a jako tresnicka na dortu bude i verze X0,5 M s trikrat preplnovanym trivalcem za 1 800 000. PS: Nepopiram, ze nema BMW temer vzorove jizdni vlastnosti a tradici, ale tradice a kvalita nechodi vzdy ruku v ruce a BMW je toho prikladem
Ach jo to jsou keci, prosim v cem se bmw odklani od tradice ? nema snad porad kvalitni motory? Neni snad sportovni ??? Lidstvo je hloupe stado ....
Ja nerikam ze se odklani od tradice, i kdyz i to je pravda. Ja rikam, ze tradice a kvalita (spolehlivost) nejdou vzdy ruku v ruce. A vim, o cem mluvim. Mesicne vykoupim a prodam ( hotove a za svoje ) cca 50-70 aut v prumernem stari 2 roky, (Shity jako VW, Opel, Renault a spol mezi ne nepatri) v prumerne nakupni cene 40-50 tisic Euro a jelikoz na ne musim dat ze zakona zaruku, tak se predtim servisuji a odstranuji se zavady. A na vsechna BMW mam jedny z nejvyssich nakladu. Tradicne predni napravy a to mnohdy ve 30ti tis Km, vyfuk ktery je odpredu dozadu celej v kuse, nic nevydrzi a stoji to co ojete mensi auto, M6 na ktere jsou na prahach odchliple standartne nerezove listy, klepajici calouneni C sloupku, po jednom lete na calouneni ridicovych dveri od predlokti polozenem na nej pri otevrenem okne na cernem plastu vyzrany bily flek, ty efektni nemecke pogumovane radobykvalitni plasty, ktere jsou po roce oloupane a vypadaji jak prasive.... Nezavidim Vam ta BMW a ani Vam nebudu narusovat Vase sny o jejich dokonalosti a ze si je jednou poridite. A ten sportovni duch BMW? Jejich Top model M6 je uzasny v primce, na okresce mu bez problemu staci spousta aut s polovicnim vykonem. PS: Ja sam jsem rad, kdyz si sednu na kolo a jsem stastny, ze je pocasi ze na nem jezdit muzu, protoze mam ve svem veku aut uz plne zuby, ale jestli nekdo tu M6 mate a citite se dotceny tim, co jsem o ni napsal, tak proti nemu s tim autem s polovicnim vykonem ( 5 let starym, asijskeho puvodu )klidne nastoupim. O auto
:D LOL Tak ten to všem co mu něco vytknou za jeho názor pěkně natřel, a moc rád bych viděl frajera namachrovanýho jak přijde o svý BMW při souboji s Toyotou :D Něco na tom pravdy bude... Jsem zvědavej jaký budou po technický a vizuální stránce vypadat současný auta za 10-15 let, jestli na tom budou jak šáde, nebo podobný 30let starý auta... a vzlášt bych rád viděl na vrakovišti třeba tohle nový báwo protože to je designově faaakt hybrid... nejhůř vypadá na fotce s otevřenejma dveřma a kufrem:D :) Ale přiznejme si to, kdo by dneska nechtěl bmw (kromě zarytejch zastánců HTP)
Jak budou ta auta za par let vypadat? Loni v lete jsem pro dvacetileteho syna od znameho sehnal ojetou M5 E39. Moc po ni touzil, byl to jeho sen. R.v 2002, dva majitele, 140 000 Km, pravidelny odpovidajici km prubeh v serv. knizce, ale posledni servis naposledy pred rokem a pul. Prodrena kuze na sedadlech ( u ridice bok operadla az na molitan ), plast kolem rad. paky a listy v calouneni prilepene lepici pistoli, cely interier rezonoval, nesvitila pulka kontrolek a ty co svitit nemely, ty svitily. Auto stalo necelych 3 000 Euro. Pocital s dalsi investici cca 5 000 E. Na obou napravach se menily temer vsechny pohyblive casti, obe zadni pera zlomena, vsechny tlumice, brzdove kotouce plus desticky. Dily na podvozek staly (original) skoro 6 000 E. Bez prace. V jednom zadnim svetle do pulky voda, druhe pouze zamlzene. Na svetla si uz pujcoval od rodicu. Pak sel na technickou a tam ho vyhodili, ze ma emise jak 30 let stare auto. Tak do BMW, seridit motor ( pul dne prace a 700 E ) a tak prosel. Pak v prubehu 3 mesicu nasypal do oprav dalsich cca 5 000 E a odesla prevodovka. Auto za 3 000 E prodal, od maminky dostal ojete Punto 1,2 a je stastnej, ze muze bez problemu jezdit a za sebe a svou pritelkyni zaplatit veceri. A to neni socialni pripad.
Pane, vy jste dement a nebojim se to rict na plnou hubu ... 3000Euro za M5 tak ma nalitane nejmene pul mega a je to vrak :D. 140tkm M5 jeste voni novotou pomalu. M5 neni auto pro dvacetileteho syna...leda se ho chcete zbavit, protoze koupit takto silnou karu v takovem silenem stavu, tak jsem bud na hlavu nebo to mam moc dobre promyslne. A jeste se chlubit vlastni demenci, to uz je na metal :)))
Dobrý den, při vší úctě, že jste se nechal napálit, tím bych se tedy příliš nechlubil. Za posledních osm let, co testuji nová i ojetá auta, jsem si i s přihlédnutím ke svému rozpočtu do vozového parku pro denní ježdění připojil právě ojeté, benzínové BMW E39, byť nikoli v extrémní verzi, jakou je M5. Se vší odpovědností prohlašuji, že toto auto je po všech stránkách promyšlené a dobře postavené a jen stěží jej budete srovnávat i s novějšími vozy nižších tříd. Své mušky v konstrukci má, ale o jízdních vlastnostech, komfortu a dokonalé souhře s požadavky řidiče zde jistě nikdo polemizovat nebude. Na druhou stranu musím bohužel konstatovat, že nyní opravdu nevím, jaké bude další auto, které si pro cestování zvolím, takřka s jistotou však připouštím, že BMW to nebude...
Odklon od tradice? Ano, kazda tradice jednou musela zacit. Ale masivni nasazeni preplnovani opravdu tradicni u BMW neni. A byt dela BMW dobre motory, preplnovani je proste citit a degraduje to puvodne fantasticke atmosfery.Sportovni? Jaky model je u BMW sportovni? Nefungujici podvozky mimo spickove silnice diky "skvelym" RF gumam, neskutecny narust hmotnosti u puvodne sportovne ladenych modelu (E46-E90) tragicke zniceni agilniho modelu Z soucasnou generaci apod.Opravdu BMW neni sportovni, je to uz jenom hra na sportovno. Tyto vlastnosti u toho auta uz clovek nenajde. Ja nerikam, ze si ted BMW nekoupi vice lidi, to ano. Je to jenom reakce na tu tradici. Ale velke tezke auto s turbo motory je vsim, jenom ne tradicnim vozem BMW a je vsim jenom ne sportovnim.
Tak si ten preplnovanej motor nekupujte... Atmosfery v nabidce stale maji. Nicmene je pravda, ze posledni sportovneji ladeny model je M3 E43 a Z4 E85 ... Zbytek ma sice vykonny uzasny motory (M5/6), ale leda tak na dlouhe pohodlne cesty po dlouhych rovnych dalnicih...
Tak ono BMW jako takove nikdy nebylo "sportovni" a spise to byly velmi povedene GT, ovsem s durazem na zazitek z jizdy, ktery ale nijak neotravoval. To dnes uz neni. A atmosfery jdou dost do ustrani.Ja osobne zakaznikem BMW nejsem a asi nikdy nebudu, je mi to tedy naprosto jedno, jakym smerem se budou ta auta ubirat, ale proste realita je takova a davy si zadaji sve.
zato ty jsi vlk individualista :-D
Houby, X11 bude kloubák, jak Ikarus. A jak vyhrajou socani, tak od kloubu dozadu bude zasejc mřížka.
Uplne trapny pokus BMW o pozornost dopredu... Ved bud nech toho paskvila odhalia, alebo nech ho ani neukazuju :-D
Asi sa zanho sami hanbia...
Ouch vy ste dva retardi, to muzete jit postovat ke kazde automobilce ...
Aspon ze z teba inteligencia priam kriciii ;-)
BMW BEST!(pro ty co na ni budou nadavat: zavist je swina xD)
Baworák začíná směřovat do pekel za Audi. Už modely X3 a X5 byly výsměch, nicméně chápu že automobilka chce přežít, tak holt musí jít s dobou a nabízet SUV pro vidláky. Ale řada 1 už je parodie (mám báwo heč, co na tom, že je velký jak fabie) a X1 už je jenom hybrib (jsem sociál, ale mám báwo a dokonce SUV). :-/
Fabia (a Octavia 2 bez najmensich pochyb) ma omnoho kvalitnejsie plasty v interieri ako 1 alebo aj X3...
Magore:D lecba pomuze
Určitě jsi v 1 nikdy nejel, jinak bys srovnání s fábkou nemohl vypustit z huby.
No srovnani s Fabii 1er v prostornosti snese uplne hrave. A o tom chlapec taky mluvil.
Až na to, že BMW řady 1 patří o třídu výše než Fabie. :-P
A co? Logan je taky nizsi stredni a ma rozvor jako stredni. BMW 3er je taky stredni trida a vunitr mista mene, nez ve Focusu. takze ano, 1er je "jina trida" ale prsotorem je jako maly kompakt ala Fabie. Takze vice premyslejte, nez budete hazet nejakymi tridami.
Len a len suhlasim. Podobny pocit mam ej z 5-kovej rady - tam sa citim asi ako v Jette...
To je dano nejen u BMW, ale i u MB. Je to dan za to, ze motor je za predni napravou. Tim padem vypada u aut s takto ulozenym motorem a zadnim nahonem, ze rozvor je obrovsky ,ale jelikoz je za koly jeste motor, je realne vyuzitelny rozvor pro posadku o dost mensi, nez u koncepce s motorem pred napravou a predni pohanenou napravou. Holt neco za neco.
prečo by báwo malo byť automaticky aj veľké. ked chcem kúpiť žene kvalitné malé auto, tak sa tam tá jednotka uplatní na trhu.
to su urcitre oficialne snimky B-]
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.