BMW vymění modrou barvu v logu za černou. Ale jen pro luxusní modely

Tak jako všechny německé značky, BMW klade velký důraz na tradici a historii. Proto se při propagaci svých luxusních modelů chystá používat svůj původní název Bayerische Motoren Werke. A to není vše, změní se také znak.

Upřímně, kdo jiný by se mohlo koukat do minulosti a říkat si tradiční značka, než BMW. Vždyť je to přes 100 let, co v Bavorsku vyrobily první "Bavorské motorové vozy," tedy Bayerische Motoren Werke. 

BMW i3 dostane s faceliftem delší dojezd

BMW i3 dostane s faceliftem delší dojezd

BMW se tedy rozhodlo využít svůj precizně znějící název a uvádět ho namísto zkratky. To má být jedna z hlavních změn při propagaci luxusních modelů automobilky. Ta další bude nové logo, ze kterého zmizí modré kruhy, jež nahradí černé. To údajně dodá výraznější vzhled. Změna se dotkne řady 7, hybridní i8, nadcházejícího kupé a kabrioletu řady 8 a luxusního SUV X7.

Podobnou cestou se například v posledí době vydalo i Audi, které používá rádo název "Vorsprung Durch Technik".

BMW poodhaluje SUV X2 na milánském Fashion Weeku

BMW poodhaluje SUV X2 na milánském Fashion Weeku

Neočekávejte však, že se tohle objeví na běžných produkčních vozech. Přepracovaná verze se dotkne i propagačních materiálů, komunikačních aktivit a reklamy. Hildegard Wortmann, senior viceprezident BMW, k tomu řekl:"Máme silnou historii, která je dlouhá 100 let a myslím si, že bychom toho měli využít."

BMW se tím nejspíše snaží vytvořit pomyslnou hranici mezi vozy pro "normální lidi" a těmi, jejichž vlastníci se chtějí cítit jako někdo lepší."

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků