Tak jako všechny německé značky, BMW klade velký důraz na tradici a historii. Proto se při propagaci svých luxusních modelů chystá používat svůj původní název Bayerische Motoren Werke. A to není vše, změní se také znak.
Upřímně, kdo jiný by se mohlo koukat do minulosti a říkat si tradiční značka, než BMW. Vždyť je to přes 100 let, co v Bavorsku vyrobily první "Bavorské motorové vozy," tedy Bayerische Motoren Werke.
BMW se tedy rozhodlo využít svůj precizně znějící název a uvádět ho namísto zkratky. To má být jedna z hlavních změn při propagaci luxusních modelů automobilky. Ta další bude nové logo, ze kterého zmizí modré kruhy, jež nahradí černé. To údajně dodá výraznější vzhled. Změna se dotkne řady 7, hybridní i8, nadcházejícího kupé a kabrioletu řady 8 a luxusního SUV X7.
Podobnou cestou se například v posledí době vydalo i Audi, které používá rádo název "Vorsprung Durch Technik".
Neočekávejte však, že se tohle objeví na běžných produkčních vozech. Přepracovaná verze se dotkne i propagačních materiálů, komunikačních aktivit a reklamy. Hildegard Wortmann, senior viceprezident BMW, k tomu řekl:"Máme silnou historii, která je dlouhá 100 let a myslím si, že bychom toho měli využít."
BMW se tím nejspíše snaží vytvořit pomyslnou hranici mezi vozy pro "normální lidi" a těmi, jejichž vlastníci se chtějí cítit jako někdo lepší."
FOTO: