BMW vymění modrou barvu v logu za černou. Ale jen pro luxusní modely

Tak jako všechny německé značky, BMW klade velký důraz na tradici a historii. Proto se při propagaci svých luxusních modelů chystá používat svůj původní název Bayerische Motoren Werke. A to není vše, změní se také znak.

Upřímně, kdo jiný by se mohlo koukat do minulosti a říkat si tradiční značka, než BMW. Vždyť je to přes 100 let, co v Bavorsku vyrobily první "Bavorské motorové vozy," tedy Bayerische Motoren Werke. 

BMW i3 dostane s faceliftem delší dojezd

BMW i3 dostane s faceliftem delší dojezd

BMW se tedy rozhodlo využít svůj precizně znějící název a uvádět ho namísto zkratky. To má být jedna z hlavních změn při propagaci luxusních modelů automobilky. Ta další bude nové logo, ze kterého zmizí modré kruhy, jež nahradí černé. To údajně dodá výraznější vzhled. Změna se dotkne řady 7, hybridní i8, nadcházejícího kupé a kabrioletu řady 8 a luxusního SUV X7.

Podobnou cestou se například v posledí době vydalo i Audi, které používá rádo název "Vorsprung Durch Technik".

BMW poodhaluje SUV X2 na milánském Fashion Weeku

BMW poodhaluje SUV X2 na milánském Fashion Weeku

Neočekávejte však, že se tohle objeví na běžných produkčních vozech. Přepracovaná verze se dotkne i propagačních materiálů, komunikačních aktivit a reklamy. Hildegard Wortmann, senior viceprezident BMW, k tomu řekl:"Máme silnou historii, která je dlouhá 100 let a myslím si, že bychom toho měli využít."

BMW se tím nejspíše snaží vytvořit pomyslnou hranici mezi vozy pro "normální lidi" a těmi, jejichž vlastníci se chtějí cítit jako někdo lepší."

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků