BMW vybaví filtry pevných částic všechny modely

Společnost BMW se chystá v co nejkratší možné době vybavit všechny své dieslové modely vysoce pokrokovým sériovým filtrem částic. Jak oznámil Dr. Helmut Panke, předseda představenstva BMW Group, bude mít společnost BMW k dispozici na podzim 2005 jako jeden z prvních výrobců automobilů částicové filtry pro veškeré modelové řady.

Již v březnu 2004, dávno před současnou diskusí související s nařízením EU ohledně jemných prachů, zavedla společnost BMW nový druh filtru částic do sériové výroby všech dieslových modelů vozů řady 5.

Poprvé byl zaveden do velkovýroby uživatelsky přátelský systém, který nevyžaduje speciální servis co se týče jeho životnosti, navíc pracuje také bez aditiv, nezvyšuje spotřebu vozidla a neklade nároky na žádné speciální kvality motoru.

Společnost BMW rozšiřuje nasazení této dlouhodobé technologie filtrů postupně a systematicky, dnes jsou jí již vybaveny všechny modely řady 1, nová řada 3, vozidla řady 5 a celá řada 7. Na podzim bude následovat nasazení ještě do vozů BMW X3 a X5.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků