BMW vybaví filtry pevných částic všechny modely

Společnost BMW se chystá v co nejkratší možné době vybavit všechny své dieslové modely vysoce pokrokovým sériovým filtrem částic. Jak oznámil Dr. Helmut Panke, předseda představenstva BMW Group, bude mít společnost BMW k dispozici na podzim 2005 jako jeden z prvních výrobců automobilů částicové filtry pro veškeré modelové řady.

Již v březnu 2004, dávno před současnou diskusí související s nařízením EU ohledně jemných prachů, zavedla společnost BMW nový druh filtru částic do sériové výroby všech dieslových modelů vozů řady 5.

Poprvé byl zaveden do velkovýroby uživatelsky přátelský systém, který nevyžaduje speciální servis co se týče jeho životnosti, navíc pracuje také bez aditiv, nezvyšuje spotřebu vozidla a neklade nároky na žádné speciální kvality motoru.

Společnost BMW rozšiřuje nasazení této dlouhodobé technologie filtrů postupně a systematicky, dnes jsou jí již vybaveny všechny modely řady 1, nová řada 3, vozidla řady 5 a celá řada 7. Na podzim bude následovat nasazení ještě do vozů BMW X3 a X5.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků