BMW vrací do prodeje snad nejlepší model současnosti. Posílil na 530 koní!

41 komentářů

Peeticek
12. června • 8:17

Preco nedostala 5tka system nahravania zaznamu pred a po kolizii?
550i jodne potesila, ten zvuk je porno. Aj ked najtealnejsia je pre mna 340i

Martin
20. května • 9:28

M550i mám. Tvrdit že se s ním dá jezdit za 8l je drzost a hlavně lež.

MAR
20. května • 12:20

Já myslím, že mít výkon kolem 500k a spotřebu cokoliv pod 13l/100 km je super výsledek.
Mám podobně výkonné AMG (510k) a dlouhodobou spotřebu 16,1l/100 km. A jet pod 16l/100 km jde velmi ztuha... A samozřejmě pouze 98 nebo 100 okt. benzín ;-)

speedfred
20. května • 18:12

Aké trasy jazdíš? Pretože tiež mám 510PS (iné auto) ale mám to cca za 12-14L a kľudne viem aj pod 10. Okruh samozrejme za 44L:-D

MAR
22. května • 15:04

No hodně po Praze, to je pravda. Ale občasná dálnice tomu taky nepomůže :-))

CF
20. května • 17:08

Tu není co řešit. Pak si porovnejte foukané R4, co nejdou pod 11l/100km. :-D

Jankol
20. května • 11:47

Souhlasím. Mám trojku, s trilitrem a jezdit za osm po městě neumím ani já. Respektive umím, ale jezdí to pak jak Fabie.

Albrecht
19. května • 18:27

Bmw je stale na vrcholu, ty motory jak v M4, M5, M6 a ted M8 jsou napred oproti konkurenci, nakonec to co delolo Bmw do vrcholovych verzi pred 10lety a vice, se teprve obevuje u konkurence, viz. Kia Stinger 5.0 nebo Ford Mustang 5.0, i tak si myslim ze 5.0 z e39 M5 byl proste lepsi.

WP
20. května • 4:33

Prosím o tu Kiu Stinger 5.0, ta mě vážně zajímá. Zbytek? Nekritický fanda BMW...;-)

Peter
19. května • 21:10

To hovoríme o značke ktorá zdupkala z F1 pretože nedokázala konkurovať Mercedesu a o značke ktorá si nevie vyrobiť vlastnu automaticku prevodovku a musí kupovať od ZF ? MERCEDES-AMG E 63 S 4-MATIC je kral.BMW je dobré ale nie najlepšie.Mercedes je najlepšia automobilová značka na svete.

R1CK
22. srpna • 13:23

Ach jo, další kluk co vlhne z plakátů co má nad postelí? Jak můžeš napsat takovou blbost? Zrovna MB udělalo největší svoji chybu, když kopírovali BMW a zařadili ZF 9st. do nových modelů. Jenže 9st. ZF je horší než 8st. (MB musel dokonce svolávačkou přehrávat soft) a zrovna co se týče převodovky nemá aktuálně BMW konkurenci (ZF vyšperkovali k dokonalosti). Kdyby jsi BMW nebo MB řídil, věděl by jsi to. Takhle ze sebe jen děláš šaška. MB je aktuálně čínská značka, protože 51% akcií vlastní číňani, tak to jenom k ekonomice (můžeš se bouřit a protestovat jako odbory, ale to je tak všechno), třetina modelů se bude rušit, protože MB je finančně v háji. Že MB nekopíruje? On se už uchyluje ke spolupráci se slabšími viz. MB X = upravený Nissan... No a co se týče slavného modelu E resp. německého taxíku? Oproti konkurenci, ať už BMW nebo i Audi a vlastně i Jaguáru je to vzhledově úplný propadák (byť vzhled je tedy subjektivní), vzadu se ani nedá sedět jak jsou sedáky krátké, málo místa kam se podívám (i S verze je uvnitř oproti 7 malá, zkus z pozice řidiče otevřít dveře spolujezdce, v S bez problému, v 7 nemáš šanci bez zvednutí zadku) a mohl bych pokračovat. infotainment ani nekomentuji, musíš být slepej aby jsi neviděl jak se v MB seká. Nejlepší značka na světě? To asi fakt ne, možná před 10-15lety, ale bejvávalo. Evropské automobilky (co jsou ještě vůbec evropské) ztrácejí dech kvůli byrokracii Bruselu a bůhví co po nich za pár let zůstane. BMW také už není co to bývalo, V8 je obrovský průšvih aktuálně s hromadnou žalobou v USA a vzhled jde na ruku také asiatům, protože je tam největší odbyt :-(

jano
15. června • 0:13

Tak Ty mercedes,nezdupkala získala asi 2x majstra sveta N.P. A z Le mans odišli po získaní 3x víťazstvo . Zatial čo tvoj mercedes absolútne zlyhal motormi aj aerodynamikou ,samá havária nakoniec stade odišli so psou hanbou.Si asi ešte celkom mladučký ani si to neprežil a vôbec zapamätal. S tými titulmi vo v.c už dávno prestali byť zaujímaví.

jano
14. června • 23:52

Asi si nevlastnil ani jedno a plácaš hovadiny.

kjsdchg9
20. května • 11:32

Nepochynuji, ze BMW si dokaze udelat vlastni aut. prevodovku. Ale lepsi nez ZF zrejme ne. A to ani Daimler, resp. ne za stejnou cenu.Nenechte se mylit, ZF prevodovkam skutecne rozumi, protoze je vyrabi jiz 100 let. Ostatne, ZF = Zahnfabrik (ozubarna) Friedrichshafen.ZF vyrabi aut. prevodovky jak pro BMW tak pro radu dalsich OEM. A diky tomu, ze obsluhuje podstatne vetsi trh nez jen samotne BMW, muze ZF alokovat na vyvoj podstatne vetsi zdroje nez kterykoliv samotny OEM. A to nemluvim o rozsahlych zkusenostech, optimalizacich vyroby atd. Zkratka, udelat lepsi aut. prevodovku za stejnou cenu jako dokaze ZF, je skutecne obtizne.Momentalne je o tyto aut. prvodovky veliky zajem. A tezko lze verit tomu, ze je o ne takovy zajem proto, ze by byly spatne. Pokud tedy BMW sezdalo, ze ZF aut. prevodvky jsou lepsi, nez by si BMW dokazalo udelat samo, dava jejich pristup logiku.

Martin
20. května • 10:06

V průběhu let jsem měl mercedesy i BMW. S tou převodovkou máš pravdu, bmw ji sice neumí vyrobit ale převodovky v bmw jsou stále výrazně lepší než ty v mercedesech. Řazení je rychlejší, hladší, nezmatkují.

WP
20. května • 4:35

V době, kdy bylo BMW v F1 v ní Mercedes nezávodil, pouze dodával motory. K převodovkám...leckdy je lepší spolupracovat s externistou, než dekádu nabízet mnohem horší vlastní řešení (7-G Tronic).

Peter
20. května • 7:06

Už je 9-G Tronic a je vraj super.Ale hlavne že si ju vyvijal Mrecedes.BMW alebo Audi su dobré autá ale určite nie naj.A z historickeho hladiska Mercedes vyvinul asi najviac bezpečnostných systémov.Mercedes určuje dlhodobo trend a ostatný sa ho snažia dobehnuť.

R
20. května • 14:06

Mercedes je Mercedes, to je fakt B-] jen nechapu jak si nemohli ochranit sve akcie a ted je nejvice cinsky 3-[

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
keksik cheneral
20. května • 15:50

Aktualni struktura nejvetsich akcionaru dle frankfurtske burzy:1) Li Shufu 9.69 % (asi Cinani)
2) Kuwait Investment Authority (als Vertreter der Regierung des Staates Kuwait / as agent for the Government of the State of Kuwait) 6.84 % (Saudi)
3) BlackRock, Inc. 5.11 % (Americane)
4) Harris Associates L.P. 4.93 % (Americane)
5) Renault S.A. / Nissan Motor Co. Ltd. 3.07 % (Francouzi + Japonci)Pokud koukam dobre, nejvetsi podil akcii 5.11 % + 4.93 % = 10.04 % drzi, vyjadreno dle narodnosti, Americani. Dale bych rad upozornil, ze akcie povetsinou nepredstavuji podil ze 100% hodnoty spolecnosti ale pouze podil z podilu.

R
20. května • 16:52

Ok, tak to je B-] a asi je dobre, ze se to resi, protoze cinan chce vice. A s temi amiky to je sice ok pokud by se v pripade nejakeho problemu dokazali dohodnoutB-]

WP
20. května • 9:28

Ano, 9G už je na úrovni ZF8, avšak pouze s více než R4.

Peter
20. května • 6:40

V roku 2005 boli tymi Williams-BMW aj McLaren-Mercedes.Ani jeden nemal svoj vlastný team.BMW potom odkupilo Sauber a Mrecedes Brawn.Po troch rokoch myslim že bez vítazstva predalo BMW spat Sauberu team a utieklo z kralovskej F1 kde 70% kvality monopostu robí motor.To iste Toyota alebo Peugeot.Okrem ineho ma BMW problem aj s designom stačí porovnat BMW 7 s Mercedesom S a vidno to aj na predajoch.Mercedes je TOP značka.

jano
15. června • 0:33

Hovori Ti niečo meno Nelson Piquet majster sveta.BMW vyrábalo najlepšie motory nielen výkonom ,ale aj výdržou. 1,5 turbo tréning 1200ps závod 1400ps.

WP
20. května • 9:27

BMW mělo smůlu, že v dané době bylo cokoliv v MS proti Ferrari bez šance. Mercedes odkoupil mistrovský Brawn a stejně paběrkoval, až pravidla ušitá na míru pod hrozbou odchodu z F1 M-B zachránila. BMW mělo však ve své době nejlepší motor. Porovnávat přes něco tak subjektivního jako design je pro děti.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
speedfred
20. května • 18:10

BMW s Wilíkom aj dlho držali rýchlostný rekord na Monze,pretože ten motor mali asi fakt v tej dobe najvýkonejší. A celkovo BMW má historicky myslím najvýkonejší motor v F1 ešte z 80-tych rokov.

jano
19. května • 21:46

Už s.i niekedy sedel v AMG. Darmo, puberťácké sny

...
19. května • 21:30

Mercedesy AMG jsou spíš jen přemotorované monstra, BMW bylo jízdné vždy o něco lepší. Obě jsou to nicméně stále výborné značky, jen pocitově má BMW víc průšvihových motorů.

Doupa
19. května • 21:52

BMW jízdně lepší? Vždyť BMW neumí postavit skutečný sporťák a vše řeší právě tím přemotorováním běžných modelů. AMG umí postavit sporťák jak má být (AMG GT/GT R a nyní AMG ONE) na což BMW neumí odpovědět.

Karel.
19. května • 19:58

No zrovna benzínové osmiválce BMW jsou docela průšvih, asi největší mezi prémiovými výrobci.

bafunak
20. května • 0:59

Pořád se najdou tací, co asi uvízli v roce 2013. Od té doby je osmiválec bez problému.

Karel.
20. května • 8:47

Ale neuvízli, N63 se několikrát vylepšoval, ale bez problémů není ani verze z roku 2016. A poslední vylepšení z roku 2018, které neslouží ani rok je zatím brzy soudit.

Martin
20. května • 9:29

Konkrétně?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Karel.
20. května • 14:10

Třeba piezovstřikovače, které nic nevydrží nebo rychlá degradace pístních kroužků.

ekrok
20. května • 10:10

Me by to take zajimalo... Znate nekdo aspon trochu technicka reseni, kterymi BMW 50i opravovali? A ja to opravdu oprava, nebo jen nejakej bastl, nez prijdou s novou koncepci? Porad jsou turba mezi V? Jsou lepe odstinena?Diky

TVL
19. května • 15:40

M5 je jen jedna ale rozhodně to bude veselejší než traktorová S6. A když vezmu jak je Audi sebevědomé při naceňování svých aut tak bych se nedivil kdyby majitely nové M550i zbyla i nějaká ta pětka na benzín.B-]

stealth01
20. května • 8:30

M5 a S6? Jabka a hrušky?

Frankie
20. května • 14:41

Přirovnáním s M5 se v článku ohání autor, já ten úvod vnímám jako reakci na něj. Jinak je samo řeč o M550i. Že by problém s pochopením psaného textu? B-]

WP
20. května • 4:34

Pravopis a smysl? Majitelé Audi nemají na PHM?

Frankie
20. května • 19:11

Tak ty si dobrý jantar, jediný kdo má problém se smyslem si ty, zamysli se nad sebou.B-]

petr r. (petrumr)
19. května • 15:24

Pěkně napsaný, hned to majitele bmw motorů potěší i když jsou i v jiným autě než bmw.:-)

Doporučujeme

Články odjinud