BMW vrací do prodeje snad nejlepší model současnosti. Posílil na 530 koní!

petrumr  |  19. 05. 2019 15:24

Pěkně napsaný, hned to majitele bmw motorů potěší i když jsou i v jiným autě než bmw.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  19. 05. 2019 15:40

M5 je jen jedna ale rozhodně to bude veselejší než traktorová S6. A když vezmu jak je Audi sebevědomé při naceňování svých aut tak bych se nedivil kdyby majitely nové M550i zbyla i nějaká ta pětka na benzín.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 04:34

Pravopis a smysl? Majitelé Audi nemají na PHM?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  20. 05. 2019 19:11

Tak ty si dobrý jantar, jediný kdo má problém se smyslem si ty, zamysli se nad sebou.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 05. 2019 08:30

M5 a S6? Jabka a hrušky?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  20. 05. 2019 14:41

Přirovnáním s M5 se v článku ohání autor, já ten úvod vnímám jako reakci na něj. Jinak je samo řeč o M550i. Že by problém s pochopením psaného textu?

Odpovědět  |   | 
Albrecht  |  19. 05. 2019 18:27

Bmw je stale na vrcholu, ty motory jak v M4, M5, M6 a ted M8 jsou napred oproti konkurenci, nakonec to co delolo Bmw do vrcholovych verzi pred 10lety a vice, se teprve obevuje u konkurence, viz. Kia Stinger 5.0 nebo Ford Mustang 5.0, i tak si myslim ze 5.0 z e39 M5 byl proste lepsi.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  19. 05. 2019 19:58

No zrovna benzínové osmiválce BMW jsou docela průšvih, asi největší mezi prémiovými výrobci.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  20. 05. 2019 00:59

Pořád se najdou tací, co asi uvízli v roce 2013. Od té doby je osmiválec bez problému.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 05. 2019 08:47

Ale neuvízli, N63 se několikrát vylepšoval, ale bez problémů není ani verze z roku 2016. A poslední vylepšení z roku 2018, které neslouží ani rok je zatím brzy soudit.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 05. 2019 09:29

Konkrétně?

Odpovědět  |   | 
ekrok  |  20. 05. 2019 10:10

Me by to take zajimalo... Znate nekdo aspon trochu technicka reseni, kterymi BMW 50i opravovali? A ja to opravdu oprava, nebo jen nejakej bastl, nez prijdou s novou koncepci? Porad jsou turba mezi V? Jsou lepe odstinena?

Diky

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 05. 2019 14:10

Třeba piezovstřikovače, které nic nevydrží nebo rychlá degradace pístních kroužků.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 05. 2019 21:10

To hovoríme o značke ktorá zdupkala z F1 pretože nedokázala konkurovať Mercedesu a o značke ktorá si nevie vyrobiť vlastnu automaticku prevodovku a musí kupovať od ZF ? MERCEDES-AMG E 63 S 4-MATIC je kral.BMW je dobré ale nie najlepšie.Mercedes je najlepšia automobilová značka na svete.

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 05. 2019 21:30

Mercedesy AMG jsou spíš jen přemotorované monstra, BMW bylo jízdné vždy o něco lepší. Obě jsou to nicméně stále výborné značky, jen pocitově má BMW víc průšvihových motorů.

Odpovědět  |   | 
Doupa  |  19. 05. 2019 21:52

BMW jízdně lepší? Vždyť BMW neumí postavit skutečný sporťák a vše řeší právě tím přemotorováním běžných modelů. AMG umí postavit sporťák jak má být (AMG GT/GT R a nyní AMG ONE) na což BMW neumí odpovědět.

Odpovědět  |   | 
jano  |  19. 05. 2019 21:46

Už s.i niekedy sedel v AMG. Darmo, puberťácké sny

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 04:35

V době, kdy bylo BMW v F1 v ní Mercedes nezávodil, pouze dodával motory. K převodovkám...leckdy je lepší spolupracovat s externistou, než dekádu nabízet mnohem horší vlastní řešení (7-G Tronic).

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 05. 2019 06:40

V roku 2005 boli tymi Williams-BMW aj McLaren-Mercedes.Ani jeden nemal svoj vlastný team.BMW potom odkupilo Sauber a Mrecedes Brawn.Po troch rokoch myslim že bez vítazstva predalo BMW spat Sauberu team a utieklo z kralovskej F1 kde 70% kvality monopostu robí motor.To iste Toyota alebo Peugeot.Okrem ineho ma BMW problem aj s designom stačí porovnat BMW 7 s Mercedesom S a vidno to aj na predajoch.Mercedes je TOP značka.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 09:27

BMW mělo smůlu, že v dané době bylo cokoliv v MS proti Ferrari bez šance. Mercedes odkoupil mistrovský Brawn a stejně paběrkoval, až pravidla ušitá na míru pod hrozbou odchodu z F1 M-B zachránila. BMW mělo však ve své době nejlepší motor. Porovnávat přes něco tak subjektivního jako design je pro děti.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  20. 05. 2019 18:10

BMW s Wilíkom aj dlho držali rýchlostný rekord na Monze,pretože ten motor mali asi fakt v tej dobe najvýkonejší. A celkovo BMW má historicky myslím najvýkonejší motor v F1 ešte z 80-tych rokov.

Odpovědět  |   | 
jano  |  15. 06. 2019 00:33

Hovori Ti niečo meno Nelson Piquet majster sveta.BMW vyrábalo najlepšie motory nielen výkonom ,ale aj výdržou. 1,5 turbo tréning 1200ps závod 1400ps.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 05. 2019 07:06

Už je 9-G Tronic a je vraj super.Ale hlavne že si ju vyvijal Mrecedes.BMW alebo Audi su dobré autá ale určite nie naj.A z historickeho hladiska Mercedes vyvinul asi najviac bezpečnostných systémov.Mercedes určuje dlhodobo trend a ostatný sa ho snažia dobehnuť.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 09:28

Ano, 9G už je na úrovni ZF8, avšak pouze s více než R4.

Odpovědět  |   | 
R  |  20. 05. 2019 14:06

Mercedes je Mercedes, to je fakt jen nechapu jak si nemohli ochranit sve akcie a ted je nejvice cinsky

Odpovědět  |   | 
keksik cheneral  |  20. 05. 2019 15:50

Aktualni struktura nejvetsich akcionaru dle frankfurtske burzy:

1) Li Shufu 9.69 % (asi Cinani)
2) Kuwait Investment Authority (als Vertreter der Regierung des Staates Kuwait / as agent for the Government of the State of Kuwait) 6.84 % (Saudi)
3) BlackRock, Inc. 5.11 % (Americane)
4) Harris Associates L.P. 4.93 % (Americane)
5) Renault S.A. / Nissan Motor Co. Ltd. 3.07 % (Francouzi + Japonci)

Pokud koukam dobre, nejvetsi podil akcii 5.11 % + 4.93 % = 10.04 % drzi, vyjadreno dle narodnosti, Americani. Dale bych rad upozornil, ze akcie povetsinou nepredstavuji podil ze 100% hodnoty spolecnosti ale pouze podil z podilu.

Odpovědět  |   | 
R  |  20. 05. 2019 16:52

Ok, tak to je a asi je dobre, ze se to resi, protoze cinan chce vice. A s temi amiky to je sice ok pokud by se v pripade nejakeho problemu dokazali dohodnout

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 05. 2019 10:06

V průběhu let jsem měl mercedesy i BMW. S tou převodovkou máš pravdu, bmw ji sice neumí vyrobit ale převodovky v bmw jsou stále výrazně lepší než ty v mercedesech. Řazení je rychlejší, hladší, nezmatkují.

Odpovědět  |   | 
kjsdchg9  |  20. 05. 2019 11:32

Nepochynuji, ze BMW si dokaze udelat vlastni aut. prevodovku. Ale lepsi nez ZF zrejme ne. A to ani Daimler, resp. ne za stejnou cenu.

Nenechte se mylit, ZF prevodovkam skutecne rozumi, protoze je vyrabi jiz 100 let. Ostatne, ZF = Zahnfabrik (ozubarna) Friedrichshafen.

ZF vyrabi aut. prevodovky jak pro BMW tak pro radu dalsich OEM. A diky tomu, ze obsluhuje podstatne vetsi trh nez jen samotne BMW, muze ZF alokovat na vyvoj podstatne vetsi zdroje nez kterykoliv samotny OEM. A to nemluvim o rozsahlych zkusenostech, optimalizacich vyroby atd. Zkratka, udelat lepsi aut. prevodovku za stejnou cenu jako dokaze ZF, je skutecne obtizne.

Momentalne je o tyto aut. prvodovky veliky zajem. A tezko lze verit tomu, ze je o ne takovy zajem proto, ze by byly spatne. Pokud tedy BMW sezdalo, ze ZF aut. prevodvky jsou lepsi, nez by si BMW dokazalo udelat samo, dava jejich pristup logiku.

Odpovědět  |   | 
jano  |  14. 06. 2019 23:52

Asi si nevlastnil ani jedno a plácaš hovadiny.

Odpovědět  |   | 
jano  |  15. 06. 2019 00:13

Tak Ty mercedes,nezdupkala získala asi 2x majstra sveta N.P. A z Le mans odišli po získaní 3x víťazstvo . Zatial čo tvoj mercedes absolútne zlyhal motormi aj aerodynamikou ,samá havária nakoniec stade odišli so psou hanbou.Si asi ešte celkom mladučký ani si to neprežil a vôbec zapamätal. S tými titulmi vo v.c už dávno prestali byť zaujímaví.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 04:33

Prosím o tu Kiu Stinger 5.0, ta mě vážně zajímá. Zbytek? Nekritický fanda BMW...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 05. 2019 09:28

M550i mám. Tvrdit že se s ním dá jezdit za 8l je drzost a hlavně lež.

Odpovědět  |   | 
Jankol  |  20. 05. 2019 11:47

Souhlasím. Mám trojku, s trilitrem a jezdit za osm po městě neumím ani já. Respektive umím, ale jezdí to pak jak Fabie.

Odpovědět  |   | 
MAR  |  20. 05. 2019 12:20

Já myslím, že mít výkon kolem 500k a spotřebu cokoliv pod 13l/100 km je super výsledek.
Mám podobně výkonné AMG (510k) a dlouhodobou spotřebu 16,1l/100 km. A jet pod 16l/100 km jde velmi ztuha... A samozřejmě pouze 98 nebo 100 okt. benzín

Odpovědět  |   | 
CF  |  20. 05. 2019 17:08

Tu není co řešit. Pak si porovnejte foukané R4, co nejdou pod 11l/100km.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  20. 05. 2019 18:12

Aké trasy jazdíš? Pretože tiež mám 510PS (iné auto) ale mám to cca za 12-14L a kľudne viem aj pod 10. Okruh samozrejme za 44L

Odpovědět  |   | 
MAR  |  22. 05. 2019 15:04

No hodně po Praze, to je pravda. Ale občasná dálnice tomu taky nepomůže

Odpovědět  |   | 
Peeticek  |  12. 06. 2019 08:17

Preco nedostala 5tka system nahravania zaznamu pred a po kolizii?
550i jodne potesila, ten zvuk je porno. Aj ked najtealnejsia je pre mna 340i

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A