BMW vrací do prodeje snad nejlepší model současnosti. Posílil na 530 koní!

petrumr  |  19. 05. 2019 15:24

Pěkně napsaný, hned to majitele bmw motorů potěší i když jsou i v jiným autě než bmw.

Odpovědět  |   | 
TVL  |  19. 05. 2019 15:40

M5 je jen jedna ale rozhodně to bude veselejší než traktorová S6. A když vezmu jak je Audi sebevědomé při naceňování svých aut tak bych se nedivil kdyby majitely nové M550i zbyla i nějaká ta pětka na benzín.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 04:34

Pravopis a smysl? Majitelé Audi nemají na PHM?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  20. 05. 2019 19:11

Tak ty si dobrý jantar, jediný kdo má problém se smyslem si ty, zamysli se nad sebou.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  20. 05. 2019 08:30

M5 a S6? Jabka a hrušky?

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  20. 05. 2019 14:41

Přirovnáním s M5 se v článku ohání autor, já ten úvod vnímám jako reakci na něj. Jinak je samo řeč o M550i. Že by problém s pochopením psaného textu?

Odpovědět  |   | 
Albrecht  |  19. 05. 2019 18:27

Bmw je stale na vrcholu, ty motory jak v M4, M5, M6 a ted M8 jsou napred oproti konkurenci, nakonec to co delolo Bmw do vrcholovych verzi pred 10lety a vice, se teprve obevuje u konkurence, viz. Kia Stinger 5.0 nebo Ford Mustang 5.0, i tak si myslim ze 5.0 z e39 M5 byl proste lepsi.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  19. 05. 2019 19:58

No zrovna benzínové osmiválce BMW jsou docela průšvih, asi největší mezi prémiovými výrobci.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  20. 05. 2019 00:59

Pořád se najdou tací, co asi uvízli v roce 2013. Od té doby je osmiválec bez problému.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 05. 2019 08:47

Ale neuvízli, N63 se několikrát vylepšoval, ale bez problémů není ani verze z roku 2016. A poslední vylepšení z roku 2018, které neslouží ani rok je zatím brzy soudit.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 05. 2019 09:29

Konkrétně?

Odpovědět  |   | 
ekrok  |  20. 05. 2019 10:10

Me by to take zajimalo... Znate nekdo aspon trochu technicka reseni, kterymi BMW 50i opravovali? A ja to opravdu oprava, nebo jen nejakej bastl, nez prijdou s novou koncepci? Porad jsou turba mezi V? Jsou lepe odstinena?

Diky

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 05. 2019 14:10

Třeba piezovstřikovače, které nic nevydrží nebo rychlá degradace pístních kroužků.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  19. 05. 2019 21:10

To hovoríme o značke ktorá zdupkala z F1 pretože nedokázala konkurovať Mercedesu a o značke ktorá si nevie vyrobiť vlastnu automaticku prevodovku a musí kupovať od ZF ? MERCEDES-AMG E 63 S 4-MATIC je kral.BMW je dobré ale nie najlepšie.Mercedes je najlepšia automobilová značka na svete.

Odpovědět  |   | 
...  |  19. 05. 2019 21:30

Mercedesy AMG jsou spíš jen přemotorované monstra, BMW bylo jízdné vždy o něco lepší. Obě jsou to nicméně stále výborné značky, jen pocitově má BMW víc průšvihových motorů.

Odpovědět  |   | 
Doupa  |  19. 05. 2019 21:52

BMW jízdně lepší? Vždyť BMW neumí postavit skutečný sporťák a vše řeší právě tím přemotorováním běžných modelů. AMG umí postavit sporťák jak má být (AMG GT/GT R a nyní AMG ONE) na což BMW neumí odpovědět.

Odpovědět  |   | 
jano  |  19. 05. 2019 21:46

Už s.i niekedy sedel v AMG. Darmo, puberťácké sny

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 04:35

V době, kdy bylo BMW v F1 v ní Mercedes nezávodil, pouze dodával motory. K převodovkám...leckdy je lepší spolupracovat s externistou, než dekádu nabízet mnohem horší vlastní řešení (7-G Tronic).

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 05. 2019 06:40

V roku 2005 boli tymi Williams-BMW aj McLaren-Mercedes.Ani jeden nemal svoj vlastný team.BMW potom odkupilo Sauber a Mrecedes Brawn.Po troch rokoch myslim že bez vítazstva predalo BMW spat Sauberu team a utieklo z kralovskej F1 kde 70% kvality monopostu robí motor.To iste Toyota alebo Peugeot.Okrem ineho ma BMW problem aj s designom stačí porovnat BMW 7 s Mercedesom S a vidno to aj na predajoch.Mercedes je TOP značka.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 09:27

BMW mělo smůlu, že v dané době bylo cokoliv v MS proti Ferrari bez šance. Mercedes odkoupil mistrovský Brawn a stejně paběrkoval, až pravidla ušitá na míru pod hrozbou odchodu z F1 M-B zachránila. BMW mělo však ve své době nejlepší motor. Porovnávat přes něco tak subjektivního jako design je pro děti.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  20. 05. 2019 18:10

BMW s Wilíkom aj dlho držali rýchlostný rekord na Monze,pretože ten motor mali asi fakt v tej dobe najvýkonejší. A celkovo BMW má historicky myslím najvýkonejší motor v F1 ešte z 80-tych rokov.

Odpovědět  |   | 
jano  |  15. 06. 2019 00:33

Hovori Ti niečo meno Nelson Piquet majster sveta.BMW vyrábalo najlepšie motory nielen výkonom ,ale aj výdržou. 1,5 turbo tréning 1200ps závod 1400ps.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  20. 05. 2019 07:06

Už je 9-G Tronic a je vraj super.Ale hlavne že si ju vyvijal Mrecedes.BMW alebo Audi su dobré autá ale určite nie naj.A z historickeho hladiska Mercedes vyvinul asi najviac bezpečnostných systémov.Mercedes určuje dlhodobo trend a ostatný sa ho snažia dobehnuť.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 09:28

Ano, 9G už je na úrovni ZF8, avšak pouze s více než R4.

Odpovědět  |   | 
R  |  20. 05. 2019 14:06

Mercedes je Mercedes, to je fakt jen nechapu jak si nemohli ochranit sve akcie a ted je nejvice cinsky

Odpovědět  |   | 
keksik cheneral  |  20. 05. 2019 15:50

Aktualni struktura nejvetsich akcionaru dle frankfurtske burzy:

1) Li Shufu 9.69 % (asi Cinani)
2) Kuwait Investment Authority (als Vertreter der Regierung des Staates Kuwait / as agent for the Government of the State of Kuwait) 6.84 % (Saudi)
3) BlackRock, Inc. 5.11 % (Americane)
4) Harris Associates L.P. 4.93 % (Americane)
5) Renault S.A. / Nissan Motor Co. Ltd. 3.07 % (Francouzi + Japonci)

Pokud koukam dobre, nejvetsi podil akcii 5.11 % + 4.93 % = 10.04 % drzi, vyjadreno dle narodnosti, Americani. Dale bych rad upozornil, ze akcie povetsinou nepredstavuji podil ze 100% hodnoty spolecnosti ale pouze podil z podilu.

Odpovědět  |   | 
R  |  20. 05. 2019 16:52

Ok, tak to je a asi je dobre, ze se to resi, protoze cinan chce vice. A s temi amiky to je sice ok pokud by se v pripade nejakeho problemu dokazali dohodnout

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 05. 2019 10:06

V průběhu let jsem měl mercedesy i BMW. S tou převodovkou máš pravdu, bmw ji sice neumí vyrobit ale převodovky v bmw jsou stále výrazně lepší než ty v mercedesech. Řazení je rychlejší, hladší, nezmatkují.

Odpovědět  |   | 
kjsdchg9  |  20. 05. 2019 11:32

Nepochynuji, ze BMW si dokaze udelat vlastni aut. prevodovku. Ale lepsi nez ZF zrejme ne. A to ani Daimler, resp. ne za stejnou cenu.

Nenechte se mylit, ZF prevodovkam skutecne rozumi, protoze je vyrabi jiz 100 let. Ostatne, ZF = Zahnfabrik (ozubarna) Friedrichshafen.

ZF vyrabi aut. prevodovky jak pro BMW tak pro radu dalsich OEM. A diky tomu, ze obsluhuje podstatne vetsi trh nez jen samotne BMW, muze ZF alokovat na vyvoj podstatne vetsi zdroje nez kterykoliv samotny OEM. A to nemluvim o rozsahlych zkusenostech, optimalizacich vyroby atd. Zkratka, udelat lepsi aut. prevodovku za stejnou cenu jako dokaze ZF, je skutecne obtizne.

Momentalne je o tyto aut. prvodovky veliky zajem. A tezko lze verit tomu, ze je o ne takovy zajem proto, ze by byly spatne. Pokud tedy BMW sezdalo, ze ZF aut. prevodvky jsou lepsi, nez by si BMW dokazalo udelat samo, dava jejich pristup logiku.

Odpovědět  |   | 
jano  |  14. 06. 2019 23:52

Asi si nevlastnil ani jedno a plácaš hovadiny.

Odpovědět  |   | 
jano  |  15. 06. 2019 00:13

Tak Ty mercedes,nezdupkala získala asi 2x majstra sveta N.P. A z Le mans odišli po získaní 3x víťazstvo . Zatial čo tvoj mercedes absolútne zlyhal motormi aj aerodynamikou ,samá havária nakoniec stade odišli so psou hanbou.Si asi ešte celkom mladučký ani si to neprežil a vôbec zapamätal. S tými titulmi vo v.c už dávno prestali byť zaujímaví.

Odpovědět  |   | 
WP  |  20. 05. 2019 04:33

Prosím o tu Kiu Stinger 5.0, ta mě vážně zajímá. Zbytek? Nekritický fanda BMW...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  20. 05. 2019 09:28

M550i mám. Tvrdit že se s ním dá jezdit za 8l je drzost a hlavně lež.

Odpovědět  |   | 
Jankol  |  20. 05. 2019 11:47

Souhlasím. Mám trojku, s trilitrem a jezdit za osm po městě neumím ani já. Respektive umím, ale jezdí to pak jak Fabie.

Odpovědět  |   | 
MAR  |  20. 05. 2019 12:20

Já myslím, že mít výkon kolem 500k a spotřebu cokoliv pod 13l/100 km je super výsledek.
Mám podobně výkonné AMG (510k) a dlouhodobou spotřebu 16,1l/100 km. A jet pod 16l/100 km jde velmi ztuha... A samozřejmě pouze 98 nebo 100 okt. benzín

Odpovědět  |   | 
CF  |  20. 05. 2019 17:08

Tu není co řešit. Pak si porovnejte foukané R4, co nejdou pod 11l/100km.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  20. 05. 2019 18:12

Aké trasy jazdíš? Pretože tiež mám 510PS (iné auto) ale mám to cca za 12-14L a kľudne viem aj pod 10. Okruh samozrejme za 44L

Odpovědět  |   | 
MAR  |  22. 05. 2019 15:04

No hodně po Praze, to je pravda. Ale občasná dálnice tomu taky nepomůže

Odpovědět  |   | 
Peeticek  |  12. 06. 2019 08:17

Preco nedostala 5tka system nahravania zaznamu pred a po kolizii?
550i jodne potesila, ten zvuk je porno. Aj ked najtealnejsia je pre mna 340i

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 68 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A