BMW válcuje v prodejích Mercedes, Renaultu se nedaří

30 komentářů

tom69
19. prosince • 9:51

Je otazka jestli Renaultu tak trochu nepomahá pri poklesu prodeje jejich pristup pri reseni reklamaci jako v mem pripade a dle diskuzi na forech i dalsich zakazniku. Jestli vas reseni a pristup k zákaznikovi pri reklamaci u Renaultu zajima, podivejte se na   www.renault.kvalitne.cz

Denny
19. prosince • 1:14

/////AMG
18. prosince • 21:56

tak 250tisíc je asi více žejo  Mercedes Rules!!

Vláďa
17. prosince • 18:51

Zdravím. Náhodou jsem si všimnul vaší diskuse. Letos v únoru jsem koupil Mercedes E 270 CDI. Vzal jsem ho se skoro kompletní výbavou, včetně vzduchového pérování Airmatic, předních sedaček, které mají v bočním vedení vzduchové vaky, které se v zatáčkách nafukují a lépe řidiče drží (pár dní jsem začátkem roku jezdil s Skem a to ty sedačky nemělo a vzhledem k motoru 4,4 litru jsem ho nešetřil a v každé druhé zatáčce jsem lítal v sedačce sem tam....takže ty sedačky fakt doporučuju, je to bezva, i si můžete před jízdou upravit boční vedení na svou postavu)...atd... No a mám ho už skoro rok a bez problémů.....tolik ke kvalitě...jak se tu někdo zmiňoval, že není valná. Jinak jsem se díval na BMW5 i Audi  A6 a interiér Mercedesu Ečka se mi líbí zdaleka nejvíc. A ohledně jízdních vlastností ... jede jak po kolejích. Hlavně teď v zimě je to znát, člověk ani neví, že je sníh.... Především má úžasné brzdy. Každý známý, kterému jsem ho půjčil z nich byl paf. Mercedes E má ve své třídě zdaleka nejlepší brzdy. Před pár dny jsem četl test v Auto Tipu, který dělali v jejich mateřském Auto Bildu a Mercedes E 36 m a Audi A6 40 m což je docela rozdíl. Vyzkoušejte si to sami....ne nadarmo se říká, že někdo tvrdí, že nejlepší pohled na svět je ze sedla koně, ale jiní vědí, že nejlepší pohled na svět je skrz třícípou hvězdu. Mějte se. Vláďa

Tonda
17. prosince • 19:44

Elektrohydraulický brzdy (brake-by-wire) Mercedesů jsou účinné - ale špatně se dávkují,  není zpětná vazba, např.s BMW nelze srovnávat. To, že zastaví na kratší vzdálenost,když se zadupnou, je jiná věc - naštěstí míň častý způsob brždění   To samé platí o řízení, i u novějších hřebenových.  Občas se projedu v SLK 350 mý ženy - a proti mýmu starýmu bavoráku je to jako hrát videohru na PC -  - chybí cit, je to odtažitý, i ten vychvalovanej sportovní zvuk  je takovej syntetickej, vykalkulovanej... ještě že je to auto pro ženský. Aspoň že nemá ten 7kv automat,ten jsem zkoušel u prodejce a nic moc..
Jiná věc je design, tam BMW těžce upadlo IMO, dodnes mi ta nová trojka připadá spíš jako nedotaženej prototyp...5ka taky hrozná,  to Mercedes se hlavně s CLS i SLK dost vytáh.

Ace2
17. prosince • 20:43

jo no to tak. Naopak, za těch 240 tis co jsem s SBC brzdama najel (E320CDI a E500) jsou to naopak brzdy které se dávkují zcela nejlépe. Mají skvělou zpětnou vazbu a v každém okamžiku dávají přesné informace o probíhajícím zpomalení. Vyrovnané průběh při proplouvání městem, tak i za vysoké dálniční rychlost. Zatím nejlepší brzdy. Ted u BMW je to jiné, sice brzdí bez problému, ale jen na dálnici při pomalé jízdě jsou brzdy přecitlivělé a pedál moc měkký. Mercedes E a ted už staré S mají brzdy excelentní a vyvážené. Což se už nedá říci o novém eSku, kde mi to přišlo subjektivně slabé.

jiros
17. prosince • 21:10

no nevim.. ale faktem je, že se po faceliftu už do Ečka dávat nebudou!

Tonda
20. prosince • 22:26

Ani do S-ka:
"The frequent braking gives us ample opportunity to appreciate the good, old-fashioned, mechanically applied hydraulic brakes, which are much easier to modulate than the much-maligned and trouble-prone SBC brake-by-wire system in the E-class. That system was originally planned for the S-class as well, but Mercedes is now phasing it out."
http://automobilemag.com/reviews/sedans/0512_mercedes_benz_s-class/
No, kromě ACE2 se vcelku všichni shodli, že SBC nic moc...tak, každej má právo na svůj názor

Ace2
17. prosince • 22:27

Tak to se už ví 2 roky

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
j.matrix@atlas.cz
19. prosince • 17:45

ako vlastne prislo k tomu ze zacili vyrabat tie ecka s tym nedostatocnym uchytenim tych trubiek alebo coho kvoli comu ich aj zvolali a dodatocne upevnili?to neprisli na tom pri testvoani v pusti a vsade tam kde najazdia miliony?je to nejake divne

.matuS
17. prosince • 19:04

to hovoris, lebo este si nezazil sneh...
ja idem akurat v pondelok vybavit zavazia do kufra, lebo je blbe ked clovek zapadne pred garazou, resp v alpach nemozes parkovat pri hoteli, lebo do kopca nevide.

inak je to skvele auto, ktore ma velmi malo chyb. za najvacsie povazujem nedostatok drziakov na pohare (iba jeden) a uplne minimalisticku schranku pred spolujazdcom.

KOSS
17. prosince • 13:16

U modelu megan mne napada jeste cena, ktera by mohla byt tim duvodem.

tom69
19. prosince • 9:55

www.renault.kvalitne.cz

Franta
18. prosince • 12:03

Asi jo. Taky jsem si myslel ze je Megane cenove celkem ok (ve srovnani s Peugeotem 307 by o dost drazsi, trochu levnejsi nez O2) ale pak jsem pochopil ze testovaci auto ma navic nejake stylove vybavy, bez kterych to auto uvnitr vypada hodne spatne levne a neutulne.

Takze po Fokusu je Megan dalsi auto ktere manzelka vyradila z vyberu kvuli neprijemnemu interieru. A navic, nedaji se v nem podomacku rychle vymenit zarovky a kvuli takove kravine do servisu jezdit nehodlam.

Ital
17. prosince • 18:26

Konečně !!! Jdou k ledu .

petrumr
17. prosince • 16:03

a kvalita

Ozzy
17. prosince • 1:57

tak to je špatná info.Spíše že bmw se zvedl prodej o více procent ale ne že prodává více vozů.Dříve mělo bmw 4 výrobní řady a těd jich je víc tak je to logické.Mercedes má mininálně 15 modelů!! ,tak bmw nemá šanci!! zdař bůh

Cynik
17. prosince • 15:02

Ozzy, fascinuje me, ze vypustis do sveta takovouhle kravinu, aniz by sis cokoli overil, zjistoval, atp. Proc jsi napsal, ze mercedes prodal v tomto roce celkove vic vozu nez BMW, kdyz to neni pravda? Jak jsi na to prisel? Nechapu...

Ozzy
17. prosince • 15:55

Cynik
18. prosince • 15:27

Chtelo by to uvest take dalsi udaje, aby bylo zrejme, co je to za statistiku. Mluvi se tu o celosvetovem prodeji osobnich aut, nebo o prodeji osobnich i nakladnich aut, nebo o prodeji pouze v Evrope, nebo pouze v Nemecku? Tomuhle nerikam dukaz. Jen pro presnost: V clanku se hovori o celosvetovem prodeji osobnich aut.

Martin
17. prosince • 18:33

tomu říkám odpověď

Tonda
17. prosince • 19:46

jo, s tím válcováním je to asi jinak  - ale chtělo by to graf bez náklaďáků

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Carlsson
23. prosince • 1:31

BMW
17. prosince • 10:55

To nie je o tom,ze BMW malo vacsi narast v percentach,ale ze predalo celkovo viac aut ako mercedes.

Brus
17. prosince • 11:10

jenze bmw rada 3 je je sedan, kupe a cabrio... cili tri verze u mercedesu a tak by se dalo pokracovat... jediny rozdil, ze bmw nedela dodavky a kamiony

blazer
17. prosince • 12:39

bmw je hodne lepsie a spolahlivejsie ako mercedes..mercedes byval velmi dobry, ale uz ta kvalita a komfort nie je to, co by to malo byt..ked vezmeme do uvahy kolko preslo rokov a % zmena sa s ohladom na tu dobu zmenila len velmi malo..

KOSS
17. prosince • 13:18

A kolik sis jich uz koupil za poslednich 10 let ze muzes takto soudit? To mne vzdy rozpali dobela, kdyz si nekdo udela vlastni nazor z tabulek a pak jej prezentuje jako fakt.

Nicmene osobne se mi vice libi BMW, design a tak.

xxx
17. prosince • 2:06

lol, ze bmw nema sanci?. se zobud dilino

Ozzy
17. prosince • 15:53

Roňouch
17. prosince • 9:49

Jo,medvěd už není co bejval.

Doporučujeme

Články odjinud