BMW v Ženevě: čtyři světové a jedna evropská premiéra

BMW na 75. Mezinárodním autosalonu Ženeva 2005 představí celkem pět novinek. O všech jsme už na AutoRevue.cz psali, takže stručnou tiskovou zprávu doplňujeme patřičnými odkazy.

Světová premiéra 1: limuzína BMW řady 3

Pátá generace nejúspěšnější kompaktní sportovní limuzíny nabízí více jízdní dynamiky, komfortu a velkorysejší nabídku prostoru. Silnější a úspornější motory se čtyřmi a šesti válci, nové asistenční systémy, rozsáhlé bezpečnostní prvky a bohatá výbava dotvářejí koncepci úspěchu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Světová premiéra 2: nové BMW M6

M6 je nejušlechtilejší a nejsilnější kupé BMW řady 6, jaké kdy existovalo: Pod elegantní odlehčenou karoserií luxusního automobilu se 2+2 sedadly se skrývá čistokrevný supersportovní vůz s motorem V10, výkonem 507 koní, točivým momentem 510 Nm, 7stupňovou převodovkou SMG a suverénním podvozkem. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Světová premiéra 3: BMW řada 7 přepracována

Nejúspěšnější luxusní limuzína BMW dostala uprostřed modelového cyklu decentně vybroušený design, výkonnější a ekonomičtější motory se šesti a osmi válci a také ještě bohatší sériovou výbavu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Světová premiéra 4: BMW 130i

Nový špičkový model kompaktní třídy BMW je se svými 190 kW/258 k skvělým sportovním vozem tohoto segmentu. Nový řadový šestiválec poskytuje maximální točivý moment 300 Nm a nechá 130i z klidu během 6,2 sekund spurtovat na rychlost 100 km/h. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Evropská premiéra: řada 5 s pohonem všech kol a novými motory

S inteligentním systémem BMW pro pohon všech kol xDrive a novými šestiválcovými benzínovými motory se stává řada 5 atraktivnější než kdy předtím. Systém pohonu všech kol v 525xi a 530xi se stará pomocí elektronicky řízené lamelové spojky o trvale optimální přenos síly na obě osy. Nové motory v 523i, 525i a 530i jsou silnější, úspornější a lehčí než jejich předchůdci a nastavují nová měřítka v konstrukci motorů.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků