BMW v Ženevě: čtyři světové a jedna evropská premiéra

BMW na 75. Mezinárodním autosalonu Ženeva 2005 představí celkem pět novinek. O všech jsme už na AutoRevue.cz psali, takže stručnou tiskovou zprávu doplňujeme patřičnými odkazy.

Světová premiéra 1: limuzína BMW řady 3

Pátá generace nejúspěšnější kompaktní sportovní limuzíny nabízí více jízdní dynamiky, komfortu a velkorysejší nabídku prostoru. Silnější a úspornější motory se čtyřmi a šesti válci, nové asistenční systémy, rozsáhlé bezpečnostní prvky a bohatá výbava dotvářejí koncepci úspěchu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Světová premiéra 2: nové BMW M6

M6 je nejušlechtilejší a nejsilnější kupé BMW řady 6, jaké kdy existovalo: Pod elegantní odlehčenou karoserií luxusního automobilu se 2+2 sedadly se skrývá čistokrevný supersportovní vůz s motorem V10, výkonem 507 koní, točivým momentem 510 Nm, 7stupňovou převodovkou SMG a suverénním podvozkem. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Světová premiéra 3: BMW řada 7 přepracována

Nejúspěšnější luxusní limuzína BMW dostala uprostřed modelového cyklu decentně vybroušený design, výkonnější a ekonomičtější motory se šesti a osmi válci a také ještě bohatší sériovou výbavu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Světová premiéra 4: BMW 130i

Nový špičkový model kompaktní třídy BMW je se svými 190 kW/258 k skvělým sportovním vozem tohoto segmentu. Nový řadový šestiválec poskytuje maximální točivý moment 300 Nm a nechá 130i z klidu během 6,2 sekund spurtovat na rychlost 100 km/h. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Evropská premiéra: řada 5 s pohonem všech kol a novými motory

S inteligentním systémem BMW pro pohon všech kol xDrive a novými šestiválcovými benzínovými motory se stává řada 5 atraktivnější než kdy předtím. Systém pohonu všech kol v 525xi a 530xi se stará pomocí elektronicky řízené lamelové spojky o trvale optimální přenos síly na obě osy. Nové motory v 523i, 525i a 530i jsou silnější, úspornější a lehčí než jejich předchůdci a nastavují nová měřítka v konstrukci motorů.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků