BMW v Ženevě: čtyři světové a jedna evropská premiéra

BMW v Ženevě: čtyři světové a jedna evropská premiéra

BMW na 75. Mezinárodním autosalonu Ženeva 2005 představí celkem pět novinek. O všech jsme už na AutoRevue.cz psali, takže stručnou tiskovou zprávu doplňujeme patřičnými odkazy.

Světová premiéra 1: limuzína BMW řady 3

Pátá generace nejúspěšnější kompaktní sportovní limuzíny nabízí více jízdní dynamiky, komfortu a velkorysejší nabídku prostoru. Silnější a úspornější motory se čtyřmi a šesti válci, nové asistenční systémy, rozsáhlé bezpečnostní prvky a bohatá výbava dotvářejí koncepci úspěchu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Světová premiéra 2: nové BMW M6

M6 je nejušlechtilejší a nejsilnější kupé BMW řady 6, jaké kdy existovalo: Pod elegantní odlehčenou karoserií luxusního automobilu se 2+2 sedadly se skrývá čistokrevný supersportovní vůz s motorem V10, výkonem 507 koní, točivým momentem 510 Nm, 7stupňovou převodovkou SMG a suverénním podvozkem. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Světová premiéra 3: BMW řada 7 přepracována

Nejúspěšnější luxusní limuzína BMW dostala uprostřed modelového cyklu decentně vybroušený design, výkonnější a ekonomičtější motory se šesti a osmi válci a také ještě bohatší sériovou výbavu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Světová premiéra 4: BMW 130i

Nový špičkový model kompaktní třídy BMW je se svými 190 kW/258 k skvělým sportovním vozem tohoto segmentu. Nový řadový šestiválec poskytuje maximální točivý moment 300 Nm a nechá 130i z klidu během 6,2 sekund spurtovat na rychlost 100 km/h. Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Evropská premiéra: řada 5 s pohonem všech kol a novými motory

S inteligentním systémem BMW pro pohon všech kol xDrive a novými šestiválcovými benzínovými motory se stává řada 5 atraktivnější než kdy předtím. Systém pohonu všech kol v 525xi a 530xi se stará pomocí elektronicky řízené lamelové spojky o trvale optimální přenos síly na obě osy. Nové motory v 523i, 525i a 530i jsou silnější, úspornější a lehčí než jejich předchůdci a nastavují nová měřítka v konstrukci motorů.

bazar

BMW 1 2
Rok výroby: 2005
Stav: 148 656 km
Cena: 160 000 Kč
BMW 5 2
Rok výroby: 2008
Stav: 223 602 km
Cena: 193 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2004
Stav: 200 675 km
Cena: 166 000 Kč
BMW 5 3
Rok výroby: 2012
Stav: 101 194 km
Cena: 720 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 225 626 km
Cena: 236 000 Kč
BMW X5 3
Rok výroby: 2011
Stav: 86 313 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků