BMW v rámci sady M Performance posílí motory 2,0d

Automobilka BMW na autosalonu v Paříži představí příplatkovou sadu M Performance pro vozy 120d, 320d a 520d, jež zvýší výkon na 200 koní.

Zájemci o osobní vozy BMW řad 1, 3 a 5 opatřené dvoulitrovými vznětovými čtyřválci 2,0d se standardním výkonem 184 koní (135 kW) a točivým momentem 380 Nm mohou nově uvažovat o přiobjednání příplatkové sady M Performance Power Kit. Ta má být nabízena pro vozy BMW 120d, 320d a 520d a výkon zvýší na rovných 200 koní (147 kW) a točivý moment na 410 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rozsah příplatkových paketů BMW M Performance bude bohatší o nepatrné zvýšení výkonu motoru 2,0d, ovšem navenek to může působit trochu jako záplata chyby v původním naladění...

Jádrem paketu je pochopitelně upravený program řídicí jednotky, ale zahrnuje také větší chladič stlačovaného vzduchu. V závislosti na konkrétním modelu má tento paket zkrátit dobu pro zrychlení z 0 na 100 km/h až o 1 s. Přesto se však posílení údajně nijak nepromítne do spotřeby paliva a emisí CO2.

Samozřejmostí je zachování všech záruk. Spekuluje se o aplikaci podobného řešení také na zážehové čtyřválce, ale o jejich příchodu zatím konkrétní informace nejsou.

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

včera | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků