BMW v rámci sady M Performance posílí motory 2,0d

Automobilka BMW na autosalonu v Paříži představí příplatkovou sadu M Performance pro vozy 120d, 320d a 520d, jež zvýší výkon na 200 koní.

Zájemci o osobní vozy BMW řad 1, 3 a 5 opatřené dvoulitrovými vznětovými čtyřválci 2,0d se standardním výkonem 184 koní (135 kW) a točivým momentem 380 Nm mohou nově uvažovat o přiobjednání příplatkové sady M Performance Power Kit. Ta má být nabízena pro vozy BMW 120d, 320d a 520d a výkon zvýší na rovných 200 koní (147 kW) a točivý moment na 410 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rozsah příplatkových paketů BMW M Performance bude bohatší o nepatrné zvýšení výkonu motoru 2,0d, ovšem navenek to může působit trochu jako záplata chyby v původním naladění...

Jádrem paketu je pochopitelně upravený program řídicí jednotky, ale zahrnuje také větší chladič stlačovaného vzduchu. V závislosti na konkrétním modelu má tento paket zkrátit dobu pro zrychlení z 0 na 100 km/h až o 1 s. Přesto se však posílení údajně nijak nepromítne do spotřeby paliva a emisí CO2.

Samozřejmostí je zachování všech záruk. Spekuluje se o aplikaci podobného řešení také na zážehové čtyřválce, ale o jejich příchodu zatím konkrétní informace nejsou.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 67 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků