BMW v jihoafrické republice pošťuchuje Mercedes. Srovnávací reklama je tady ale použita s daleko větší mírou nadsázky, než je tomu třeba u nás a dvojice Hyundai - Škoda...
Srovnávacích reklam se v automobilovém průmyslu snad už z tradice obvykle účastní BMW a Audi. A to ještě na území Spojených států, ale třeba také v Tunisu, kde se proti sobě v billboardové kampani pustili dva dealeři těchto značek...
Nyní se ale "střílelo" v Jihoafrické republice. Zdejší zastoupení BMW vypustilo na sociální sítě reklamu na novou X2. Tu se značka s bavorskou vlajkou a roztočenou vrtulí ve znaku snaží propagovat jako stylový vůz pro mladé zákazníky. Propagace tomu odpovídá.
Odměna za úžasnou sezonu. David Pastrňák si pořídil luxusní BMW i8
V klipu se nejdříve divák ocitne před dealerstvím Mercedesu. Všechny vozy segmentu B jsou nudně černé a stejně šedivě působí i prodejce v košili. V tom ovšem přijede majitel X2 v produktové barvě laku Galvanic Gold. Za doprovodu hip-hopové hudby upustí podobně zlatý mikrofon na zem a zase odjede. Těžko říci, co tím chtěl básník říci, ale k videu dále jihoafrické zastoupení BMW píše, že "Pravé hvězdy jezdí ve zlatém".