BMW v New Yorku představí kromě X4 také nové M4 Cabrio

BMW v New Yorku představí  kromě X4 také nové M4 Cabrio

Po ženevském autosalonu se začíná pomalu obracet pozornost motoristické veřejnosti k New Yorku. Vypadá to, že právě na tento autosalon si značka BMW připravila zajímavé novinky. Tou první je již odhalená X4, u které se původně předpokládala premiéra v Ženevě. Německý Bimmertoday ovšem přišel s informací, že X4 doprovodí ještě jedna světová premiéra.

BMW X4: Pátý model řady X přichází 3x video, velká fotogalerie

BMW X4: Pátý model řady X přichází 3x video, velká fotogalerie

Tou nebude nic menšího než nová M4. Automobilka už představila velmi povedený sedan M3 a odvozené kupé. Třetím do party bude kabriolet. Technická překvapení ale nečekejte. I zde najdeme pod kapotou nový přeplňovaný šestiválec naladěný na 431 koní a 550 Nm. Kupé i sedan pak zvládnou stovku za 4,1 s. Uvidíme, jak na tom bude otevřená verze.

Podle stejného zdroje se M4 Cabriolet podívá na trh ještě letos, a to konkrétně někdy na podzim.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Bimmertoday, Foto: Autoblog
 

bazar

BMW X1 2
Rok výroby: 2012
Stav: 120 517 km
Cena: 360 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2002
Stav: 238 083 km
Cena: 90 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 168 957 km
Cena: 260 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 181 678 km
Cena: 230 000 Kč
BMW 3 3
Rok výroby: 2008
Stav: 146 703 km
Cena: 300 000 Kč
BMW 5 2,5
Rok výroby: 2005
Stav: 42 740 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků