hmmm, uspora jedneho dcl nafty , to uz niekomu naozaj ...... . naklady naviac za MH, za jeho neskorsu ekologicku likvidaciu v zelenej tabulke asi neboli ze ?to iste u mazdy, ved to nema ziaden prinos po zapocitani aj tychto poloziek, len vacsia zlozitost
Uplne stejne jako uz asi poslednich 40 let - trochu slozitosti navic, par deci na sto dolu, penez to stoji vic a tqky se toho muze vic rozbit.Pro zivotni prostredi je to tech poslednich 15 let k nicemu. Pro automobilku a HDP je to super.
Dovedeš si představit, jak by vypadala města, kdyby posledních patnáct let emisního snižování nebylo? S neustále houstnoucí dopravou by tu nebylo k žití.
mpolan, vzhladom na priemerny vek aut v CR si to predstavit dovedu, prave s tou dopravou a 15 rocnymi emisiami zijete. Euro 6 je nezmysel, pri 5 to mali zastavit.
Jenže při průměrném stáří aut by to dnes nebylo Euro 4, ale mnohem horší trojka nebo dvojka. Děkuji, neprosím.Nesmysl je nechtít zlepšování ovzduší. A, bohužel, taky způsob propagace postavený na CO2.
Pravdu jsi neměl. Řada 3 má vždy motor podélně a 1,5 do ní do teď dávali (viz článek).
Myslím, že do G20 ne, pouze do F30 generace, která se přestala vyrábět letos.U F30 však ten motor samozřejmě byl.https://www.auto.cz/bmw-3-facelift-oficialne-... ...
I do generace G20 se testoval řadový tříválec B38 uložený podél, ale evidentně z toho sešlo a raději se dál pracuje s deriváty řady B48
BMW zahazuje dřívější tříválec, který měla starší generace 318i .Pravdu jsem měl.
studoval jsem prospekty 3 a nic tam o 1,5 není, jestli bylo, to nevím.
tak jsem měl pravdu, že není podeélný tříválec v diskuzi u i8.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.