BMW upraví své vznětové čtyřválce. I ty nejslabší dostanou dvojité přeplňování

12 komentářů

JohnST
22. listopadu • 18:20

Kontrolni otazka. Plati za za prekrocenie limitu NOx, alebo CO2? Cize vsetky tie bludy o tom, ze prejdeme na benzin si cocotiny jak rampa!!!B-]

Kuk Vykuk
22. listopadu • 2:15

Dízlový rakovinomety na západě končej, nastává jejich odsun na východ :-D
https://auto.idnes.cz/diesel-emise-zakaz-ojetin... ...

Zelí
21. listopadu • 14:55

Je otázkou, jestli za tím není více méně šetření ze strany bmw. Můžou vyrábět mechanicky shodné motory a rozdíly ve výkonu dělat jenom softem.

vrrrrr
21. listopadu • 21:22

tuto metodu používá i IBM na svém hardware.
Dostanete kod a server po restartu vám pojede o 4 jádra rychleji než jak jste ho koupili.
Jojo IBM to jsme vzhlíželi...

GR8
21. listopadu • 13:23

Vypada to ze diesel tady s nami jeste nejaky cas bude. Investice automobilek neustavaji. Ja jsem zvolil po prvnim dieselu v zivote opet benzin a uz vim ze bych naftu znovu nikdy nechtel. Ta kultivovanost a zvuk jsou s ropakem nesrovnatelna. Skoro jsem to po tech peti letech souziti s chrochtakem zapomnel. B-]

dpcstb
21. listopadu • 15:53

dnes su skoro vsetky benziny oturbovane, takze ziadny rozdiel. su kultivovanejsie, ale spotreba je proti nafte vyrazne vyssia

Pantani
21. listopadu • 20:22

Pokud se jezdí klidně, tak je to zanedbatelně podobný. Zanedbatelně, protože jsou nejspíš náklady na provoz dieslu vyšší. Pokud se ale na turbo mini benzínky tlačí, rozdíl se podstatně zvyšuje. Ale to snad ví každý. Ale určitě bych nikde netvrdil, že žádný rozdíl, to je moc silný tvrzení.

Pavel F.
21. listopadu • 16:16

Těžko říct. Ve firmě máme dvě octávky, 1,4 TSI 110 kW s prům. spotřebou 6,1 a 2.0 TDI 103 kW s prům. spotřebou 5,4. Obě jezdí +- v podobném režimu (relativně klidném).
Asi když jezdíš hodně ofenzívně, tak asi jo, diesel si vezme o 2 litry více, kdežto benzín klidně o 5 a více. Ale jinak benzín se dieselu nákladově už vyrovná.

21. listopadu • 13:42

Dnesni moderni diesel CR je kultivovany az dost. Jenom nekteri lide jsou moc zhyckany a potrebovali by zit pred 50 lety. A tak je to se vsim ne jenom s auty.

Aladin
21. listopadu • 14:00

Ale není, to je přání majitelů. Když pak srovnáš ten samý vůz s benzínovým motorem, tak benzín je ve srovnání s naftou úplně jiná liga. S benzínem jedeš jako člověk. A konkrétně motory 16d, 18d, to je z venčí zvuková kulisa, jak u vylítané Jetty. Ale znám lidi, kterým projev nafty nevadí a věřím jim to. Každý čeká od vozu trošku něco jiného.

jogurt
21. listopadu • 14:54

Tak zrovna zvukový projev dieselů BMW patří obecně k tomu horšímu, co na trhu je. Srovnání z vylítanou Jettou je sice silně přehnané, ale aktuální diesely Mercedesu i Audi jsou o galaxii kultivovanější....

Jirka
5. března • 18:25

No nevím, jezdím s 3L 160kW 1turbo starý 9 let, jsem u BMW spokojený - měním jen pneu a brzdy. Že je slyšet a hlavně jak se mi líbí, dost dobře si nedovedu představit lepší zvuk naftového motoru. Otec má 2 roky staré BMW s 3L 230kW se 2 turby a za mě to není ono. Nejspíš je to tím, že odhlučnění je na takové úrovni, že motor není slyšet - za mě trochu škoda. Nemůžu si pomoct, zvuk naftových 3L od BMW mi připadá TOP!

Doporučujeme

Články odjinud