BMW upraví své vznětové čtyřválce. I ty nejslabší dostanou dvojité přeplňování

GR8  |  21. 11. 2017 13:23

Vypada to ze diesel tady s nami jeste nejaky cas bude. Investice automobilek neustavaji. Ja jsem zvolil po prvnim dieselu v zivote opet benzin a uz vim ze bych naftu znovu nikdy nechtel. Ta kultivovanost a zvuk jsou s ropakem nesrovnatelna. Skoro jsem to po tech peti letech souziti s chrochtakem zapomnel.

Odpovědět  |   | 
 |  21. 11. 2017 13:42

Dnesni moderni diesel CR je kultivovany az dost. Jenom nekteri lide jsou moc zhyckany a potrebovali by zit pred 50 lety. A tak je to se vsim ne jenom s auty.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  21. 11. 2017 14:00

Ale není, to je přání majitelů. Když pak srovnáš ten samý vůz s benzínovým motorem, tak benzín je ve srovnání s naftou úplně jiná liga. S benzínem jedeš jako člověk. A konkrétně motory 16d, 18d, to je z venčí zvuková kulisa, jak u vylítané Jetty. Ale znám lidi, kterým projev nafty nevadí a věřím jim to. Každý čeká od vozu trošku něco jiného.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  21. 11. 2017 14:54

Tak zrovna zvukový projev dieselů BMW patří obecně k tomu horšímu, co na trhu je. Srovnání z vylítanou Jettou je sice silně přehnané, ale aktuální diesely Mercedesu i Audi jsou o galaxii kultivovanější....

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  05. 03. 2018 18:25

No nevím, jezdím s 3L 160kW 1turbo starý 9 let, jsem u BMW spokojený - měním jen pneu a brzdy. Že je slyšet a hlavně jak se mi líbí, dost dobře si nedovedu představit lepší zvuk naftového motoru. Otec má 2 roky staré BMW s 3L 230kW se 2 turby a za mě to není ono. Nejspíš je to tím, že odhlučnění je na takové úrovni, že motor není slyšet - za mě trochu škoda. Nemůžu si pomoct, zvuk naftových 3L od BMW mi připadá TOP!

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  21. 11. 2017 15:53

dnes su skoro vsetky benziny oturbovane, takze ziadny rozdiel. su kultivovanejsie, ale spotreba je proti nafte vyrazne vyssia

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  21. 11. 2017 16:16

Těžko říct. Ve firmě máme dvě octávky, 1,4 TSI 110 kW s prům. spotřebou 6,1 a 2.0 TDI 103 kW s prům. spotřebou 5,4. Obě jezdí +- v podobném režimu (relativně klidném).
Asi když jezdíš hodně ofenzívně, tak asi jo, diesel si vezme o 2 litry více, kdežto benzín klidně o 5 a více. Ale jinak benzín se dieselu nákladově už vyrovná.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  21. 11. 2017 20:22

Pokud se jezdí klidně, tak je to zanedbatelně podobný. Zanedbatelně, protože jsou nejspíš náklady na provoz dieslu vyšší. Pokud se ale na turbo mini benzínky tlačí, rozdíl se podstatně zvyšuje. Ale to snad ví každý. Ale určitě bych nikde netvrdil, že žádný rozdíl, to je moc silný tvrzení.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  21. 11. 2017 14:55

Je otázkou, jestli za tím není více méně šetření ze strany bmw. Můžou vyrábět mechanicky shodné motory a rozdíly ve výkonu dělat jenom softem.

Odpovědět  |   | 
vrrrrr  |  21. 11. 2017 21:22

tuto metodu používá i IBM na svém hardware.
Dostanete kod a server po restartu vám pojede o 4 jádra rychleji než jak jste ho koupili.
Jojo IBM to jsme vzhlíželi...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  22. 11. 2017 02:15

Dízlový rakovinomety na západě končej, nastává jejich odsun na východ
https://auto.idnes.cz/diesel-emise-zakaz-ojetin... ...

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  22. 11. 2017 18:20

Kontrolni otazka. Plati za za prekrocenie limitu NOx, alebo CO2? Cize vsetky tie bludy o tom, ze prejdeme na benzin si cocotiny jak rampa!!!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

včera | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila teprve nedávno. Našly se jasné důkazy

Škoda Octavia I ve skutečnosti skončila tep…

Produkce populární octavie první generace skončila již před deseti lety, přesto máme za to, že tento vůz může jít v klidu do důchodu až nyní. Teprve nedávno totiž utichly poslední nástroje vyrábějící důležité náhradní díly.

21.  6.  2020 | | 46 N/A
TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle bych si klidně koupil!

TEST Dacia Duster 1.0 TCe LPG: Přesně tuhle…

I Dacia musela zdražovat. SUV Duster, které pořídíte i v tovární úpravě na LPG, si však stále drží velmi příznivou cenu. A víte co? Plynovou verzi bych si klidně sám koupil.

28.  6.  2020 | | 107 N/A
Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a cenově dostupná auta ještě existují!

Nový Hyundai i30 poprvé naživo: Poctivá a c…

Dneska je to samý displej, hybrid, asistent a kdoví co ještě. A také kvůli tomu rostou ceny nový aut. Ještě pořád ale můžete narazit na „normální“ cenově dostupné auto, na jehož ovládání nepotřebujete návod. A co víc, je z Česka.

25.  6.  2020 | | 86 N/A
V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX. Stojí jako dva vybavené Superby

V Česku je na prodej vzácná Škoda 1000 MBX.…

Dvoudveřová varianta klasického „embéčka“ je pořádnou vzácností. Dali byste ovšem za ni takřka dva miliony korun?

11.  6.  2020 | | 31 N/A
Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Česku. Stojí méně než Škoda Kodiaq RS

Luxusní Hyundai Palisade teď koupíte i v Če…

Šestiválec, místo pro osm cestujících a šestnáct držáků na nápoje. Obří SUV od Hyundaie se s tím nemaže. Teď si ho můžete koupit i v Česku.

3.  7.  2020 | | 56 N/A