BMW ukazuje prototyp autonomní řady 7. Limuzína už vůbec nepotřebuje řidiče

Právě tato cesta vývoje se brzo ukáže jako slepá a vyhozené peníze.

Odpovědět  |   | 
Monika  |  27. 06. 2019 15:24

Predchozi komemtar je jedina nadeje pro ridice, ve kterou, ale, moc neverim...stejne zkonci na ulici...spolu s dalsima profesema
Dobre uz bylo, zacina jit do tuheho.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  27. 06. 2019 16:14

Byl bych v klidu, ještě ani příští generace řidičů se o práci bát nemusí. Ty systémy jsou ve vývoji, maximálně v alfa verzi a vývoj jde pomalu a ještě pomaleji. Bude to trvat tak 50 let, než se pustíme volantu, do tej doby budou autonomní systémy chybovat a bourat. Se mnou bourat nebudou, já bych si takový auto nekoupil a nebo za předpokladu, že ty kraviny půjdou úplně vypnout a auto si jejich vypnutí bude pamatovat.

Odpovědět  |   | 
OooK  |  27. 06. 2019 15:50

Nejak tomu nerozumim,

auto jezdi bez ridice a teprve testuji, jestli rozpozna semafory a zastavi na cervenou?

Pokud tohle nezvladne tak toho ridice bude potrebovat jeste dlouho.

Odpovědět  |   | 
Pantani  |  27. 06. 2019 16:16

Dyť je to celý úplně směšný! Umíme číst značky, ale né vždycky, umíme jet v pruhu, ale né vždycky, neumíme číst semafory vůbec. Nedávno sice uměl MB-E jet bez řidiče, ale né, když byla zatáčka moc prudká. Je to celý úplně k smíchu a k pláči. Dávám bolševikovi ještě minimálně 50 let.

Odpovědět  |   | 
JK  |  28. 06. 2019 12:28

Já bych řekl, že je AI prostě jen postavena na sběru dat řidičů BMW a tak jim dělá ta červená trochu problémy. 😂

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 189 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro